![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U vergeet trouwens de grote etnische verscheidenheid gedurende de gehele geschiedenis van het Romeinse rijk door de slavenhandel. Het Romeinse rijk was dus een multiculturele samenleving 'avant la lettre'.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 december 2008 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tuurlijk niet. Maar de "Belgische" slachtmethode word hier wel de hemel in geprezen. Qua understatement kan dat wel tellen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Banneling
|
![]() U bent hier persoonlijk. Uiteindelijk kan shaddy zich niet meer verdedigen. Onbegrijpelijk dat de moderatie dit zomaar door de vingers ziet. Halal is verwerpelijk net zoals de islam een verwerpelijke religie is. Over moraliteit gesproken. Wat is erger volgens u? Halal of iemand valselijk beschuldigen. uiteindelijk mag shaddy zich niet meer verdedigen. De banpunten zijn niet verdiend. Iemand die zijn excuses, om persoonlijk te worden, tegen shaddy gebruikt dat is bijzonder tragisch. U hebt meerdere persoonlijke aanvallen op shaddy losgelaten. Toch bent u nog aanwezig op dit forum. U zou zich moeten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Banneling
|
![]() Ik ben tegen halal omdat ik om dieren geef. Ik eet al jaren geen rood vlees meer. Halal toestaan omwille van een religie is harteloos. Een westers land zou dit dierenleed niet meer mogen toestaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
shady lady........................redelijk doorzichtig ![]() Ben benieuwd hoe lang u het hier gaat volhouden.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 december 2008 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Banneling
|
![]() Mijn hondje heet leddy. Shaddys hondje heet shaddy. Waarom doet u zo arrogant tegen mij? Shaddy is met haar man uit. Ik babysit en volg hier al een tijdje de gang van zaken. Shaddy heeft geen dubbelnick nodig. Ik vind het tijd om mijn mening te geven. Arrogantie staat u niet. Was het niet beter te debatteren over de inhoud ?
Laatst gewijzigd door leddy : 5 december 2008 om 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als u op de pc van shaddy zit hebt u dus een probleem ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 december 2008 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Banneling
|
![]() Waarom? Ieder kan een andere IP nummer krijgen. Waarom dom doen ? Ik ben al langer lid dan shaddy's tijdelijke ban. Ik ben van plan om te blijven. Is de moderatie zo streng op dierenliefhebbers? Ik heb zelf geen PC. Geen tijd; behalve als ik babysit.
Laatst gewijzigd door leddy : 5 december 2008 om 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Banneling
|
![]() Stel dat een getrouwd koppeltje op dit forum wil meepraten. Moeten ze dit dan onder 1 nicknaam doen ? Dat is toch raar en verwarrend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 december 2008 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Banneling
|
![]() Dat is toch geen oplossing ? Elk individu is anders is uniek. Uniek is het mooiste wat de mensheid heeft gecreërd.
Laatst gewijzigd door leddy : 5 december 2008 om 23:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan leest u wel heel verkeerd? 't Enige dat er gesteld wordt, is dat de westerse slachtwijzen met voorafgaande verdoving te verkiezen zijn boven het onverdoofde halal- en koosjerslachten. Of we nu met die eerste het eindpunt hebben bereikt, werd helemaal niet beweerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Banneling
|
![]() Het ideale begin- en eindpunt zou moeten zijn dat de wetten zonder uitzondering voor iedereen gelden zodat mensen niet ongevraagd religieuze zaken wordt opgedrongen, inclusief ritueel geslacht vlees, gevogelte, vis of voor mijn part ritueel geslachte groenten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Minister
|
![]() Mijn familie bestaat uit Godvruchtige mensen. Zij zullen nooit en te nimmer halal vlees eten. Waarom? Omdat zij van mening zijn dat Mohammed het fout had met zijn idee dat die via een engel met God in gesprek was. In werkelijkheid had die te maken met de Duivel. Een standpunt dat bevindelijk is voor iedereen die naar 1400 jaar Mohammedanisme kijkt en ziet hoe het er tegenwoordig in de wereld aan toe gaat.
Halal vlees is aan de Duivel gewijd. |
![]() |
![]() |