Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 mei 2008, 06:18   #441
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Morgen, neem Undiscovered als Uw lichtend voorbeeld. Ik denk dat het dan wel duidelijk is.
Ik denk dat de beschrijving die ik hierboven gaf in mindere mate wel voor meer mensen geldt. En een afkooksel hiervan geldt misschien zelfs voor iedereen. Bij forumspook ligt het er gewoon heel erg dik op, dat is alles wat ik wou zeggen.
morgen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2008, 07:55   #442
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Laat het me anders stellen. Wilt U vergelijkbaar zijn met Undiscovered, uitgezonderd het vrouw zijn?
Oud 21 mei 2008, 09:02   #443
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Mijn weg naar de Islam en terug weg ervan

....Een tweetal jaar geleden maakte ik bij mijn vrouw de opmerking dat alle nieuws over de Islam heel negatief is en dat ik mij afvroeg wat de Islam zelf zegt. Zij zei toen dat er geen geheimen bestaan en dat alles in de boeken staat. Welke boeken kon ze niet zeggen. Ik heb dus opgezocht op het internet welke boeken (originele bronnen) ik moest lezen en heb dit gevonden op onder andere de websites www.prophetofdoom.net en www.faithfreedom.org. Natuurlijk heb ik door moslims laten bevestigen dat dit de juiste bronnen waren.

Als men deze boeken (originele bronnen) kent, dan vindt men die ook terug op islamitische websites en islamitische on-line winkels, maar blijkbaar zijn die daar goed verstopt. De reden is eenvoudigweg dat deze boeken een belediging zijn voor de Islam en de Profeet. De meeste boeken die nu over de Islam geschreven worden, zijn afgeleid van de originele bronnen maar men haalt er enkel uit wat men wil bewijzen en dit kan goed of slecht zijn. In de meeste gevallen heeft men de waarheid verdraaid om de minder fraaie kanten van Muhammad te kunnen uitleggen.

Ik heb dus deze boeken op islamitische websites gekocht en gelezen en vastgesteld dat daar hetzelfde instaat als hetgene de websites verkondigen die tegen de Islam zijn. Ik heb volgende 20 boeken gelezen:

1. Koran
2. De authentieke overleveringen (Sahih Hadith) van Bukhari 9 boeken
3. De samenvatting van de authentiek overleveringen van (Sahih) Muslim: 2 boeken
4. Leven van de profeet: oudste biografie door Ibn Ishaq
5. Leven van de profeet: Tabari: 4 boeken
6. Leven van de profeet: Ibn Sa'd: 2 boeken
7. Shariah boek genaamd Umdat as-salik / Reliance of the Traveller van de Shafi'i school (een van de 4 grote scholen van de Islam onder andere erkend door de Al-Azhar universiteit in Egypte). Dit is geen originele bron maar zegt hoe de koran, de hadith en de biografieën van de Profeet door moslim geleerden geïnterpreteerd worden en omgezet worden in wetten. Dit boek is ongelooflijk gebruiksvriendelijk en voor mij dient het als controle om te zien of ik e.e.a. goed begrepen heb.
Welnu dit Shariah boek bevat geen verrassingen omdat het zoals verwacht consistent is met de koran en de sahih hadith.

Na deze boeken gelezen te hebben, ben ik geen moslim meer. Er bestaat geen grotere belediging, voor de profeet Muhammad en voor de Islam als ideologie, dan de koran en de originele bronnen van de Islam: boeken geschreven door moslims voor moslims. Daarom roepen websites die de Islam bestrijden iedereen op om de Islam te bestuderen uit deze originele bronnen.

Wat daarin te lezen staat is te gek voor woorden. Veel dingen die we in de 21ste eeuw als immoreel beschouwen, is voor Mohamed en de moslims toegelaten.

Wat mij vooral stoort is het volgende:

- De Profeet heeft slaven genomen en verhandeld. De slavernij bestaat dus in de Islam voor eeuwig en is enkel onder druk van het Westen ook in islamitische landen afgeschaft. Slavernij kan dus op elk moment terug ingevoerd worden. Verder mogen slavinnen en vrouwelijke krijgsgevangenen door hun moslim eigenaar verkracht worden mits bepaalde regels te volgen.

De Profeet heeft dit ook zelf aangemoedigd, zie volgende authentieke overlevering van Muslim, Boek 8, Hoofdstuk 29: “Het is toegelaten om sexuele betrekkingen te hebben met een gevangen vrouw nadat ze is gereinigd (van menstruatie of bevalling); in het geval ze een man heeft is haar huwelijk geannuleerd nadat ze gevangen genomen is.”

Nummer 3432: Abu Sa'id al-Khudri (Allah moge met hem tevreden zijn) heeft gerapporteerd dat bij slag om Hunain Allah's Boodschapper (moge de vrede met hem zijn) een leger stuurde naar de Autas en de vijand geconfronteerd heeft en met hen gevochten heeft. Na hen overwonnen en gevangenen genomen te hebben, schenen de gezellen van Allah's Boodschapper (moge de vrede met hem zijn) terughoudend te zijn om betrekkingen te hebben met de gevangen vrouwen omdat hun mannen polytheisten waren. Toen heeft Allah, de allerhoogste, hieromtrent een openbaring gestuurd:" En (verboden zijn) vrouwen die al getrouwd zijn, behalve die jouw rechterhand bezit (=gevangen vrouwen of slavinnen) (Koran 4:24)" (d.i. zij zijn toegestaan wanneer hun 'Idda periode beeindigd is (= wanneer vaststaat dat ze niet zwanger is) ).

- de positie van de vrouw die gewoon vernederend is; zij kan praktisch zonder formaliteit gescheiden worden.

... of uitgewisseld worden voor een andere vrouw (Koran 4:20. “En indien gij een vrouw in plaats van een andere wenst te nemen en gij hebt één harer een schat gegeven, neemt er niets van terug. Wilt gij het door laster en een klaarblijkelijk zondige manier nemen?”)

Vrouwen moeten hun man gehoorzamen en als de man vreest dat zij niet gaat gehoorzamen vallen er klappen (Koran 4:34. "Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot."

Opmerking: waar in het arabisch "sla hen (vr.mv.)" staat, wordt dit in het Nederlands als "tuchtigt haar" vertaald omdat de vertaler zich gewoon schaamt.)

Een van de 4 scholen van de Islam, nl. de Shafi'i school stelt onomwonden dat de enige rol die een echtgenote heeft, het seksueel bevredigen van haar man is. En via de bruidschat krijgt zij hiervoor een eenmalige betaling. Dit doet mij denken aan het oudste beroep van de wereld. De geleerden van de Shafi'i school zijn geen achterlijke mensen. Zij halen dit gewoon uit de koran:

Koran 4:24. ... En geeft haar een huwelijksgift, tegenover de voordelen, die gij van haar hebt, dit is verplicht; ..."

Koran 4:20. En indien gij een vrouw in plaats van een andere wenst te nemen en gij hebt één harer een schat gegeven, neemt er niets van terug. Wilt gij het door laster en een klaarblijkelijk zondige manier nemen?

Koran 4:21. En hoe kunt gij het nemen, wanneer de een uwer tot de andere is ingegaan (nota: dit betekent geslachtsgemeenschap) en zij een sterk verbond met u hebben gesloten?

Dit wordt ook bevestigd door de authentieke overleveringen van de Profeet waaruit duidelijk blijkt dat de bruidschat enkel gekoppeld is aan seksuele betrekkingen met de man. Als hij haar, na eenmaal seksuele betrekkingen gehad te hebben, scheidt is hij zijn geld kwijt. (Bvb Muslim, Boek 9, nummer 3557.)

- het doden van afvallige moslims: de meeste moslims en niet-moslims denken dat dit een anomalie is. Niets is minder waar. Iedereen die de islam ernstig neemt weet dat de Shariah de doodstraf voor afvalligen voorschrijft. Dit is vooral gebaseerd op de authentieke overleveringen van de Profeet die gezegd heeft:

"Indien iemand (een moslim) zijn godsdienst verwerpt, dood hem." (Bukhari, Boek 52, Nummer 260)

en

"Het bloed van een Moslim kan niet vergoten worden behalve in drie gevallen: Voor moord, een gehuwde persoon die overspel pleegt en degene die zich afkeert van de Islam en de Moslims verlaat." (Bukhari, Boek 83 Nummer 17)

In de meeste islamitische landen is de doodstraf voor afvalligheid afgeschaft omdat dit een onmenselijke wet is. Men zorgt er in deze landen wel voor dat afvalligen administratief getreiterd worden of op een andere manier gestraft worden. In het zogenaamd gematigde moslimland Maleisie zit een vrouw in een psychiatrische instelling en is haar kind weggehaald omdat zij zich van de Islam afgekeerd heeft en Hindu geworden is. Zij heeft geluk dat ze in het "gematigde" Maleisie woont. Volgens de Shariah zou ze moeten onthoofd worden.

- polygamie als gelegaliseerd overspel. In tegenstelling tot hetgeen sommige moslim(a)s beweren is polygamie geen anomalie en hoeft de eerste vrouw geen toestemming te geven. De man heeft gewoon onverkort het recht op 4 vrouwen. Vrouwen die hun man dit recht niet gunnen zijn ondankbaar tegenover hun man en gaan dus naar de hel. Dit staat in een overlevering van de Profeet zoals opgetekend door Imam Muslim in Boek 1, Nummer 142.

- de oproep van de koran en de profeet tot een eeuwigdurende oorlog tot de Islam overal als systeem regeert (zie ook hierboven)

- de onmenselijke straffen voor diefstal en overspel met de gedachte erbij (zie hadith) dat Allah alles kan vergeven behalve dat men andere goden naast Allah zou aanbidden. Dus als men zegt dat Jezus de zoon van God is gaat men naar de hel maar wie diefstal of overspel pleegt én enkel in Allah gelooft kan naar de hemel gaan. (Overlevering opgetekend door Imam Muslim in Boek 1, Nummer 171.)

- de dubbele persoonlijkheid van Mohamed die enerzijds heel betrouwbaar, lief, geduldig, bescheiden en zelfs verlegen is en anderzijds mensen liet doden, folteren, bestelen en verkrachten

- de inconsistentie van de Koran. Geen enkel zinvol mens kan dit als het werk van een opperwezen beschouwen. Je moet al echt ongelooflijk gebrainwashed zijn om dit subliem te vinden. In Pakistan echter gaat je kop eraf als je de koran in de vuilbak gooit.

Vele moslims zullen beweren dat hetgeen ik hierboven geschreven heb niets met de Islam te maken heeft en dat dit cultuurgebonden zaken zijn. Niets is minder waar. De situatie van de moslim en de moslima heeft niets te maken met de zogenaamde achterlijke cultuur in moslimlanden en alles met de echte Islam.

Ik ben dus de mening toegedaan dat de Islam in strijd is met de mensenrechten en een gevaar is voor de samenleving. En dat een hervorming van de Islam onmogelijk is aangezien alles in detail beschreven staat in de Koran en de Hadith of overleveringen van de Profeet. De Koran en de Hadith zijn een wederzijdse verduidelijking en vullen elkaar aan. De zogenaamde hervormers of gematigde moslims doen gewoon alsof een groot deel van de Koran niet bestaat. Ofwel proberen ze de waarheid te verdraaien omdat die het daglicht niet verdraagt.

De extremisten (Wahabi of Salafisten) of de ogenaamde “geradicaliseerde jongeren” gaan gewoon voor het hele verhaal. Indien men in het Westen de Islam toelaat en als godsdienst erkent, dan kan je deze mensen moeilijk verwijten dat zij van dit recht gebruik maken om dan ook de koran en de hadith effectief te gaan volgen.

Men vergeet dan dat de Islam niet enkel een godsdienst is maar ook een cultuur, een sociaal systeem, een wetgeving, een politiek systeem, een militair systeem, ... en dat deze moeilijk van elkaar te scheiden zijn.

Een voorbeeldje: het gebed behoort tot de religieuze sfeer zou men verwachten. Welnu, tijdens het gebed leest men een stuk uit de koran naar keuze voor. Wanneer nu de gelovige hoofdstuk 9 kiest en reciteert dat de afgodendienaren dienen gedood te worden (9:5) en de Christenen en Joden moeten bestreden worden tot zij zich ondergeschikt maken (9:29) en dat je je niet moet ophouden met je ongelovige familieleden (9:23), dan zit je al snel in de militaire, sociale en politieke sfeer. Leg dan maar eens aan die afgodendienaar, Jood of Christen of ongelovig familielid uit dat deze verzen eigenlijk niet meer geldig zijn en enkel toepasbaar zijn in specifieke omstandigheden terwijl de islamitische geleerden het tegendeel beweren.

Als ik alles op een rijtje zet dan zie ik niet in hoe iemand die de Islam grondig bestudeerd heeft op basis van de bronteksten van de islam nog moslim kan blijven. Ik ben het in elk geval niet meer en hoop dat alle moslims de Islam grondig gaan bestuderen en mijn weg zullen volgen.

Lees hier de volledige tekst
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=9926

Dat is de reden waarom elke geboren persoon als moslim; de morele plicht heeft het juk van de islam af te werpen. Ik heb het gezien bij vele mensen. Je kan pas vrij zijn als je het juk afwerpt.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2008, 09:06   #444
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Undiscovered; feiten ?
Ik ontmoette veel vrouwen die toegaven dat binnen islamitische gezinnen huiselijk geweld veelvuldig voorkomt.
Ik ontmoette mannen die vonden dat hun vrouw maar zoveel meter van de moskee zich mocht bewegen.
Ik hoorde hoe een tot islam bekeerde vrouw anderen de les spelde; je mag niet naar gemengde bijeenkomsten waar dus mannen aanwezig zijn.
Ik hoorde opruiende taal binnen verenigingen en moskees; behandel ongelovigen nooit als gelijken!
Ik hoorde hoe vrouwen van ruimtes waar bijvoorbeeld een mannelijke technieker was geen gebruik mochten maken
Ik sprak vrouwen die jaren door hun man werden opgesloten ( als hij wegging nam hij de sleutel mee!)
Ik sprak vrouwen die geen rijbewijs mochten halen omdat de rijschool aan de andere kant van de stad lag.
Ik sprak vrouwen die bij het minste verzet bedreigd werden; opgelet of ik ga er met de kinderen vandoor!
Gelijkheid mijn beste?
Maak dat de kat wijs!
Gelukkig sprak ik ook moslims die hun vrouw beter behandelden maar 8 op 10 bedroog zijn madam wel en liefst met een Vlaamse!
Ik zag ook gelukkige huwelijken tussen aardige moslims en hun vrouwen maar dat waren helaas eerder uitzondering dan regel!
Wat jij hier probeert is gewoon dawa!
Inderdaad ik heb ook zoveel ervaringen dat ik niet anders kan dan de medemens te waarschuwen voor de islamisering. Het juk van de islam moet je afwerpen zodat je ieder mens gelijkwaardig kan zien en behandelen. Undiscovered is niet meer en minder een persoon die de islam opdringt in de vorm van een taart. haar geloof eist ook dat ze dit doet. De harde realiteit is echter helemaal anders.
Oud 21 mei 2008, 09:25   #445
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Undiscovered; ik vind het best dat jij gelovig bent.
Maar het is wel beangstigend hoe je iedereen probeert te overtuigen dat er absoluut niets mis is met islam als ideologie.
U mag gerust gelovig zijn; maar geeft u anderen wel het recht op ongeloof???
Kunt u die vrijheid die u voor uzelf eist en terecht; ook geven aan anderen?
Mij lijkt van niet; voor wie geen moslim is heeft de koran of islam niets te bieden en al zeker niet in het Westen;de koran in zijn zuivere vorm is een ideologie die het leven regelt van mensen op ieder niveau; dat stadium is hier sinds de verlichting verlaten en weinigen voelen ervoor de klok terug te draaien.
U heeft de vrijheid te geloven; gun anderen dan de vrijheid dit niet te doen en probeer niet steeds ieder kritisch geluid met ellenlange teksten te smoren.
IK heb genoeg ervaring met de man vrouw verhoudingen binnen islam om uw overtuiging dat er gelijkheid bestaat niet te delen, tenminste niet vanuit de opvattingen over gelijkheid die deel uitmaken van de geschiedenis en overtuigingen in dit deel van Europa!
ieder is vrij om zijn geloof of ongeloof aan te hangen.

jij bent vrij om een mening te uiten, maar de ander is ook vrij te repliceren met een andere mening.
Iedereen kan spreken vanuit zijn eigen ervaring, ook jij, net als de ander een andere ervaring heeft. Het is allemaal heel subjectief.

Daar zijn we het al over eens , of niet Alice ?
jIj wordt gerespecteerd in jouw mening, terwijl jij de ander ook moet resepecteren in zijn/haar mening.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2008, 09:27   #446
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Is dit het antwoord van een lafaard? Het antwoord van de struisvogelpolitiek.

Ik denk dat eerder dat jij een therapeut kan gebruiken. Iemand die je leert realiteitszin te krijgen. Iemand die je leert dat niet alle dromen waar zijn.
maar natuurlijk shadieke, het komt wel allemaal in orde.
En nu even wat rusten, he. arm ding
Oud 21 mei 2008, 09:28   #447
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
En ik vind dat van jou. Een meisje dat het niet erg vind dat autochtone vrouwen worden lastig gevallen met het excuus geloof. Dat is pas het toppunt van het "eigen volk eerst" syndroom.
online is precies terug verschenen ... maar het gaat wel bergafwaarts in de redeneringen...
Oud 21 mei 2008, 09:33   #448
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Undiscovered; feiten ?
Ik ontmoette veel vrouwen die toegaven dat binnen islamitische gezinnen huiselijk geweld veelvuldig voorkomt.
Ik ontmoette mannen die vonden dat hun vrouw maar zoveel meter van de moskee zich mocht bewegen.
Ik hoorde hoe een tot islam bekeerde vrouw anderen de les spelde; je mag niet naar gemengde bijeenkomsten waar dus mannen aanwezig zijn.
Ik hoorde opruiende taal binnen verenigingen en moskees; behandel ongelovigen nooit als gelijken!
Ik hoorde hoe vrouwen van ruimtes waar bijvoorbeeld een mannelijke technieker was geen gebruik mochten maken
Ik sprak vrouwen die jaren door hun man werden opgesloten ( als hij wegging nam hij de sleutel mee!)
Ik sprak vrouwen die geen rijbewijs mochten halen omdat de rijschool aan de andere kant van de stad lag.
Ik sprak vrouwen die bij het minste verzet bedreigd werden; opgelet of ik ga er met de kinderen vandoor!
Gelijkheid mijn beste?
Maak dat de kat wijs!
Gelukkig sprak ik ook moslims die hun vrouw beter behandelden maar 8 op 10 bedroog zijn madam wel en liefst met een Vlaamse!
Ik zag ook gelukkige huwelijken tussen aardige moslims en hun vrouwen maar dat waren helaas eerder uitzondering dan regel!
Wat jij hier probeert is gewoon dawa!
amaai Alice, jij hoort wel veel ...
heb jij een één of ander registratiebureau/klachtenbureau.
Het is te hopen dat je deze mensen ook hulp aanbiedt, of registreer je alleen.

UIt wat je post blijkt dat je wel uit 10 personen bestaat en overal aanwezig bent, of het nu mishandelde vrouwen zijn of in de gevangenissen. chapeau

Laatst gewijzigd door goodwill : 21 mei 2008 om 09:34.
Oud 21 mei 2008, 09:36   #449
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
Hier moet ik toch even interveniëren hoor!!

Met alle respect voor u religie maar de Islam is met zijn gedachtegoed van de nog steeds 9de eeuw wel degelijk serieus achter met alles.
wat zijn we off topic aan het gaan ...

het onderwerp betreft 'Zomer 2008: het jaarlijkse Marokkanendrama'.

Als je het over de islam wenst te hebben open een nieuwe topic, in de categorie religie.

Laat het om als een kip zonder kop alle frustraties hier te uiten over de islam: gebruik een ander topic.

Laatst gewijzigd door goodwill : 21 mei 2008 om 09:38.
Oud 21 mei 2008, 10:30   #450
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morgen Bekijk bericht
Hij wil gewoon wat provoceren denk ik. Of is hij echt... ?
Ik vrees dat hij effectief is zoals hij zich hier voordoet.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2008, 10:35   #451
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Laat het me anders stellen. Wilt U vergelijkbaar zijn met Undiscovered, uitgezonderd het vrouw zijn?
Ik wil vooral vergelijkbaar zijn met mezelf. Misschien betekent vrouw zijn voor mij en undiscovered niet eens hetzelfde.
Ik ken haar niet en ik heb niet genoeg tijd om hier echt grote hoeveelheden posts te lezen en ze post echt wel enorm veel. Ik heb wel ff met haar gepraat en we waren het niet echt eens en begrepen elkaars agrumenten niet. Ik heb i.i.g. niet echt een probleem met haar. Maar het ging totaal niet over undiscovered, waarom wordt zij hier bijgesleept? U kunt mij mss een paar korte citaten van haar tonen om mij te overtuigen?
morgen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2008, 10:49   #452
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
wat zijn we off topic aan het gaan ...Laat het om als een kip zonder kop alle frustraties hier te uiten over de islam: gebruik een ander topic.
Het zijn geen frustraties maar eerder vaststellingen.
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2008, 11:13   #453
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
no problem, maar die vaststellingen horen in een topic rond islam en niet in het om even welk topic.

