![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Europees Commissaris
|
![]() Wij hebben destijds ook maar alles moeten slikken. Nu moeten zij ook maar eens ondervinden hoe dat voelt.
![]() |
#422 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Vreemdeling
|
![]() Welke Vlaanderen bedoel je dan? Het huidige Vlaanderen, dat ook niet meer dan een constructie is, of het oorspronkelijke Graafschap Vlaanderen, alle Nederlands sprekende provincies? Terug naar de Verenigde Provincieën of het Dietsland?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ter vergelijking: dan zou Brazilië dus op lange termijn nog een veel grotere macht kunnen vormen.
![]() |
![]() |
#425 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Staatssecretaris
|
![]() Juist ja, je hebt niet gezien hoe er gecontroleerd werd zeker... En jij denkt dat ze 'bekende' koppen er niet uitpikken. You wish...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Staatssecretaris
|
![]() Zijn ze daar nu weer met hun zever over de geschiedenis en benaming van Vlaanderen. Het stuk belgië dat Vlaanderen genoemd wordt, inclusief Brussel en als het even kan ook de ontstolen gebieden in Frans-Vlaanderen. Maar ik maak me geen illusies, dat zal nog zo simpel niet zijn. Laten we al maar starten met deze onstaat op te blazen en voort te gaan met Vlaanderen zoals nu gekend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie is "men? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Plus rien �* faire, les jeux sont faits. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Moedig, dat wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De belgicisten daarentegen zitten maar te vitten over wat Vlaanderen dan wel inhoudt met argumenten van eeuwen geleden. Boeit niet, Vlaanderen zoals het nu is: onafhankelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Natuurlijk moet je daar moedig voor zijn, en men zal er hard voor moeten werken. Maar niets komt vanzelf, ook een nieuw vlaanderen niet. Alle "grote" problemen die volgens sommige wel tot een splitsing moeten drijven, zijn niet onoplosbaar. Maar brullen belgie barst, vergt veel minder energie, fysiek en mentaal... Een splitsing is voor mij "the easy solution". niet "the best solution". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Staatssecretaris
|
![]() Volkeren moeten recht op zelfbeschikking hebben. Wanneer u dit democratisch principe natuurlijk niet aanvaardt zijn we uitgepraat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Staatssecretaris
|
![]() Allee gij... waar ontken ik dat misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Waar ga je de "vlaming"grens trekken eens de splitsing er is? ik hoor het daarna al. "Provincie antwerpen heeft dit jaar xxx miljioen subsidie meer gekregen voor volgende zaken.....". Moord brand... niet eerlijk. Trek snel een nieuwe grens... wij de goeie, zij de slechte... splits... splits.. splits... |
|
![]() |
![]() |