![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Islamitische feestdag invoeren? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
29 | 17,68% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
126 | 76,83% |
misschien |
![]() ![]() ![]() |
9 | 5,49% |
Aantal stemmers: 164. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens geen enkel westers land heeft mohamedaanse feestdagen.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 3 juni 2010 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry miss, maar volgens mij is die hoofdletter een vorm van respekt: God, Allah, Jahweh ... Ik zie niet in waarom zelfs een ongelovige een kleine letter zou gebruiken. Sowieso een hoofletterr voor alle persoonlijke voornaamwoorden: Jan, Marleen Fatima ... 'k Begrijp misschien uw opmerking niet zo goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, als ik je goed begrijp maak je je vooral zorgen over het in het belachelijke trekken van profeten terwijl niemand het riskeert hun naam met kleine letter te schrijven. Hm, nogal vergezocht. Weet je, in een geschreven taal zou ik zelfs de voornaam van mijn grootste vijand met een hoofdletter schrijven. Klinkt misschien wat overdreven, maar ik denk dat dit het dichtst de logica benadert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Banneling
|
![]() Onze opleiding in de Nederlandse taal is daarvoor verantwoordelijk..
Ronald Janssen en Adolf Hitler worden dus door velen met een hoofdletter geschreven..zegt niks over de mate van respect of walging.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mooi. Dat hoeft voor mij ook helemaal niet. Met die 10 extra dagen vakantie, kan iedereen vrijaf nemen voor de feestdagen van zijn voorkeur.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 3 juni 2010 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Recupdagen zijn - zoals het woord al aangeeft - dagen waar men voor gewerkt heeft. Die hebben hier dus niets mee te maken. Als men dat van de gewone vakantiedagen moet nemen, verliest men die 10 dagen die er nu onder de noemer "officiële feestdagen" bijkomen. Dat kan ook niet de bedoeling zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Onze cultuur" - voor zover die al bestaat - is niet afhankelijk van 10 officiële feestdagen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ouders en kinderen nemen meestal samen vakantie. . Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, dat zijn geen vrije dagen die bovenop het verlof komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het best een goed idee, we kunnen misschien beginnen met het suikerfeest, achteraf stilaan, gaandeweg een ramadan inlassen en daarna een massaal slachtfestijn organiseren, wel op school onderricht geven over de ware oorsprong van dat suikerfestijn!
Beetje lessen geven over de levenswandel van de moh zou ook geen slecht idee zijn, kwestie van te weten waarvoor plat op de buik moet gegaan worden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bekijk maar eens het aantal boekingen op verlengde weekends. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heb je niet begrepen aan het woordje "meestal"?
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |