![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier ook over de gebrekkige opleiding en hoge werkloosheid. Het verschil zit er hem in dat het probleem daar bespreekbaar is. Waar was ook alweer die heisa over het weigeren om handjes te schudden van vrouwen ? De moorden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Aan Basy Lys: prachtige tekst! eentje om in te kaderen.
Ikzelf ben gematigd optimist: ik geloof dat met de juiste scholing het extremisme gebroken kan worden en dat een gematigde versie van de islam kan opstaan. Er is slechts een klein deel van de populatie dat zich van nature aangetrokken voelt tot een totale overgave aan religie. Samrah en yahyazakaria zijn hier goede voorbeelden van, maar we mogen ons niet blindstaren op enkele gekken. Maar ik ben ook van mening dat we in de tussentijd alles moeten doen om een arabisering of aantasting van onze seculiere democratie te voorkomen. Geen islamitische scholen in Europa, geen hoofddoeken in de klas of op de werkvloer, geen halal eten 's middags op school, geen creationisme in de biologielessen,....
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sommige banken hebben het spaarvarkenfiguurtje uit hun publiciteit gehaald omdat moslims er zich aan storen. Dat gebeurt allemaal heel geleidelijk onder zeer subtiele druk. En verder kennen we nu ook al het fenoneem van zelfcensuur, hartstochtelijk bedreven door de multikullies, en alweer onder druk van de moslims, na hun agressieve oprispingen tgo van de Mo-cartoons. Intussen maakte het fenomeen van de gescheiden fitness centra zijn opgang, alsook het fenomeen van gescheiden zwemlessen, etc. Binnenkort moeten zelfs de heidense kerststalletjes in de openbare gebouwen wijken, omdat moslims er zich aan storen. In de Brusselse gemeentescholen krijgen alle kinderen (ook niet-moslims) voortaan alleen maar halal-maaltijden voorgeschoteld. Niet opdringerig zei u? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Enclaves", niet "getto's".
![]() |
![]() |
#428 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het betekent gewoon iemand met middeleeuwse opvattingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het feit dat men er ginder in de woestijn één aanvaardde als leider,inplaats van hem op te sluiten, zegt al veel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens de meeste van die kinderen zitten in stedelijke concentratiecholen. Door wie worden ze dan niet geaccepteerd : door hun eigen geloofsgenootjes ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo veeleisend zijn we ook niet.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
2° trouwden onze grootmoeders niet op hun 13de maar ligt de modale trouwleeftijd tussen de 20 en de 30. Jij blijft dus liegen op alle fronten. Als het maar goed uitkomt voor Mohammed.
![]() |
![]() |
#435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de VS daar wordt eigen verantwoordelijkheid gepleit. De moslims in de VS zijn erg goed geintegreerd, spreken de taal door ervaring (in Nederland kun je goed leven van een uitkering), en accepteren tot op goede hoogte de cultuur. In Nederland, en waarschijnlijk België zitten de moslims opgesloten in een uitkering en worden ze niet gestimuleerd naar school te gaan, een baan te zoeken. En zij die een baan zoeken, komen veelal niet aan de bak, door het slechte imago. Een werkgever, die een Turkse of Arabische naam ziet staan op het CV, nodigt diegene meestal niet uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Banneling
|
![]() [quote=Samrah;2195150]Het is MIJN LAND MIJN LAND MIJN LAND MIJN LAND!!! Pech voor jullie héé! België is MIJN LAND!!![/quote]teruggeven of ik zeg het tegen de meester!
![]() Dit land is niet meer van u, dan dat de sahara mij toebehoort.. .En weet wel, dat wetten veranderd,en/of afgeschaft kunnen worden....Eens komt er een wet, die bepaalt dat ge bvb.4 west-europese voorouders moet hebben om Belg te zijn, te worden, of te BLIJVEN! |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Secretaris-Generaal VN