![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou beginnen geloven dat er sommige hier betaald worden per keer ze islam, moslim, jihad of dergelijke vermelden. Daarom bij deze: moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, moslim, Als u mij wil betalen voor deze bijdrage kan ik altijd onderhandelen over de prijs via pb. 1 cent per woord lijkt mij een gedegen vergoeding.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 31 maart 2009 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik ben niet diegene die oproept tot haat en deportatie. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 31 maart 2009 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is een pleonasme. Van een obsessieve stoornis gesproken... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Minister
|
![]() Citaat:
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same! David Icke Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 31 maart 2009 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik noch het eerste, noch het tweede. Als ik over moslims zou spreken zoals hun heilig boek over mij spreekt, dan zou ik snel in de gevangenis belanden. Gelukkig voel ik niet zoiets als haat. Het is een zinloze emotie. Deportatie is trouwens ook geen middel. Veel moslims maken al integraal deel uit van de samenleving en maken een economische bijdrage, en dat is heel welkom. Maar een groot aantal anderen doet dat niet, en daar liggen de problemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het rare is dat wanneer men met argumenten voor de dag komt die gelovige met de rug tegen de muur zet, dan vind men ons zijkers. Nee, jullie pro gelovige zijn zijkers. Vrijheid van geloof, dat kan gewoon niet. Ja, geloven wel voor zolang het binnenshuis blijft, maar wanneer ik geloof dat , aangezien wij allen naakt geboren worden het de wil van god is dat we naakt lopen, waar staat ge dan met uw vrijheid van geloof. En die islamiet die vind dat alle vrouwen een burka moeten dragen omdat hij geshockeerd is wanneer er een stuk vlees te zien is boven de enkel, ja dan zit ge al met een zwaar probleem he, wie van de twee gaat ge tevreden stellen?
Afschaffen die rommel. Niet meer van deze tijd. Als de katholieke thuis bougieskes willen branden OK en als de moslims thuis met een vod op hunnen kop willen lopen, ook OK maar als ze willen publiek verschijnen dan ligt dat anders. Op een pasfoto moet ik ook niet opstaan met een cowboy hoed op of de landbouwers met een pet op dus moslimvrouwen met hoofddoek kan voor mij evenmin. Daar zit ge dan he met uw vrijheid van geloof. Wie zich daar niet kan bij neerleggen moet maar ginder in hunnen zandbak blijven he. Laatst gewijzigd door Garry : 31 maart 2009 om 18:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Banneling
|
![]() Ik ben Jomme
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 31 maart 2009 om 18:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Garry : 31 maart 2009 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#457 |
Minister
|
![]() oeps dan zijn we met twee!
![]()
![]() |
#458 |
Banneling
|
![]() Ik vind trouwens het Aura van Oppergoeroe Herman wat grijsjes staan de laatste dagen.
Zou hij zijn Chakra's wat verwaarloosd hebben? Of zijn het de Dharma's? Laatst gewijzigd door Another Jack : 31 maart 2009 om 18:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Goed jongen, u begint het gaan te snappen! ![]()
![]() |
![]() |
#460 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Weer eentje die zonodig de simplistische onnozelheid van de islamhaters moest bewijzen... 1. Welke islam? Die van de Alevieten die verwant zijn met de christenen? Die van de fundamentalistische Taliban die aartsvijanden zijn van de fundamentalisten in Teheran? Of neen, de yankee-bondgenoot in Afghanistan, namelijk de islamiet Dostum die bekend staat om zijn bijzonder wrede praktijken en maffiabetrokkenheid? Ah ja, 't is just, er zijn meer dan een miljard moslims en geen enkele deugt, ook niet in hun eigen land, dus gaan we ze maar allemaal bestrijden hé?!? ![]() 2. Door de islam over de ganse wereld tot vijand te verklaren, wordt het zo goed als onmogelijk om de hier verblijvende niet-Europese vreemdelingen die islamitisch zijn qua geloof nog op een menselijke manier weg te krijgen naar hun landen van herkomst. Daarnaast, wat heeft de islam te maken met bijvoorbeeld de negerbenden die het Brusselse onveilig maken? Antwoord: niks, 0,0! 3. "De islam" is NIET het probleem, wel het multiculturalisme en de aanwezigheid van grote groepen niet-Europese vreemdelingen in Europa, waarvan een flink deel de islamitische religie aanhangt. Er is dus geen "islamisering", wel een arabisering of "ver-turks-ing" van hele wijken in Europese steden, naast afrikanisering. Denk in het vervolg eens wat verder na dan die idioten �* la Wilders en Dewinter die trouwens betaald worden door niet-Europese krachten om hun zever te propageren. |
|
![]() |
![]() |