![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Vindt u dat er in ons land te veel vreemdelingen zijn ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
174 | 64,21% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
97 | 35,79% |
Aantal stemmers: 271. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die moslims die al vechtend over de straat rolden, al die gebouwen die in de fik werden gestoken, het geweld op niet-moslims, dat hebben de Westerse media zich allemaal ingebeeld hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De problemen met allochtonen worden dan weer 'gemaximaliseerd'... . Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 20 juni 2009 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Er is een verschil tss 'vrijheid van meningsuiting' en 'provocatie'.
Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 20 juni 2009 om 12:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allemaal vrijheid van meningsuiting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Echter heb ik ook het recht om u aan te klagen wanneer die provocatie en beledigingen de lijn overschrijden. Ik heb idd ook het recht u te provoceren en te beledigen, maar dat is niet aan mij besteed. Het is immers een teken van zwakte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit zwakte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ingaan op een provocatie is een even grote zwakte als het provoceren. Gewoon negeren, dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn ecologische problemen maar ook problemen met allochtonen. En als het VB volgens jou de mensen bang maakt door de problemen met allochtonen aan te kaarten doet Groen! exact hetzelfde door de mensen bang te maken door de ecologische problemen aan te kaarten. En nu wat dat ''gemaximaliseerd'' en ''geminimaliseerd'' betreft. Je moet maar eens kijken hoe dikwijls Groen! schermt met de term kanker om de mensen bang te maken. Laatst gewijzigd door daiwa : 20 juni 2009 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw aanwezigheid hier is, naar mijn niet geheel onbescheiden mening, op zich al een ongehoorde provocatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zouden de scheidslijnen moeten liggen als iedereen het recht had om niet geprovoceerd te worden? De maat van de woestijnsandalen met plaats voor uitgroeiende tenen? Of de maat van de Nederlandse houten klompen waar je met een olifant op kan staan zonder iets te voelen? Er bestaat dus helem�*�*l geen recht om niet geprovoceerd te worden. Dit is een foefje dat ze naar aanleiding van de slachting van Theo van Gogh bij Groenlinks hebben willen doorgang vinden als ik het juist heb. Femke Halsema dacht dat ze dat recht had. Als zij meent dat recht te hebben dan hebben er héél veel mensen het recht haar het zwijgen op te leggen en dat doet ze ook niet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het recht om niet te luisteren of te kijken. inderdaad. Als ge het zo wil stellen, mij niet gelaten. je hebt ook het recht om te ademen, is dat niet leuk?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De rechtbank? "Uw aanwezigheid hier is, naar mijn niet geheel onbescheiden mening, op zich al een ongehoorde provocatie." Het staat u vrij mijn 'aanwezigheid op dit forum' aan te vechten bij de rechtbank. Veel succes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | ||