![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In geval van racistische daden gepleegd door aboriginals hoeven Freddy Willockx, Edina en Kay-gell niet te wachten op een gerechtelijk onderzoek, op een verhoor van alle partijen en getuigen, noch op het vonnis van de rechter. In dat geval mogen ze zich tot opperrechter uitroepen, en moet de zaak uiteraard politiek gerecupereerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
diegene die ze hadden moeten "horen" vooraleer te oordelen waren de jongeren(dan hadden ze misschien van kant kunnen veranderen ![]() twee maten en gewichten ! weer het zoveelste nonargument vanuit Vb hoek |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Minister-President
|
![]() als de daders ZELF EXPLICIET verklaren dat ze wat vreemdelingen gaan afknallen....of dat ze niet willen getrouwd worden door de schepen met de zwarte huidskleur ... dan is dat vrij duidelijk ja !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Vreemdeling
|
![]() Misschien kan hij zijne copain Remery meenemen en enkele pasklare gerechten verpakt met hoofddoek
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zieligheid is van alle tijden, van velerlei aard en dat zal zo blijven. Daar in welbepaalde gevallen zoveel drukte om maken zal hierin geen verandering brengen. Voor degenen die er een punt van maken wie hen in de echt verbind zou er wél verandering kunnen komen is de keuze van de trouwlokatie.
![]() |
#426 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of ... blijf het hearsay? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Misschien toch nog maar eens naar post 365 gaan waar ik je hypocrisie aantoon en ook aantoon dat ik vind dat de daders in het geval van de Moor schuldig zijn. Nu, mensen in hokjes stoppen en hen zelf een mening toeschrijven is makkelijk om je eigen hypocrisie niet onder ogen te zien. Hieronder heb je hem nog eens staan.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 2 februari 2007 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ge hebt er allezins duidelijk de capaciteiten voor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Hier heb je hem. Zie vorige blz voor een verwijzing
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Terwijl ik mijn mening nog niet heb gegeven over de Moor, maar enkel je eigen hypocrisie aantoonde. Dus, hieronder mijn mening. Citaat:
Citaat:
Grappig hoe je over hypocrisie spreekt terwijl je het zelf beoefent. Nogmaals uw reactie in het kort Daders de Moor, nog altijd geen proces: De daders zijn "een paar racistische verrijkers " Op de reactie van Edina: Zelfverklaard opperrechter en glazen-bol-madame Edina heeft een vonnis geveld and so will it be. Jij mag blijkbaar wel oordelen, anderen niet als dat oordeel je niet aanstaat.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 2 februari 2007 om 11:18. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kom je eigen hypocrisie maar eens onder ogen. Je selectiviteit spreekt weer boekdelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
als jij de verklaring van die ambtenaar in dienst wil ontkrachten als verzinsels, mag je dat van mij gerust doen. We wachten wel op jouw staalharde bewijzen die de verklaring van een getuige moeten onderuit halen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Belang heeft opzettelijk geen oordeel uitgesproken over de zaak. Misschien wel een paar meelopers, maar dat heb je altijd. Dat heb je nu ook met de zwarte schepen. Maar dat kun je niet als officieel standpunt van het Vlaams belang nemen. Als Willox echter in de pers verklaart.... Ten tweede kon niemand naar het verhaal van de jongeren in kwestie luisteren, want ze waren foetsie zoals je weet. Ze werden pas later gevonden. In het geval van ST. Niklaas weet men precies wie het is. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 februari 2007 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Minister-President
|
![]() Ten eerste van welke partij is deze, juist "spirit" als men de kopstukken van die partij een beetje kent "zeer geloofwaardige personen" toch voor de simpele van de samenleving. Ten tweede, raar dat het weer in die gemeente (stad) is waar tot voor kort de burgervader pogingen ondernam om toch maar de media te kunnen halen met "ik ben bedreigd" was het niet door het VB volgens hem. Dat deze figuur er niet voor terugdeinst om de media te halen met fantastische verhalen is wel niet onbekend, of mischien bij u wel. Nu ziet men de (s)linkse meute zich in alle bochten wringen en zich te goed doen aan dit onderwerp zoals strontvliegen aan een stront. Maar wanneer er personen uit vakbonden worden gezet wegens andere politieke opvattingen dan die van hun, wanneer er tijdens de aanloop naar verkeizingen personen worden bedreigd met het verlies van job indien ze zich houden aan een andere politieke gedachte die niet strookt met wat sommige noemen politiek correct, dat ze artiesten die een optreden hebben bij een samenzijn van een bepaalde partij dreigbrieven sturen enz. dan hoort men deze strontfreters nooit, integendeel dan is hun armzalig verweer "u kunt niet het een met het andere in verband stellen". En zoals blijkt hebben ze nu een zwarte schepen die hun haatcampagne weer verdere voeding kan geven, dus van zogenaamde dreigbrieven naar een zwarte schepen en wat is het volgende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel, als je geen hypocriet bent weerleg dan wat ik zeg. Citaat:
De hypocrisie van Edina heb je al aangetoond en ik toon de jouwe aan. Blijkbaar kan je daar niet mee leven en leg jij mij een mening op en duw je mij in een hokje. Allemaal om je eigen grote gelijk te halen. Anderen beschuldigen van hypocrisie maar er zelf niet mee over weg kunnen als je eigen hypocrisie aangetoond wordt. D�*t is pas selectiviteit.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 2 februari 2007 om 11:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | ||
Minister-President
|
![]() dat is wel waar...
![]() Citaat:
Heb je naast het schrijven nu ook al het lezen verleerd ? ![]() . Citaat:
![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 2 februari 2007 om 11:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is juist omdat je er plezier in hebt, mensen in het zand te doen bijten, dat iemand nooit voor die reden op jouw negeerlijstjes kan staan. Het is precies omdat jij anders gezichtverlies lijdt, dat je mij liever negeert. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Schepen
|
![]() Bon, wat zijn nu de mogelijke vervolgscenario's voor dit verhaal?
1) Wouter Van Bellingen wordt ontvangen door den Beire en krijgt zelfs een selectie bij de Rode Duivels aangeboden ter compensatie; 2) Freddy Willockx wil een praktijktest uitvoeren door zijn gezicht zwart te verven om alzo - hoogstpersoonlijk - potentiële huwelijkskandidaten die zich aan racisme bezondigen op heterdaad betrappen. Maar van dat pek krijg je nog spijt, Freddy, vingerverf was beter geweest; 3) Is het nu eerder ongepast of net heel origineel dat een stad die Sint-Niklaas noemt een zwarte schepen heeft? In ieder geval, vroeger gold: wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe... 4) De betrokken koppels komen zich uitgebreid excuseren op het stadhuis en mogen hun verhaal doen in Dag Allemaal, maar worden nog jarenlang tot in den treure opgevoerd als "die racisten van St-Niklaas". Een mens zou voor minder verhuizen... Alweer een reden om lotto te spelen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |