Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 maart 2009, 17:48   #441
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
die islamfixatie is volgens mij in opdracht van...
Mja ik was een discussie aan het voeren over sociologische experimenten met zelfvoorzienende gesloten gemeenschappen (die meestal ook sektes zijn) zoals de amish, branch davidians, quakers, etc. En opeens begint men hier over de islam.

Ik zou beginnen geloven dat er sommige hier betaald worden per keer ze islam, moslim, jihad of dergelijke vermelden.

Daarom bij deze: moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim,

Als u mij wil betalen voor deze bijdrage kan ik altijd onderhandelen over de prijs via pb.
1 cent per woord lijkt mij een gedegen vergoeding.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 31 maart 2009 om 17:54.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2009, 17:50   #442
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Vind ik ook.

Al eens gezien hoe de extreem-linksen en de groenen, om maar twee groepen te noemen, zodanig gefixeerd zijn op de islam dat je zou kunnen denken dat ze zelf islamisten zijn.
sommige zijn blijkbaar danook nog dwangneurotisch compulsief
globalmedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2009, 17:52   #443
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barfo Bekijk bericht
idem voor de katholieke folklore
Inderdaad
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2009, 17:53   #444
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Omdraaiing van de feiten, Fallen Angel.

Het zijn de mensen die doen alsof er niets aan de hand is die fout zitten. Zo is dat vroeger gegaan, zo gaat dat nu in verschillende delen van de wereld (Nigeria zal binnen nu en 5 jaar geheel in de klauwen van de Islam vallen), en zo zal dat in de toekomst hier ook gaan.

Het lijkt me grappig als we over een eeuw mensen zoals u gaan berechten bij de 2e Nürnberg-processen voor collaboratie.

Ik ben niet diegene die oproept tot haat en deportatie.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 31 maart 2009 om 17:56.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2009, 17:53   #445
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dwangneurotisch compulsief

Dit is een pleonasme. Van een obsessieve stoornis gesproken...
Oud 31 maart 2009, 18:04   #446
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Daar haalt u iets interessants aan. Ik heb contact met mensen die in een gelijkaardige situatie zijn verzeild geraakt, met name MOVE wier huis in 1985 door de FBI en de Philadelphia Police werd gebombardeerd. Het resultaat was 11 doden en 65 afgebrandde huizen. In het stadscentrum nota bene. Bekijk als introductie misschien dit eens.

Toen ik de mensen ontmoette, herinnerde ik me dat men hier op televisie ook beweerde dat het om een sekte ging en dat ze zelf hun huis in brand hadden gestoken. De realiteit bleek heel anders. Ik heb daarna wat studiewerk verricht naar de Branch Davidians en People's Temple en daaruit blijkt een patroon:

- mensen die kiezen voor een andere levensstijl, worden nogal snel 'sekte' genoemd, vooral als ze zich kritisch uitlaten over de samenleving. Zowel Branch Davidians (in mindere mate), People's Temple als MOVE verklaarden zich openlijk tegen het systeem, vaak vanuit een antikapitalistische visie en praktijk.
- wat als een zelfmoord wordt voorgesteld, blijkt bij nader inzien gewoon een moorddadige actie van de politiediensten. Bij People's Temple is dat minder duidelijk, maar er zijn tal van aanwijzingen dat het verhaal ook daar minder eenduidig is dan wat men ons voorhoudt. Ter illustratie daarvan:

Ik wil me hiermee niet bekennen tot sympathisant van dat soort 'sektes' of organisaties die rond een charismatisch figuur kunnen ontstaan maar ik wil enkel wijzen op de attitude en rol van de overheid en de manier waarop ze dissidente bewegingen bestrijden. Daarover vind je meer als je bijvoorbeeld COINTELPRO bestudeert.
Men kan zich ook de vraag stellen of de 'overheid' niet een sekte is!

Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 31 maart 2009 om 18:04.
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2009, 18:07   #447
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Ik ben niet diegene die oproept tot haat en deportatie.
Ik noch het eerste, noch het tweede. Als ik over moslims zou spreken zoals hun heilig boek over mij spreekt, dan zou ik snel in de gevangenis belanden. Gelukkig voel ik niet zoiets als haat. Het is een zinloze emotie. Deportatie is trouwens ook geen middel. Veel moslims maken al integraal deel uit van de samenleving en maken een economische bijdrage, en dat is heel welkom. Maar een groot aantal anderen doet dat niet, en daar liggen de problemen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2009, 18:13   #448
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik noch het eerste, noch het tweede. Als ik over moslims zou spreken zoals hun heilig boek over mij spreekt, dan zou ik snel in de gevangenis belanden. Gelukkig voel ik niet zoiets als haat. Het is een zinloze emotie. Deportatie is trouwens ook geen middel. Veel moslims maken al integraal deel uit van de samenleving en maken een economische bijdrage, en dat is heel welkom. Maar een groot aantal anderen doet dat niet, en daar liggen de problemen.
er is dus nog een "gat in de markt" voor die doelgroep die geen deel uitmaakt en geen economische bijdrage levert
globalmedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2009, 18:16   #449
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
er is dus nog een "gat in de markt" voor die doelgroep die geen deel uitmaakt en geen economische bijdrage levert
Ik zie die groep (voor de zoveelste duidelijkheid; niet alle moslims) het liever als een kankergezwel.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2009, 18:17   #450
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat weer een eindeloos gelul hier
Het rare is dat wanneer men met argumenten voor de dag komt die gelovige met de rug tegen de muur zet, dan vind men ons zijkers. Nee, jullie pro gelovige zijn zijkers. Vrijheid van geloof, dat kan gewoon niet. Ja, geloven wel voor zolang het binnenshuis blijft, maar wanneer ik geloof dat , aangezien wij allen naakt geboren worden het de wil van god is dat we naakt lopen, waar staat ge dan met uw vrijheid van geloof. En die islamiet die vind dat alle vrouwen een burka moeten dragen omdat hij geshockeerd is wanneer er een stuk vlees te zien is boven de enkel, ja dan zit ge al met een zwaar probleem he, wie van de twee gaat ge tevreden stellen?

