![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Voor de rest, lig ik echt niet wakker van je mening.
Laatst gewijzigd door luvali : 12 juli 2007 om 10:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds is het zo dat er veel openstaande betrekkingen niet opgevuld worden en dat te weinig mensen die kunnen werken aan 't werk zijn. Er moet dus in de eerste plaats gezorgd worden voor omscholing En uiteraard moet er gezorgd worden voor wie daar niet voor in aanmerking komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik reageerde op een stompzinnige opmerking, nl, wat we zouden doen als Opel, die mensen niet buiten wou. Dat is helemaal niet van toepassing, ze willen ze nu eenmaal buiten. weet ge, ik ben 50, ik blijf wellicht werken, maar ik ben zeker dat de meeste tegenstanders, moesten ze het zelf kunnen krijgen, het met beide armen zouden pakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Achteruit zullen we niet gaan, maar vooruit zal er ook niet meer bij zijn. Dat is weggelegd voor andere stukken van de wereld. Laatst gewijzigd door Bob : 12 juli 2007 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dan zal ik te horen krijgen dat ik een jongere zijn toekomst blokkeer.
Goed kunnen we toch niet doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Waarom moeten wij weg.....maar we MOETEN eerst onze opvolgers opleiding geven ...onze kennis mag niet verloren gaan! Wij van onderhoud mogen (= moeten ) als laatste gaan. Dus waarom zouden we omscholing gaan volgen en een ander het gaan leren hoe het moet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar U wilt het niet begrijpen en ik zou in uw geval, moest ik ervan kunnen profiteren (= profiteur), misschien op dezelfde manier reageren... Het is immers eigen zak eerst, zoals U zeer duidelijk expliceert... Maar de vakbonden, die toch zouden moeten inzitten met onze tewerkstelling (en die van onze kinderen) zouden toch boven dat eigen profijt mogen uitstijgen... Maar nee, ze zijn al blij dat de kleinlinkse extremisten hen niet buitensmijten... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 12 juli 2007 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En de vakbonden zullen onmiddellijk uw wilde staking steunen... Gegarandeerd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
bij ons volgend loon krijgen we van de directie een bruto premie van 200 euro, omdat hij zo content is met de overeenkomst zoals die afgesloten is. Laatst gewijzigd door luvali : 12 juli 2007 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=5694
je ziet CHIPIE wij staken niet zomaar he? als U loon al twee jaar telkens niet in orde is ga je ook op u gat zitten nie? http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=5663 Laatst gewijzigd door tatooke : 13 juli 2007 om 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Daar moet een mens een vakbond voor hebben... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Staatssecretaris
|
![]() Als we moesten betaald worden zoals de heren politiekers ....zou het goed zijn
Die doen een periode uit ...en ontvangen hun hele verdere leven de voordelen ervan. Wij draaien onze kl*t*n af in ploegen en worden gestraft. GENERATIEPACT... is alleen van toepassing op diegene die gewerkt hebben. Daarom komen arbeiders en bedienen erin. Laatst gewijzigd door chris k : 22 juli 2007 om 14:20. |
![]() |
![]() |