![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het waren anders jouw christenen die de moslims tegenhielden, je weet wel, die mensen die jesus christus aanbidden. even wat leuke feiten, zal jij als christen wel leuk vinden Later in de achtste eeuw verbood een islamitische heerser afbeeldingen van het kruis in Jeruzalem. Hij verhoogde ook de belasting op niet-moslims – de jizya – die christenen moesten betalen en verbood de christenen hun kinderen en medegelovigen godsdienstonderwijs te geven. Vroeg in de negende eeuw werden de vervolgingen zo zwaar dat grote aantallen christenen naar Constantinopel en ander christelijke steden vluchtten. In 937 hield een groep moslims in Jeruzalem huis, en plunderden en verwoestten de kerk op de Calvarieberg en de Verrijzeniskerk. In 1004 beval de kalief van Fatimid, Abu ‘Ali al-Mansur al-Hakim, dat de kerken verwoest moesten worden en de kruisen verbrand, en dat het kerkelijk bezit in beslag moest worden genomen. In de tien jaar die volgden werden 30.000 kerken verwoest, en een reusachtig aantal christenen bekeerde zich tot de islam, eenvoudigweg om hun leven te redden. In 1009 gaf al-Hakim het bevel dat de Heilig Grafkerk in Jeruzalem verwoest moest worden, samen met een aantal andere kerken, waaronder de Verrijzeniskerk. In 1056 verbanden de moslims driehonderd christenen uit Jeruzalem, en ontzegden Europese christenen de toegang tot de herbouwde Heilig Grafkerk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
2) Ik snap zowiezo al niet hoe jij, getuige je nick "Bolsjewiek", zowel christen als communist kan zijn. Een (zeer gevaarlijke) doktrine die fel gekant is tegen alle vormen van religie. Citaat:
Definieer extreem rechts, definieer volksverraderij en definieer vooral je wazige uitspraak "de Leider naar het Vierde Rijk". |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Straks ga je nog je bompa halen om de holocaust te ontkennen ,sukkel... ...zolang je mijn lachspieren masseert raad ik je aan om zo verder door te gaan met je babbelen... ![]()
![]() |
![]() |
#425 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#426 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#427 |
Banneling
|
![]() Dolf-syndroom? Neuh, ik gaf slechts één van de vele alternatieven voor een treinreis naar Marokko aan. Een vakantiekolonie op Cuba bijvoorbeeld behoort ook al tot de mogelijkheden. Ik heb gehoord dat de natuur in Guantanamo Bay zeer de moeite waard schijnt te zijn, en wat mij betreft wordt dat nog door de belastingbetaler gefinanciëerd ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#429 | |
Minister
|
![]() Citaat:
bleef de moordpartij aanhouden. Toen Godfried van Bouillon naar de Heilig-GrafKERK ging, waadde hij tot zijn middel in het bloed. Aardige Krijgers van God ![]() ![]() ![]() 1187: Saladin herovert Jeruzalem. Tijdens de veldslag stierven er soldaten op de muren. Na de overgave van de Christenen laat Saladin hen gaan. Een generaal pardon wordt uitgereikt aan iedere ziel in de stad. En dit zijn dus die islamitische monsters ![]() ![]() ![]()
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Volksverraderij: Rondstrooien van rassenhaat, aanzetten tot geweld en het verraden van het plebs ten voordele van de rijke bourgeoisie (kapitalisme dus). Vierde Rijk: Etnische haat rondstrooien, Westerlingen een superioriteitsgevoel geven, Allochtonen overal de schuld van geven, bevolkingsgroepen ipv misdadigers aanpakken.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Minister
|
![]() Citaat:
1099: slachtpartij 1187: inname
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2) De Islamieten gebrukten wel de Antieke kennis en beleefden een glorietijd. 3)Oude Testament is de Thora, die jij blijkbaar ook al niet gelezen hebt. 4)Omdat Communisme een Heilige Opdracht is, ben ik een Christelijke (Oosters Orthodoxe) Bolsjewiek. 5)Helemaal fout :http://nl.wikipedia.org/wiki/Sharia#...nen_en_vrouwen
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Bolsjewiek : 7 juni 2007 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Banneling
|
![]() *knip*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ik ga dat dan niet gebruiken om dit goed te praten: Later in de achtste eeuw verbood een islamitische heerser afbeeldingen van het kruis in Jeruzalem. Hij verhoogde ook de belasting op niet-moslims – de jizya – die christenen moesten betalen en verbood de christenen hun kinderen en medegelovigen godsdienstonderwijs te geven. Vroeg in de negende eeuw werden de vervolgingen zo zwaar dat grote aantallen christenen naar Constantinopel en ander christelijke steden vluchtten. In 937 hield een groep moslims in Jeruzalem huis, en plunderden en verwoestten de kerk op de Calvarieberg en de Verrijzeniskerk. In 1004 beval de kalief van Fatimid, Abu ‘Ali al-Mansur al-Hakim, dat de kerken verwoest moesten worden en de kruisen verbrand, en dat het kerkelijk bezit in beslag moest worden genomen. In de tien jaar die volgden werden 30.000 kerken verwoest, en een reusachtig aantal christenen bekeerde zich tot de islam, eenvoudigweg om hun leven te redden. In 1009 gaf al-Hakim het bevel dat de Heilig Grafkerk in Jeruzalem verwoest moest worden, samen met een aantal andere kerken, waaronder de Verrijzeniskerk. In 1056 verbanden de moslims driehonderd christenen uit Jeruzalem, en ontzegden Europese christenen de toegang tot de herbouwde Heilig Grafkerk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Banneling
|
![]() Ik respecteer dat volledig: wij Vlamingen hebben nu eenmaal niet het recht te vragen om 8 eeuwen in te halen in enkele jaren. Anders hadden de neanderthalers evengoed de batterij kunnen uitvinden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Minister
|
![]() Wat heeft Napoleon misdaan dat jij zijn naam als nick gebruikt.
Ik heb medelijden met die arme man.
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En "mij zie je niet huilen": Ik wil wel een rationale politieke discussie met je voeren, maar als het blijkt dat ik het tegen een etnocentrische psychopaat praat, hoeft het voor mij ook niet meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |