![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#45201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is daar niets authentieks aan, alles is deel van een geoliede machine, aangedreven door de financiële elite. Laatst gewijzigd door tomm : 7 september 2023 om 06:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Secretary of the National Security and Defense Council (Danilov, Oekraïne, september 2023)
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 7 september 2023 om 06:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45203 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() patrickve
Citaat:
Citaat:
Maar het probleem is dat ze dat onmiddellijk zullen gebruiken als springplank naar Rusland zelf, wat ze uiteraard willen, net als de nazi's, zijn de Russische minerale grondstoffen. Ze hadden ze bijna in de jaren 90 en die rotzak van een Poetin heeft daar een stokje voor gestoken. Vandaar de grote haat tegen Poetin bij de westerse elites. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door tomm : 7 september 2023 om 06:11. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#45204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je ziet ook enkele mannen op de achtergrond vanaf een afstand kijken, niemand wil deze militairen helpen behalve andere militairen. Wat ik vernomen heb is dat de haat tegen het regime, het leger, in deze streek intens is. Beelden van "verminkte kindjes" zijn er niet, je ziet wel die met rood plastiek of plakband omwikkelde halve pop, maar duidelijk bedoeld voor foto's vanop een serieuze afstand. De echte masters of propaganda, de Amerikanen, waren hier duidelijk niet aanwezig, veel te gevaarlijk want de locals, vanaf ze Engels of andere buitenlandse talen horen, zullen dit onmiddellijk doorgeven aan de Russen en zij zijn uiteraard prime targets, zoals ook in het befaamde "pizza restaurant" in Kramatorsk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45206 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45207 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Lees misschien ook de rest van mijn post en de posts ervoor en erna. Is dit nu mij betrappen op een leugen? Bach, misschien kunt ge gewoon stoppen met deze persoonlijke vete
![]() |
![]() |
#45208 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
It’s a start…
![]() |
![]() |
#45209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, Patrick is niet verkeerd want Russisch ongedierte verdelgen is geen sinecure. Men kan niet vroeg genoeg beginnen.
![]() |
![]() |
#45210 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Benieuwd hoe de verouderde R. Tanks het zullen doen tegen de Amerikaanse Abrams die nu verscheept worden. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45212 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ge beschuldigt mij van de meest waanzinnige leugens Dat laat ik voor een keer niet gebeuren en ik vraag u te wijzen op waar ik die leugens zou verkondigen (Intermezzo met Bach over een leugen. Tof zenne En Nu moet in om een of andere bizarre reden antwoorden op de vraag wie schuld heeft aan bombardementen in WO 2. Que?! Waar komt gij toch nu mee af?! Gij moet zelf niet uit de hoogte doen, Tom. In my book zijn gratuite beschuldigingen van leugens, zonder argumentatie ook gewoon een persoonlijke aanval. En ik moet daar poeslief en geduldig op antwoorden zogezegd? Dat heb jk nu voor 1 keer niet laten passeren. En dan krijgen we dit… Dat ge u beledigd voelt omdat ik “ga kaartjes knippen” zei, dat is uw zaak. Ik had evengoed kunnen zeggen, “ge in de tuin werken”. Dat ge u beledigd voelt heeft misschien meer te maken hoe je er zelf naar kijkt?… Tot slot, ik neem me altijd voor als ik in discussie ga, dat er een mogelijkheid is dat mijn mening verkeerd is. Wat is anders het doel? Ge kunt niet bijleren als je niet open staat voor het gegeven dat je misschien zelf fout bent. Ik verwacht daardoor dezelfde houding van de discussiepartner (ik mag dat eigenlijk niet doen). In jouw specifiek geval, ben je zooooo hard vooringenomen dat je werkelijk nooit van mening kan/wil veranderen. Da’s om zot van te worden. Daarom probeer ik te vermijden in discussie te gaan met jou want het is vooraf een verloren zaak. Gebeurt soms toch, zoals nu. Maar maak je geen zorgen, er gaat gelukkig niet zoveel energie naar jou of deze thread… (als ik jou en Bach soms bezig zie, dan vraag ik me dat wel een beetje af van jullie, maar dat zijn mijn zaken niet, jouz goed recht) Bon, ik zal ook nog op uw dm antwoorden.
![]() |
![]() |
#45213 |
|
![]() In maart 2023 ging het er nog om het zogenaamde lente offensief te ondersteunen via propaganda. De propaganda verklaart de vijand als zwak als ze mensen naar het front wil sturen en sterk als ze wil dat de bevolking meer geld ophoest voor militair materieel. Die schizofrene houding vind je ook terug in de berichten van velen.
Laatst gewijzigd door Bach : 7 september 2023 om 07:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem om dit soort topics te blijven lezen is het verslavend effect.
Ik heb nog nooit zoveel zakken chips gevreten als heden ten dage. ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 7 september 2023 om 07:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze media heeft geen geld meer om een eigen mening te vormen en neemt dan maar de Amerikaanse media over, makkelijk en goedkoop. Dat was erg duidelijk te zien tijdens Trump en Corona. Dus inderdaad, de Westerse media is enorm beïnvloed door de CIA en Big Farma. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45216 |
Minister-President
|
![]() Yup, niet gezond
![]() |
#45217 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In realiteit is dit een waanzinnige claim die stevig uitgedaagd zou moeten worden en degene die ze maakt zou met stevige argumenten moeten afkomen. Maar, dat is niet nodig. We accepteren het als feit en bouwen daar dan een argumentatie op met dat uitgangspunt. It’s just depressing… Ooit was dit een forum waar ge echt nog goeie discussies kon voeren
![]() |
![]() |
#45218 | ||
|
![]() Citaat:
Komt er op neer dat er nooit een einde kwam aan operation Mockingbird. Integendeel is het nu wereldwijd. En uiteraard zal Google je onmiddellijk zeggen "Operation Mockingbird is the name given to the United States Central Intelligence Agency's (CIA) involvement in the manipulation of the news published in the United States and across the world. Today, we can identify this kind of manipulation as fake news." Ha ha. Ulfkote was een prestigieus journalist die een tip van de sluier oplichte over hoe de VS de Duitse journalisten in handen heeft. Niet lang na de publicatie van zijn ophefmakend boek waar hij uit de biecht klapt werd hij dood gevonden. Naderhand volgde nog wat pogingen tot media karaktermoord via hit pieces. Toeval of een waarschuwing aan de rest? Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 7 september 2023 om 07:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er is daar niets in scene gezet, je ziet dat zo het enige dat je zou kunnen vertellen is dat de GPS signalen in ukraine permanent gestoord worden zodat de raketten honderden meters naast hun doel landen.. Als je dit zou vertellen zou ik nog meegaan in uw verhaal en zou je idd kunnen uitleggen waarom ze ipv militaire doelen burgers treffen uiteraard maakt het voor RU niet uit, het doel van RU is dat burgers allemaal geterroriseerd worden, dat middelen naar zorg van burgers gaat, dat er congestie en stress opgestapeld zit in UKR... en dat UKR op den duur kraakt onder die last van continu gebombardeerd te worden ANderzijds, de RU zouden de efficientie moeten halen van UKR in vernietigen van militairmateriaal waren ze al lang tot aan de Poolse grens.. Dus je kan echt niet zeggen dat RU efficient oorlog voeren ![]()
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 7 september 2023 om 07:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- spotten/detectie op grote afstand - artillerie verwittigen die 20-30km ver buiten schietbereik van de wapens, de depots, artillerie, etc vernietigt (dat is ook het doel van raketten hé) - en dan systeem doen kraken, zorgen dat het numerieke overwicht van RU in elkaar stuikt ze maken 20 nieuwe tanks per maand, 200 per jaar, dat betekent dat ze met refurbishen nog 1000den tanks naar de frontlinie slepen, maar die voorraad zit er binnen een jaar erdoor
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 7 september 2023 om 07:57. |
|
![]() |
![]() |