![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Partijlid
|
![]() Ik betwijfel dat. Ik betwijfel trouwens ook of hij wel echt zo rechts is als zijn naam laat vermoeden. Ik kan me niet ontdoen van de indruk dat dit iemand is die alles in het werk stelt om 'rechts' zo negatief mogelijk voor te stellen.
Maar ik kan het verkeerd voorhebben natuurlijk. Misschien heb je toch gelijk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Misschien hebben jullie alle twee gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Banneling
|
![]() Wat over mezelf: ik ben lid bij een Rechtsse Partij (ik noem geen namen) onze partij heeft leden genoeg om aan de macht te komen.Orde,Tucht,Fatsoen,Normen en Waarden zijn onze standpunten.
Wat er nu misloopt in de maatschappij is de schuld van de linkse partijen: drugsoverlast,verkrachtingen,pedofilie,homofilie,o mgekeerde discriminatie, de lijst wordt echt te lang ![]() "Wij" zijn de oplossing,het "medicijn" : voor een gezonde maatschappij! |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
|
![]() Bizzaro snoopy
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En jij bent hun mascotte ?
![]() |
#428 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() sn00py,
Uw avatar is prachtig. Ik wens ieder van de linkse (en rechtse) barbarenverdedigers hier even veel zweepslagen aan. Alle pro-zweepslagenmongos gelieve op te rotten naar Islamitisch land naar keuze. Sudan is een aanrader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik verbaas mij er steeds over hoe de "progressieven" erin slagen de Islam te verdedigen EN homofilie, terwijl die twee zaken toch tamelijk onverenigbaar lijken (of hoe moet je 7000!!! zweepslagen noemen?). Het is wel soms grappig hoe dan plots gezwegen wordt, de andere kant uitkijkend. Ik zeg niet dat mijn wereldbeeld het perfecte is. Maar het hunne blijkbaar ook niet, want het zit vol met tegenstrijdigheden. Opkomen voor de hoofddoek EN voor gelijke rechten! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U snapt het niet goed. Zweepslagen zijn een deel van hun cultuur, en wij moeten toch wel even relativeren als wij met onze cultuur zo goed zijn. (Vanaf nu wordt het onduidelijk. De moslims mogen geweld gebruiken, maar wij niet.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wees gerust, ik ga niet op het rode driehoekje. (zoals ... en ... en ....) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Banneling
|
![]() Iemand zal vroeger of later zich wel getroffen voelen.
Trouwens, als je in wereldlijke en militaire zaken geinteresseerd bent, kunt u altijd komen kijken op het forum waar ik actief op ben. PM mij indien geinteresseerd, ik wil geen fout volk naar daar meekrijgen die gaan klagen over evil amerikanen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zeg dat maar eens tegen de ''linkse'' Grieken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
|
![]() Citaat:
Zou me niet verbazen als dat 2 accounts zijn van dezelfde gek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoef niet naar Arabië te gaan om te weten dat jij hier uit je nek aan het kletsen bent: pedofilie is niet legaal in Arabië.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 11 oktober 2007 om 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Banneling
|
![]() Het wordt er alvast niet bestraft. Arabieren zijn de grootste invoerders van minderjarig huispersoneel uit de Filippijnen. Huispersoneel dat in menig geval ook als sexpersoneel misbruikt wordt.
|
![]() |
![]() |