![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#45321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen reden om dit draadje bewust daarmee te proberen laten ontsporen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45322 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zullen we het nog eens doen? ![]()
![]() |
![]() |
#45323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans reken ik mij bij de grootste war monger van allemaal, want ik wil dat er zo veel mogelijk Oekrainers en Russen als maar kan dood gaan. Enfin, nee, ik zal overklast worden door zij die vinden dat "het westen" zelf kanonnenvlees moet opsturen en WO III nucleair ontketenen, maar ik weet niet wie dat hier is op t forum... En meer: dat is zelfs het meerderheidsstandpunt in die enquete, en is volgens mij het dichtste bij de werkelijke situatie. Dat komt trouwens perfect overeen met mijn "optimale strategie" van Oekraine "net niet genoeg" te helpen, en "heel langzaam op te laten smoren" met een maximum aan doden en vernietiging aan beide kanten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ritter is geen nutcase. Hij heeft vanaf de eerste rij Amerikaanse complotten meegemaakt en spendeert nu z'n leven om deze te onthullen. Ik heb nergens en nooit gezegd dat Rusland een modelstaat is, wel dat Poetin vooruitgang gebracht heeft voor de gemiddelde Rus, en dat de Amerikanen alles gedaan hebben om Rusland de destabiliseren, net zoals ze dat ook in Latijns-Amerika doen, in China proberen te doen, etc. Natuurlijk heeft Poetin mensen laten vermoorden en complotten gesmeed, maar ook de Amerikanen, Israeli, etc. doen dat. Niemand is "heiliger dan de paus". Natuurlijk werd de territoriale integriteit van Oekraïne geschonden, maar NAVO heeft ook de territorialiteit van verschillende landen geschonden, ongestraft. Israël doet het dagelijks, ongestraft. Dus waarom is Rusland dan volgens U slechter dan het Westen? Volgens mij zijn ze zelfs beter dan het Westen, want het gaat hen niet enkel om geopolitiek en geldgewin, maar om etnisch Russische bevolkingen en gebieden, die door een twist van de geschiedenis buiten hun landsgrenzen vielen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De NAVO, die zonder akkoord van de VN Servië en Libië is binnengevallen, beschuldigt Rusland van het schenden van de territoriale integriteit van Oekraïne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zever, het Westen, in de jaren 90, met zatlap Jeltsin aan het roer, had de ogen gericht op de Russische minerale rijkdommen, steunde de Tsjetsjeense terroristen, etc. Als je de Russofobe commentaren leest, hebben ze die droom nog steeds niet opgegeven, Oekraïne is slechts een stap in die richting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze bewijzen dat westerse functionarissen de VN commissieleden zwaar onder druk zetten om de rapporten aan te dikken, en, hoewel er totaal geen bewijs was, hen aanspoorden om toch "in het midden te laten" of de Syrische regering nu wel of niet chemische wapens inzette. "Geen bewijs dat die in scene gezet werden", misschien, maar zeker ook geen bewijs dat de Syrische regering of de Russen chemische wapens hebben gebruikt. Hoewel het Westen dat wel beweerde. En dus LOOG, net als ze ook betreffende buurland Irak manifest logen om een bloedige oorlog te beginnen die een grove schending van het internationaal recht was. En waarvoor niemand ooit gestraft werd. In de westerse media moet ik nog het eerste bericht lezen "Assad heeft geen chemische wapens gebruikt, deze geruchten waren leugens verspreid door het Westen en hun islamistische bondgenoten". Laatst gewijzigd door tomm : 8 september 2023 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Territoriale soevereiniteit is universeel, niet? En dezelfde die de territoriale universiteit van andere schonden, hebben niet het recht om anderen te veroordelen die dezelfde schending begaan hebben, zonder ook een "mea culpa" uit te spreken, of vergis ik mij? En wat U betreft, waarom ijver je niet voor de vervolging van Blair, Bush, etc. waarom ijver je niet om de territoriale integriteit van Servië te herstellen, en waarom ijver je niet om Servië te steunen in hun betrachting Kosovo te heroveren? Blijkbaar vind je territoriale integriteit niet belangrijk, TENZIJ het in je kraam past. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijkomende analyse wat Konstantinovka aangaat:
https://twitter.com/MyLordBebo/statu...22754565480535 De deelnemers aan de discussie zijn het erover eens dat het projectiel uit de noordwestelijke richting afkomstig was. (fig.)
![]() |
#45331 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil de claims dat Douma opgezet spel zouden zijn nog wel eens doornemen. Ik heb het in detail gedaan en het vrij duidelijk als je naar de feiten kijkt. OPCW is ook duidelijk: https://www.aljazeera.com/amp/news/2...ine-gas-attack Apart draadje of doen we hier nog eens?
![]() |
![]() |
#45332 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45333 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://www.opcw.org/sites/default/f...023%28e%29.pdf Wat is er precies niet correct in dat rapport? Dat is een goed startpunt zou ik zeggen
![]() |
![]() |
#45334 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45336 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat uw houding iets anders is. Alles bijeen zelfs ethischer durf ik voorzichtig denken. Laatst gewijzigd door Bach : 9 september 2023 om 06:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45337 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar als ge echt wil: https://mate.substack.com/p/aaron-ma...over-up-denies "Aaron Mate at UN: OPCW cover-up denies justice to Douma victims At the United Nations, Aaron Maté debunks the OPCW’s latest attempts to whitewash the cover-up of its investigation into the alleged April 2018 chemical attack in Douma, Syria." Laatst gewijzigd door Bach : 9 september 2023 om 07:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liever niet... Kijk, dat is nu net het drama op dit forum : dat enkelen systematisch en repetitief reeds gevoerde discussies opnieuw in gang trekken. Uiteraard NIET in het betreffende draadje, maar heel bewust in een andere draad. Om zo te proberen doen alsof het iets 'nieuws' betreft. Deze truuk is zowat de modus operandi geworden van enkele trollen die daar al honderden draadjes mee naar de kloten hebben geholpen. Een variant daarop is dat als het verloop van een draadje niet geheel volgens hun gewenste marsrichting verloopt, om er dan maar gewoon een nieuw te lanceren, zelfde thema met lichtjes gewijzigde titel zodat het niet teveel opvalt en de moderatie niet triggert. Doel : het eerste draadje doen vergeten door de forumactiviteit naar hun nieuwe draadje te verleggen. Wat je ook zegt, welk argument of overtuigingsstuk je ook gaat brengen, hoe onloochenbaar dat ook is : het zal geen enkel verschil maken. Binnen een paar weken krijg je gewoon (in een ander draadje, uiteraard...) opnieuw dezelfde lulkoek over Bucha te lezen. En zal men opnieuw beweren dat Bucha ineengestoken is en de russen niets te verwijten valt. Net zoals die club tot op vandaag blijft herhalen dat rusland in Oekraine zit om 'russisch sprekenden te redden' terwijl ze in werkelijkheid de grootste slachtpartij van na WO II aan het voeren zijn. https://en.wikipedia.org/wiki/Wikipe..._Argumentation En dat lijkt allemaal onschuldig, maar is uiteraard heel bewust gedaan. Omdat het heel uitnodigend werkt, en deelnemers prikkelt om voor de elvendertigste keer opnieuw te gaan laten herhalen wat zij ervan denken. De respondent denkt dan dat het om zijn antwoord gaat, quod non. ![]() Wie zoals onze vriend twee logical fallacies combineert (whataboutisms enerzijds en proof by assertion anderzijds) , kan elke discussie daarmee eindeloos manipuleren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45339 |
|
![]() Pas werd bekend dat de VS achter de verwijdering van president Khan in Pakistan zaten. Nog recenter de info over poging tot kleurenrevolutie in Indonesië.
https://www.mintpressnews.com/leak-c...onesia/285617/ Twee zeer recente voorbeelden. Het is gewoon continu en wereldwijd dat de VS de democratie van landen niet respecteren en omver helpen werpen. Momenteel bezetten ze zelfs een groter deel van Syrië dan Rusland van Oekraïne. Om dan te doen alsof de neus bloedt. Niet eens kunnen de waarheid onder ogen zien van de 'eigen' veelvuldige misdaden. De ander vragen om 'bewijs' vooraleer zelfs maar te erkennen dat valse vlaggen, terrorisme, coups, politieke moorden effectief gebruikte middelen zijn ook door het westen. En in historisch perspectief zelfs vooral door het westen in mijn opinie. Wat ook niet wil zeggen dat 'het westen' 'de slechten' van het verhaal zijn. Die Disney of Bijbelse nonsens kan beter opgeborgen worden. Laatst gewijzigd door Bach : 9 september 2023 om 07:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45340 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je hebt wsk gelijk. Het heeft geen zin
![]() |