![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Schepen
|
![]() Ik denk dat de beschrijving die ik hierboven gaf in mindere mate wel voor meer mensen geldt. En een afkooksel hiervan geldt misschien zelfs voor iedereen. Bij forumspook ligt het er gewoon heel erg dik op, dat is alles wat ik wou zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat het me anders stellen. Wilt U vergelijkbaar zijn met Undiscovered, uitgezonderd het vrouw zijn?
![]() |
#443 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is de reden waarom elke geboren persoon als moslim; de morele plicht heeft het juk van de islam af te werpen. Ik heb het gezien bij vele mensen. Je kan pas vrij zijn als je het juk afwerpt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
jij bent vrij om een mening te uiten, maar de ander is ook vrij te repliceren met een andere mening. Iedereen kan spreken vanuit zijn eigen ervaring, ook jij, net als de ander een andere ervaring heeft. Het is allemaal heel subjectief. Daar zijn we het al over eens , of niet Alice ? jIj wordt gerespecteerd in jouw mening, terwijl jij de ander ook moet resepecteren in zijn/haar mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En nu even wat rusten, he. arm ding ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() online is precies terug verschenen ... maar het gaat wel bergafwaarts in de redeneringen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
heb jij een één of ander registratiebureau/klachtenbureau. Het is te hopen dat je deze mensen ook hulp aanbiedt, of registreer je alleen. UIt wat je post blijkt dat je wel uit 10 personen bestaat en overal aanwezig bent, of het nu mishandelde vrouwen zijn of in de gevangenissen. chapeau ![]() Laatst gewijzigd door goodwill : 21 mei 2008 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
het onderwerp betreft 'Zomer 2008: het jaarlijkse Marokkanendrama'. Als je het over de islam wenst te hebben open een nieuwe topic, in de categorie religie. Laat het om als een kip zonder kop alle frustraties hier te uiten over de islam: gebruik een ander topic. Laatst gewijzigd door goodwill : 21 mei 2008 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik ken haar niet en ik heb niet genoeg tijd om hier echt grote hoeveelheden posts te lezen en ze post echt wel enorm veel. Ik heb wel ff met haar gepraat en we waren het niet echt eens en begrepen elkaars agrumenten niet. Ik heb i.i.g. niet echt een probleem met haar. Maar het ging totaal niet over undiscovered, waarom wordt zij hier bijgesleept? U kunt mij mss een paar korte citaten van haar tonen om mij te overtuigen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu gaat het over zomer 2008 en Marokkaanse jongeren. Ik ben het weinig eens met circe, maar hier vind ik wel dat haar onderwerp moet gerespecteerd worden. Laatst gewijzigd door goodwill : 21 mei 2008 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door shaddy : 21 mei 2008 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik zou me eerder sociaal liberaal noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Enerzijds voor het vrije initiatief zijn, maar langs de andere kant ook rekening houden met anderen. Laatst gewijzigd door goodwill : 21 mei 2008 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |