Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 december 2008, 18:19   #441
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Neen, het Romeinse Rijk is ten onder gegaan aan haar eigen decadentie, gebrek aan cohesie en gemis aan veerkracht. De laatste grote invallen van de Germanen waren slechts het vingertikje die het al vermolmd geheel deden instorten. Misschien weet u dat niet, maar er waren al, voor de totale ineenstorting, vele jaren migraties aan de gang die trouwens door de Romeinse overheid toegelaten werden. Germanen werden zelfs opgenomen in de Romeinse legioenen en in de landbouw tewerkgesteld.
Die migraties zijn meer dan 500 jaar lang aan de gang geweest. In Ceasar's legioenen zaten ook Galliërs van veroverde stammen. Uw argument van migraties als reden van ondergang gaan dus niet op.

U vergeet trouwens de grote etnische verscheidenheid gedurende de gehele geschiedenis van het Romeinse rijk door de slavenhandel.
Het Romeinse rijk was dus een multiculturele samenleving 'avant la lettre'.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 december 2008 om 18:25.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2008, 18:30   #442
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
De fout van de enen vergoeilijkt nog niet de fout van de anderen. Zo eenvoudig is dat.
Tuurlijk niet. Maar de "Belgische" slachtmethode word hier wel de hemel in geprezen. Qua understatement kan dat wel tellen.

En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Oud 5 december 2008, 18:43   #443
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

De westerse slachtmethode:

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...pen-dood.dhtml

Oud 5 december 2008, 20:59   #444
leddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik heb geen lessen in moraal van jou te krijgen
U bent hier persoonlijk. Uiteindelijk kan shaddy zich niet meer verdedigen. Onbegrijpelijk dat de moderatie dit zomaar door de vingers ziet. Halal is verwerpelijk net zoals de islam een verwerpelijke religie is. Over moraliteit gesproken. Wat is erger volgens u? Halal of iemand valselijk beschuldigen. uiteindelijk mag shaddy zich niet meer verdedigen. De banpunten zijn niet verdiend. Iemand die zijn excuses, om persoonlijk te worden, tegen shaddy gebruikt dat is bijzonder tragisch. U hebt meerdere persoonlijke aanvallen op shaddy losgelaten. Toch bent u nog aanwezig op dit forum. U zou zich moeten om het woord moraal uit te spreken. U bereikt alleen mensen hiermee die anders nooit iets op een forum zouden schrijven.
leddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2008, 22:47   #445
leddy
Banneling

Standaard

Ik ben tegen halal omdat ik om dieren geef. Ik eet al jaren geen rood vlees meer. Halal toestaan omwille van een religie is harteloos. Een westers land zou dit dierenleed niet meer mogen toestaan.
Oud 5 december 2008, 22:49   #446
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leddy Bekijk bericht
Ik ben tegen halal omdat ik om dieren geef. Ik eet al jaren geen rood vlees meer. Halal toestaan omwille van een religie is harteloos. Een westers land zou dit dierenleed niet meer mogen toestaan.
Dubbelnick van shaddy?

shady lady........................redelijk doorzichtig

Ben benieuwd hoe lang u het hier gaat volhouden.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 december 2008 om 22:52.
Oud 5 december 2008, 22:57   #447
leddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Dubbelnick van shaddy?

shady lady........................redelijk doorzichtig

Ben benieuwd hoe lang u het hier gaat volhouden.
Mijn hondje heet leddy. Shaddys hondje heet shaddy. Waarom doet u zo arrogant tegen mij? Shaddy is met haar man uit. Ik babysit en volg hier al een tijdje de gang van zaken. Shaddy heeft geen dubbelnick nodig. Ik vind het tijd om mijn mening te geven. Arrogantie staat u niet. Was het niet beter te debatteren over de inhoud ?

Laatst gewijzigd door leddy : 5 december 2008 om 22:59.
Oud 5 december 2008, 23:03   #448
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Mijn hondje heet leddy. Shaddys hondje heet shaddy. Waarom doet u zo arrogant tegen mij? Shaddy is met haar man uit. Ik babysit en volg hier al een tijdje de gang van zaken. Shaddy heeft geen dubbelnick nodig. Ik vind het tijd om mijn mening te geven. Arrogantie staat u niet. Was het niet beter te debatteren over de inhoud ?
Moderators checken email en *iets anders dat ik hier niet openbaar ga maken* bij twijfel over dubbelnick

Als u op de pc van shaddy zit hebt u dus een probleem

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 december 2008 om 23:04.
Oud 5 december 2008, 23:09   #449
leddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Moderators checken email en *iets anders dat ik hier niet openbaar ga maken* bij twijfel over dubbelnick

Als u op de pc van shaddy zit hebt u dus een probleem
Waarom? Ieder kan een andere IP nummer krijgen. Waarom dom doen ? Ik ben al langer lid dan shaddy's tijdelijke ban. Ik ben van plan om te blijven. Is de moderatie zo streng op dierenliefhebbers? Ik heb zelf geen PC. Geen tijd; behalve als ik babysit.

Laatst gewijzigd door leddy : 5 december 2008 om 23:11.
Oud 5 december 2008, 23:10   #450
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door politics.be,forumreglement
Onmiddellijke verbanning
In sommige gevallen zal de moderatie onmiddellijk overgaan tot een ban. Dit is onder andere het geval in onderstaande situaties:

dubbelnicks die gebruikt worden om een ban te omzeilen
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2008, 23:13   #451
leddy
Banneling

Standaard

Stel dat een getrouwd koppeltje op dit forum wil meepraten. Moeten ze dit dan onder 1 nicknaam doen ? Dat is toch raar en verwarrend.
Oud 5 december 2008, 23:16   #452
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Stel dat een getrouwd koppeltje op dit forum wil meepraten. Moeten ze dit dan onder 1 nicknaam doen ? Dat is toch raar en verwarrend.
Zorgen dat ze zich gedragen en zich aan de regels houden en dus niet gebanned worden.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 december 2008 om 23:17.
Oud 5 december 2008, 23:19   #453
leddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Zorgen dat ze zich gedragen en niet gebanned worden.
Dat is toch geen oplossing ? Elk individu is anders is uniek. Uniek is het mooiste wat de mensheid heeft gecreërd.

Laatst gewijzigd door leddy : 5 december 2008 om 23:19.
Oud 5 december 2008, 23:27   #454
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door politics.be,forumreglement
Onmiddellijke verbanning

In sommige gevallen zal de moderatie onmiddellijk overgaan tot een ban. Dit is onder andere het geval in onderstaande situaties:

dubbelnicks die gebruikt worden om een ban te omzeilen
Heeft u al op het rode driehoekje geklikt? Zo nee, dan zou ik dat maar eens rap gaan doen als ik u was. Dat geldt natuurlijk ook voor Fallen Angel. U beiden lijkt nogal zeker van uw zaak te zijn, en niets belet u immers om de forum-stasi uit te gaan hangen, nietwaar?
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2008, 23:34   #455
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zorgen dat ze zich gedragen en zich aan de regels houden en dus niet gebanned worden.
Citaat:
Dat is toch geen oplossing ? Elk individu is anders is uniek. Uniek is het mooiste wat de mensheid heeft gecreërd.
Zorgen dat ze zich gedragen en zich aan de regels houden en dus niet gebanned worden is toch geen oplossing? Is zich aan de regels houden dan onmenselijk?
Citaat:
leddy
en post vandaag voor 't eerst... rofl:
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2008, 09:16   #456
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk niet. Maar de "Belgische" slachtmethode word hier wel de hemel in geprezen. Qua understatement kan dat wel tellen.
Dan leest u wel heel verkeerd? 't Enige dat er gesteld wordt, is dat de westerse slachtwijzen met voorafgaande verdoving te verkiezen zijn boven het onverdoofde halal- en koosjerslachten. Of we nu met die eerste het eindpunt hebben bereikt, werd helemaal niet beweerd.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2008, 12:03   #457
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dan leest u wel heel verkeerd? 't Enige dat er gesteld wordt, is dat de westerse slachtwijzen met voorafgaande verdoving te verkiezen zijn boven het onverdoofde halal- en koosjerslachten. Of we nu met die eerste het eindpunt hebben bereikt, werd helemaal niet beweerd.
Het ideale eindpunt zou zijn dat iedereen uit vrije keuze vegetariër wordt.

Oud 6 december 2008, 12:27   #458
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Het ideale begin- en eindpunt zou moeten zijn dat de wetten zonder uitzondering voor iedereen gelden zodat mensen niet ongevraagd religieuze zaken wordt opgedrongen, inclusief ritueel geslacht vlees, gevogelte, vis of voor mijn part ritueel geslachte groenten.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2008, 12:59   #459
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Het ideale begin- en eindpunt zou moeten zijn dat de wetten zonder uitzondering voor iedereen gelden zodat mensen niet ongevraagd religieuze zaken wordt opgedrongen, inclusief ritueel geslacht vlees, gevogelte, vis of voor mijn part ritueel geslachte groenten.
Dat is reeds lang het geval hier in België.

Oud 6 december 2008, 14:04   #460
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Mijn familie bestaat uit Godvruchtige mensen. Zij zullen nooit en te nimmer halal vlees eten. Waarom? Omdat zij van mening zijn dat Mohammed het fout had met zijn idee dat die via een engel met God in gesprek was. In werkelijkheid had die te maken met de Duivel. Een standpunt dat bevindelijk is voor iedereen die naar 1400 jaar Mohammedanisme kijkt en ziet hoe het er tegenwoordig in de wereld aan toe gaat.
Halal vlees is aan de Duivel gewijd.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be