Nu gaat het over zomer 2008 en Marokkaanse jongeren.

Ik ben het weinig eens met circe, maar hier vind ik wel dat haar onderwerp moet gerespecteerd worden.

Laatst gewijzigd door goodwill : 21 mei 2008 om 11:13.
Oud 21 mei 2008, 12:04   #454
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
maar natuurlijk shadieke, het komt wel allemaal in orde.
En nu even wat rusten, he. arm ding
Ik peis dat jij beter wat gaat wandelen op de juiste plaatsen in bELGIE. aLS SCHOKTHERAPIE. OEAHAHAHAHAAHAHA
Oud 21 mei 2008, 12:05   #455
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
online is precies terug verschenen ... maar het gaat wel bergafwaarts in de redeneringen...
Wartaal aan het praten hebben te veel linkse ideetjes uw hersenen overhit. Natuurlijk zijn we hier online.
Oud 21 mei 2008, 12:10   #456
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
amaai Alice, jij hoort wel veel ...
heb jij een één of ander registratiebureau/klachtenbureau.
Het is te hopen dat je deze mensen ook hulp aanbiedt, of registreer je alleen.

UIt wat je post blijkt dat je wel uit 10 personen bestaat en overal aanwezig bent, of het nu mishandelde vrouwen zijn of in de gevangenissen. chapeau
Neen het is niet toevallig dat vele autochtone meisjes in contact komen met de harde islamitische realiteit. natuurlijk jij als extreem links persoon steekt zijn hoofd in de grond. Ik zie het niet dus bestaat het niet. Jij ziet alles door een roze bril. Hopelijk zal het volgende slachtoffer van rondhangjongeren, iemand uit uw familie zijn. Maar ja die kans is klein immers ik vermoed dat ze hun hoofd reeds zullen bedekken, als ze uit wandelen gaan in bepaalde gebieden. Zo zul je nooit de "brave islammiet" voor het hoofd stoten. Het linkse gedachtengoed is al volledig plat gegaan voor de islamisering.

Laatst gewijzigd door shaddy : 21 mei 2008 om 12:10.
Oud 21 mei 2008, 12:12   #457
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:

Yep maar pas op voor de linkse struisvogelpolitiek. Ze ruiken politieke macht via hun kiesvee.
Oud 21 mei 2008, 12:12   #458
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Neen het is niet toevallig dat vele autochtone meisjes in contact komen met de harde islamitische realiteit. natuurlijk jij als extreem links persoon steekt zijn hoofd in de grond. Ik zie het niet dus bestaat het niet. Jij ziet alles door een roze bril. Hopelijk zal het volgende slachtoffer van rondhangjongeren, iemand uit uw familie zijn. Maar ja die kans is klein immers ik vermoed dat ze hun hoofd reeds zullen bedekken, als ze uit wandelen gaan in bepaalde gebieden. Zo zul je nooit de "brave islammiet" voor het hoofd stoten. Het linkse gedachtengoed is al volledig plat gegaan voor de islamisering.
wie zegt dat ik extreem links ben ?

ik zou me eerder sociaal liberaal noemen.
Oud 21 mei 2008, 12:13   #459
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
wie zegt dat ik extreem links ben ?

ik zou me eerder sociaal liberaal noemen.
Sociaal en liberaal ahahahahahaaaa dat is een goede !!!!
Oud 21 mei 2008, 12:15   #460
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Sociaal en liberaal ahahahahahaaaa dat is een goede !!!!
Zo vreemd is het niet.

Enerzijds voor het vrije initiatief zijn, maar langs de andere kant ook rekening houden met anderen.

Laatst gewijzigd door goodwill : 21 mei 2008 om 12:16.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be