Afschaffen die rommel. Niet meer van deze tijd. Als de katholieke thuis bougieskes willen branden OK en als de moslims thuis met een vod op hunnen kop willen lopen, ook OK maar als ze willen publiek verschijnen dan ligt dat anders. Op een pasfoto moet ik ook niet opstaan met een cowboy hoed op of de landbouwers met een pet op dus moslimvrouwen met hoofddoek kan voor mij evenmin.

Daar zit ge dan he met uw vrijheid van geloof.

Wie zich daar niet kan bij neerleggen moet maar ginder in hunnen zandbak blijven he.

Laatst gewijzigd door Garry : 31 maart 2009 om 18:21.
Oud 31 maart 2009, 18:24   #451
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
Men kan zich ook de vraag stellen of de 'overheid' niet een sekte is!
Dat is zeer scherpzinnig opgemerkt. Ja,… eigenlijk. ’t Is maar hoe je het bekijkt he.
Oud 31 maart 2009, 18:30   #452
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Dat is zeer scherpzinnig opgemerkt. Ja,… eigenlijk. ’t Is maar hoe je het bekijkt he.
Ja, en alle ambtenaren zijn geheime NWO-agenten.

"Oei Jomme, gij moogt da ni segge, dat is geheim!"
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2009, 18:32   #453
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ja, en alle ambtenaren zijn geheime NWO-agenten.

"Oei Jomme, gij moogt da ni segge, dat is geheim!"
Dan ben jij er zeker een van.
Oud 31 maart 2009, 18:33   #454
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben Jomme en heb weer eens mijn neus voorbij gepraat

Laatst gewijzigd door Another Jack : 31 maart 2009 om 18:35.
Oud 31 maart 2009, 18:36   #455
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben Jomme en heb weer eens mijn neus voorbij gepraat
En ik de ongelovige Thomas. Geloof jij dat? Nee? Dat is raar. Foei

Laatst gewijzigd door Garry : 31 maart 2009 om 18:39.
Oud 31 maart 2009, 18:37   #456
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Dat bedoel ik net!
Oud 31 maart 2009, 18:40   #457
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
oeps dan zijn we met twee!
Oud 31 maart 2009, 18:42   #458
Another Jack
Banneling

Standaard

Ik vind trouwens het Aura van Oppergoeroe Herman wat grijsjes staan de laatste dagen.
Zou hij zijn Chakra's wat verwaarloosd hebben?
Of zijn het de Dharma's?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 31 maart 2009 om 18:42.
Oud 31 maart 2009, 18:50   #459
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Ik vind trouwens het Aura van Oppergoeroe Herman wat grijsjes staan de laatste dagen.
Zou hij zijn Chakra's wat verwaarloosd hebben?
Of zijn het de Dharma's?
ik ben echt content dat je terug kunt 'lachen' na al die uitbranders van de laatste dagen!
Goed jongen, u begint het gaan te snappen!
Oud 31 maart 2009, 19:59   #460
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Hou toch op met "de islam" uit de wind te willen zetten!
Het is vooral, om niet te zeggen enkel met de gasten die die achterlijke gevaarlijke zever aanhangen dat er last is, en dat overal ter wereld, waar ze zoals de islam en de koran vraagt de gevaarlijke apen uithangen! Zelfs in hun eigen landen staan ze elkaar om het leven of het scheelt niet veel! Bijna elke dag krijgen we te horen dat er weer ergens een islam/moslim -gerelateerde-aanslag is gespleegd ergens met x-aantal doden en gekwetsen als gevolg. Zodanig een gewoonte geworden dat geen mens er zich blijkbaar nog druk over maakt! Het is alleen maar erg als een van die lieden hier om zeep wordt gebracht door autochtonen...
Maar volgens jou heeft het niets met "de islam" te maken?

Weer eentje die zonodig de simplistische onnozelheid van de islamhaters moest bewijzen...
1. Welke islam? Die van de Alevieten die verwant zijn met de christenen? Die van de fundamentalistische Taliban die aartsvijanden zijn van de fundamentalisten in Teheran? Of neen, de yankee-bondgenoot in Afghanistan, namelijk de islamiet Dostum die bekend staat om zijn bijzonder wrede praktijken en maffiabetrokkenheid? Ah ja, 't is just, er zijn meer dan een miljard moslims en geen enkele deugt, ook niet in hun eigen land, dus gaan we ze maar allemaal bestrijden hé?!?

2. Door de islam over de ganse wereld tot vijand te verklaren, wordt het zo goed als onmogelijk om de hier verblijvende niet-Europese vreemdelingen die islamitisch zijn qua geloof nog op een menselijke manier weg te krijgen naar hun landen van herkomst. Daarnaast, wat heeft de islam te maken met bijvoorbeeld de negerbenden die het Brusselse onveilig maken? Antwoord: niks, 0,0!

3. "De islam" is NIET het probleem, wel het multiculturalisme en de aanwezigheid van grote groepen niet-Europese vreemdelingen in Europa, waarvan een flink deel de islamitische religie aanhangt. Er is dus geen "islamisering", wel een arabisering of "ver-turks-ing" van hele wijken in Europese steden, naast afrikanisering.

Denk in het vervolg eens wat verder na dan die idioten �* la Wilders en Dewinter die trouwens betaald worden door niet-Europese krachten om hun zever te propageren.
Félicien Bwanatongo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be