![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#402 |
Minister
|
![]() Het strafste vind ik nog altijd de stelling van Aboujahjah in het laatste nummer van het Nederlandse magazine 'Society Quarterly' dat Belgen of Nederlanders die in hun eigen land niet kunnen leven met de multiculturele maatschappij maar moeten emigreren.
![]()
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same! David Icke Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 30 maart 2009 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is vooral, om niet te zeggen enkel met de gasten die die achterlijke gevaarlijke zever aanhangen dat er last is, en dat overal ter wereld, waar ze zoals de islam en de koran vraagt de gevaarlijke apen uithangen! Zelfs in hun eigen landen staan ze elkaar om het leven of het scheelt niet veel! Bijna elke dag krijgen we te horen dat er weer ergens een islam/moslim -gerelateerde-aanslag is gespleegd ergens met x-aantal doden en gekwetsen als gevolg. Zodanig een gewoonte geworden dat geen mens er zich blijkbaar nog druk over maakt! Het is alleen maar erg als een van die lieden hier om zeep wordt gebracht door autochtonen... Maar volgens jou heeft het niets met "de islam" te maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je negeert evengoed alle wacko's die in naam van ingebeelde stemmen een school, bejaardentehuis of kindercréche binnenvallen om daar willekeurig wat onschuldige kinderen, bejaarden of anderen af te knallen. Iets typisch Westers overigens. Je negeert aanslagen van christelijke fundamentalisten op artsen die abortus uitvoeren de aanvalen van antisemieten die met de islam geen uitstaans hebben, alle vormen van verkeersagressie, passionele moorden en roofmoorden. Er zijn nogal wat gevaarlijke weirdo's op deze planeet en aangezien er 1,2 miljard moslims zijn, zullen er onder hen ook heel wat mafkezen rondlopen. Maar het lijkt me niet typisch voor moslims dat er onder hen sociopaten zitten.
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met dat soort gelul praat die jajah zijn ganse moslimsgemeenschap alleen maar sneller terug naar huis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vergelijking gaat niet op omdat er langs de islamkant duizenden lieden zijn die overal ter wereld bereid zijn te leven en zelfs hun leven en dat van anderen te vergooien voor hun godsdienst en/of wat men in naam daarvan van hen eist terwijl de zaken die je hierboven aanhaalt nu en dan voorkomen en door individuen of kleine groepjes! Er lopen geen duizenden Dutroux's en rondschietende wacko's rond in elk land! De andere kant mag je wel met duizenden tegelijk zitten tellen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De realiteit is waarschijnlijk veel te complex. 'Ze' bestaan namelijk niet zoals 'wij' evenmin bestaan. Ik ken nogal wat migranten. Omdat ik in Borgerhout woon en in Molenbeek werk en daar zitten immense verschillen en gradaties tussen. Ik ken in mijn buurt een aantal mensen die inderdaad niet werken, van sociale huisvesting genieten en - om in leven te blijven, schandalig, hoe durven ze - zelfs éten! De mensen waar ik het over heb zijn evenwel geen moslims, migranten of allochtonen maar Vlamingen, hier geboren en getogen en ze schurken al generaties aan de onderkant van de samenleving en met hun pens vol bier, voor hun tv gezeten en allemaal in een afgeleefde trainingsbroek, genieten ze van de debiliteit en zorgeloosheid van hun leeg bestaan. Ik ken in mijn buurt ook migranten die om vijf uur 's morgens hun winkeltje opendoen, daar tot 8 uur 's avonds in de weer zijn en zelfs op zon- en feestdagen niet rusten. Ze kuisen hier de stoep, doen mee aan de voorjaarschoonmaak van de wijk, engageren zich in het buurtcomité en geven krediet als je je portemonnee bent vergeten. Ze betalen belastingen waar die vetgemeste Vlamingen op teren en moeten met lede ogen toezien hoe die gedegenereerde papzakken affiches van het VB aan hun raam hangen, hun afval in het rond zwieren en hun kinderen opvoeden tot half debiele voetbalhooligans die liever hun pitbul zien dan de schattige dochter van de winkelier. Dat soort dingen zie ik hier in Borgerhout. Ik ga dat echter niet extrapoleren tot de rest van Vlaanderen omdat ik weet dat er ook andere Vlamingen zijn en andere migranten of allochtonen. Ik ken er namelijk zelf zo. De realiteit is iets complexer dan 'wij' en 'zij'. Citaat:
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 30 maart 2009 om 19:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar het is zinloos en contraproductief om een hele bevolkingsgroep op die manier te benaderen. Het zou even idioot zijn om alle Europeanen als kinderverkrachters te omschrijven die kinderen in hun kelders opsluiten ook al hebben we hier te maken met 'n Dutroux, een Fritzl, een Italiaan die zijn dochter opsluit en bij haar kinderen verwekt of zijn zoon aanspoort zijn kleinkinderen te verkrachten. Wie veralgemeent, slaat de bal mis en vergist zich van vijand. Vaak maakt hij de problemen groter dan ze zijn en gooit hij olie op het vuur in plaats van op de golven. Sommigen vinden daar klaarblijkelijk een genoegen in.
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een ongeregeld zootje waar ik in het algemeen toch liever niet te veel mee te maken wil hebben gezien hun reputatie (dikwijls zijn zij ook sektes). De Branch Davidians en People's Temple waren zo'n gasten.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 30 maart 2009 om 19:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toen ik de mensen ontmoette, herinnerde ik me dat men hier op televisie ook beweerde dat het om een sekte ging en dat ze zelf hun huis in brand hadden gestoken. De realiteit bleek heel anders. Ik heb daarna wat studiewerk verricht naar de Branch Davidians en People's Temple en daaruit blijkt een patroon: - mensen die kiezen voor een andere levensstijl, worden nogal snel 'sekte' genoemd, vooral als ze zich kritisch uitlaten over de samenleving. Zowel Branch Davidians (in mindere mate), People's Temple als MOVE verklaarden zich openlijk tegen het systeem, vaak vanuit een antikapitalistische visie en praktijk. - wat als een zelfmoord wordt voorgesteld, blijkt bij nader inzien gewoon een moorddadige actie van de politiediensten. Bij People's Temple is dat minder duidelijk, maar er zijn tal van aanwijzingen dat het verhaal ook daar minder eenduidig is dan wat men ons voorhoudt. Ter illustratie daarvan: Citaat:
Interessant om wat dieper op in te gaan. Vooral People's Temple, hier bijvoorbeeld. Daaruit blijkt al duidelijk hun revolutionair gehalte en het feit dat ze niet bepaald een klein groepje vormden maar op een bepaald moment duizenden leden en tientallen afdelingen hadden en dus wel degelijk een potentieel gevaar konden vormen. Ik wil me hiermee niet bekennen tot sympathisant van dat soort 'sektes' of organisaties die rond een charismatisch figuur kunnen ontstaan maar ik wil enkel wijzen op de attitude en rol van de overheid en de manier waarop ze dissidente bewegingen bestrijden. Daarover vind je meer als je bijvoorbeeld COINTELPRO bestudeert.
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Integendeel. De multiculturele gedachte staat op de rand van de afgrond. Een steeds groter deel van de linkse pers geeft zelfs toe zich vergist te hebben in het "verrijkend" karakter van de multicul. Aanpassen of verhuizen zal eerder de boodschap zijn voor diegene die inwijkt. Ik zou mij daar niet te veel illusies over maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#416 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ah, verloren moeite, mensen zoals jij. droom rustig verder over een islam-vrij Europa. en vergeet vooral je roots niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Moslims verbieden geen condooms..., om maar iets te zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze is sowieso enkel van toepassing op de westerse wereld, maar ook daar zijn de periodes van 'occassionele terugval' nogal groot. En als we naar de evolutie van de laatste 20 - 30 jaar kijken lijkt me dat voor het gros van de westerse wereld we eerder een pad van minder dan meer inspraak ingeslagen zijn. Kijk maar naar de talloze supranationale structuren met enorme beslissingsmacht maar nul, nul democratische verankering of de ondertussen complete corruptie van de 'representatieve democratie' naar een particratie. De inperking van vrijheid van meningsuiting van de laatste 20 jaar is ook spectaculair te noemen. Dus binnen de westerse wereld ben ik al niet overtuigd en als ik naar de niet westerse wereld kijk, dan zie ik dat er weinig beweegt buiten in China (maar dan enkel economisch) of Indië (maar dan ook enkel economisch - politiek was Indië altijd al een relatief vrij land). De Islamwereld bijvoorbeeld lijkt zelfs een tegenovergesteld pad in te slaan. De meer fundamentalistische en onvrije stromingen winnen terrein. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 31 maart 2009 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |