![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zei?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() U schijnt zich nogal wat af te vragen "ERLICH", serieus. Dat kan toch niet gezond zijn voor u? Ik zal u niet langer kwellen, en mijzelf voor u onthullen: 'iets bepaald', te weten mijn nogal tamelijk oer-Vlaamse grootouders, aan vaderskant gezegend met een oer-oer-Vlaamse patatten-neus en aan moederskant met wat sterk verdund maar niettemin authentiek Siciliaans bloed, hadden op een goede dag besloten een speciaal kweekprogramma op te zetten. In het kader daarvan kwamen ze ertoe kinderen te verwekken. Zo ging dat in oer-Vlaamse en oer-katholiek gezinnen in die tijd, maar dat zult u zich nog wel herinneren, neen? Het spreekt vanzelf dat ze toen reeds met elkaar via geheime kanalen in contact stonden en in gezamenlijk maar geheim overleg zorgden voor zorgvuldige selectie van bepaalde kwaliteiten (en gebreken) die ze aan hun oudste kleinzoon (den djimi, of wat dacht u?) wilden meegeven. De aldus verwekte nakomelingen groeiden op voor galg en rad in twee kleine boerendorpen ergens in het zandige gebied dat men ook nu nog het Houtland noemt. Op het ogenblik dat uw Geliefde Leider zichzelf ruim over tijd van kant maakte, bereikte de jongen die later mijn vader MOEST worden de leeftijd van negen jaar (bemerk de symboliek!). Het meisje dat GEEN ANDERE KEUZE had dan later mijn moeder te worden werd er acht (nog zo'n symbolisch getal!). Terwijl ze van elkaars bestaan nog niet op de hoogte waren (dat hoorde zo in die tijd) werden die jongen en dat meisje die later gezamenlijk mij zouden voortbrengen onderworpen aan een veeleisend en uiteraard strikt geheim opleidingsprogramma. Op een reeds lang vooraf bepaalde dag werd een zorgvuldig geselecteerde zaadcel van mijn vader in contact gebracht met een al even nauwkeurig uitgekozen eicel van mijn moeder, en hup, negen (symboliek !!!!) maanden later aanschouwde ik het daglicht. Hoewel ik op een zondag werd geboren (symboliek, symboliek!!!) trok ik mij niets van de geboden der rustdag aan en zette het op een schreeuwen. Dat was een uiting van diep doorleefde vreugde en typisch kinderlijk enthousiasme. Ik wist blijkbaar toen al dat ik ooit op een dag op dit forum met u te maken ging krijgen, en kon mijn ongeduld nauwelijks bedwingen. Ja, blijkbaar hadden ze in hun speciaal kweekprogramma toch iets over het hoofd gezien. Niemand is perfect, nietwaar? Gedurende mijn kinder- en jeugdjaren werd ik met harde hand - Disziplin muss sein, nicht wahr? - opgeleid om ooit in staat te zijn de verbale confrontatie met u aan te gaan. Dat heette toen 'school'. Ik vermoed dat u dat wel kent, dat speciaal programma. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat u daar niet bepaald veel van hebt opgestoken, maar ik kan me vergissen. Ik aanvaard met veel plezier bewijzen van het tegendeel, u hoeft zich dus niet in te houden. Het is altijd nuttig van onwetendheid verlost te raken. Mocht u zich geroepen voelen mij daarbij te helpen: ga uw gang. Dit gezegd zijnde, zou ik u graag een paar vragen stellen: - Bent u een Vlaamsgezinde, flamingantische, vlaams-nationalistische èchte Vlaming? Zo ja, mag ik u dan vriendelijk verzoeken in de toekomst een �*nder volk te zoeken waarop u kunt parasiteren ter invulling van uw toch wel 'vreemde' - in �*lle betekenissen van het woord ('bizar', 'exotisch', 'niet normaal') - interpretatie van wat 'Vlaams' moet voorstellen. Ziet u, wij Vlamingen waarderen elk duidelijk streven naar excellentie en overstijging van het vulgaire niveau waarop onze toenmalige, zich hier en daar krampachtig in stand houdende franskiljonse overheersers ons meenden te moeten plaatsen. Wij stellen beschaving - in de meest nobele betekenis van het woord - erg op prijs. Wilt u zich door uw volksgenoten in vreugde en vriendschap opgenomen weten, dan zou u zich bij ons kunnen aansluiten en voortaan onzindelijk 'gedachtegoed' ofwel te laten voor wat het is, ofwel met alle gewettigde en wettelijke middelen die ter uwer beschikking staan te bestrijden. U zou deze ambitie bovendien kunnen aanvullen met het verwerven van een degelijke kennis van uw schone Nederlandse moedertaal. - Bent u géén 'èchte Vlaming'? Dan rest u de volgende keuze die u wellicht niet onbekend in de oren zal klinken: "Aanpassen, of opkrassen!" Vrijpostige Onbevreesde Vlaamse Groeten, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 28 augustus 2009 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het waren er 6 miljoen. Exact op de kop geteld, want anders ben je niet correct bezig. Als je zou stellen dat het een afronding is en het er in werkelijkheid 5 999 999 zouden zijn, riskeer je vervolgd te worden. Moest je tot de ontdekking komen dat het er 6 000 001 zouden zijn, ben je en prominent historicus. Het verschil tussen een historicus en een crimineel is dus gewoon het aannemen van een cijferdogma en verder geen vragen meer stellen of geen discussie meer voeren. En nu een klein, revisionistisch vraagje dat me toch blijft kwellen: zijn die 6 miljoen enkel het aantal joden? Of omvatte het ook zigeuners, homo's gehandicapten en andere "omgewensten" van het systeem? Met andere woorden: welke statistieken kan ik daarover raadplegen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank je wel, Boadicea.
*knikt dankbaar met het hoofd*
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#447 |
|
![]() Nee, er eerder wat mee aan het "zwanzen". Persoonlijk vraag ik me gewoon doodeerlijk af waarom heel dat Holocaust gezwam maar moet blijven duren. Het is erg genoeg dat het gebeurd is. De meeste mensen zijn verstandig genoeg er hun conclusies uit te trekken, maar sommigen willen inderdaad een eeuwige slachtoffermantra draaien, terwijl anderen het politiek willen uitbuiten. Ik denk dat we in onze huidige maatschappij eigenlijk verder geëvolueerd zouden moeten zijn tot historische welles nietes spelletjes en eens eerder onze huidige samenlevingsproblemen onder de loep moeten nemen en kijken hoe we aan een betere toekomst kunnen werken. Dat lijkt me nuttiger dan eeuwig in het verleden te blijven leven. Mijns inziens zijn we komende generaties eerder verplicht hen een veilige en verdraagzame samenleving aan te bieden, dan een correct getal van iets dat in mijn ogen sowieso al niet correct was. Wat iemand van de Holocaust vindt of denkt, is in mijn ogen minder belangrijk en maatschappelijk relevant, dan hoe men heden ten dagen zijn medemensen behandelt. Dan is er hier misschien eens niemand een eeuwig slachtoffer Als ik toch voor mezelf moet spreken: ik was er niet bij, dus moet je mij het niet vragen. Laatst gewijzigd door Boadicea : 28 augustus 2009 om 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
|
![]() De holocaust wordt uitgebuit door een kleine elite (de Zionisten) die hogenaamd niets te maken hebben met het Joodse volk. Door de holocaust hebben ze Isreal kunnen oprichten om daar nu een beetje amok te maken in het midden oosten voor geopolitieke doeleinden.
![]() |
![]() |
#449 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het probleem is dat de massa -en vooral diegenen die geen fluit van het onderwerp afweten- direct de racisme / antisemitisme kaart trekken om verwijten te maken. Waarom? Ze weten niet beter dan dat wat hen dienaangaande constant ingelepeld wordt via media / school/ opvoeding: nl de joden zijn slachtoffer en werden constant en overal vervolgd en op wrede manier afgemaakt in WO II. Mogen we daarom geen kritiek meer geven of gewone bedenkingen maken? Lees Finkelstein maar eens, die het heeft over het systematisch uitbuiten van de holocaust. Citaat:
![]() Onwetendheid? Juist, onwetendheid over joodse gewoonten, exclusieve religie, zakenpraktijken en e.d. draagt ook bij tot het niet begrijpen van jodenhaat. Ik geef maar aan hoor. Op de moslims mag er genoeg gekakt worden her en der zonder problemen, maar o wee als je nog maar even iets zegt over de joden, dan zwaait er wat.
![]() |
![]() |
#451 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 28 augustus 2009 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Jammer voor jou,maar dit is niet je gestolen zionstaat waar niet-joden zonder meer onderdanig moeten zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Burger
|
![]() ze hadden al een nieuw lang gekregen (eigenlijk hebben ze nooit een eigen land gehad) Birobidjan, maar dat was niet goed genoeg
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Zolang 'de dingen' ook werkelijk zijn zoals u ze voorstelt, geen probleem. De vraag is dus: zijn 'de dingen' gewoon zoals ze - naar uw zeggen - zijn? Beschikt u m.a.w. over betrouwbare bronnen? 3. Ik ben uw vriend (nog) niet, en ik ben zeer zeker uw vrouw niet. U kunt het mij dan ook moeilijk aanwrijven dat ik niet 'exact weet' wat u bedoelt als u begint te klappen. Indien u werkelijk pleit voor rechtvaardigheid en waarheid, zal ik dat zeker niet afkeuren, en prijs ik uw vrienden en uw vrouw gelukkig dat ze u kennen. 4. Gefundeerde kritiek is altijd welkom. Met 'gewone bedenkingen' heb ik het iets moeilijker, omdat ik niet goed weet wat ik onder dat 'gewoon' moet verstaan. En wat is gefundeerde kritiek? Gefundeerde kritiek betreft o.a. de al of niet logische redeneringen die worden gemaakt, maar ook de gegevens waarvan een kritiek leverende persoon gebruik maakt. U zult het wel met mij eens zijn dat die gegevens bij voorkeur op 'wetenschap' gebaseerd zijn, en niet op 'dingen die iedereen wel weet', op 'eigen ervaring (die verder niet kan worden geverifieerd), op 'van horen zeggen' of op 'duimzuigen'. 5. Angst, inderdaad, zelfs voor een minderheidsgroep. Onderschat nooit de fantasie van onwetenden. Onderschat evenmin de afgunst en nijd tegenover succesrijke mensen. Hiermee pleit ik individuele leden van de minderheidsgroep niet noodzakelijk vrij van alle schuld. Ook bij minderheidsgroepen kan men onwetenden aantreffen, nietwaar. Aangezien onwetendheid en angst uiterst productieve bronnen van religieuze denkbeelden zijn, is het weinig verwonderlijk dat die religies zèlf op hun beurt door haat aangetast zijn, die zich vaak tegen 'andersdenkenden' richt. Andersdenkenden die het slachtoffer worden van onwetendheid, zich daarom ook vaak wentelen in angst voor en onwetendheid omtrent (het standpunt van) de 'tegenpartij', en zo komt een vicieuze cirkel tot stand, die enkel d.m.v. volgehouden inspanningen tot �*ndere resultaten dan een bestendiging van de haat kan leiden. Wie eenmaal die vicieuze cirkel weet te doorbreken, is klaar voor èchte dialoog. 6. Ook als er op 'de moslims' gekakt wordt, zal ik op gelijkaardige manier reageren. Vraag het maar aan de anderen hier. Ik krijg het op m'n heupen van veralgemeningen, en vooral als het over mensen gaat. Ik moet tot mijn grote spijt en ergernis vaststellen dat ook ik mij in de hitte van een discussie wel eens durf te bezondigen aan uitspraken over 'de Frans-taligen', of 'de Vlamingen' of 'de politiekers' of ... Uit de context valt vaak af te leiden dat ik dat eigenlijk 'ironisch' of 'polemisch' bedoel, soms echter is dat niet het geval, nl. wanneer ik mij werkelijk vergaloppeer. Op de uitspraken die ik op zo'n vurige momenten doe, ben ik achteraf echter allerminst trots. Heeft u iets aan dit antwoord?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) Zo ver ik weet zijn Tommm en Fierejood de enige Joden op dit forum, dus waar heb je het over met je gestolen zionstaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Europees Commissaris
|
![]() De Palestijnen hebben al een nieuw land gekregen (eigenlijk hebben ze nooit een eigen land gehad) Trans-Jordanie en 45% van het Britse mandaatgebied Palestina na 1922, maar dat was niet goed genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Staatssecretaris
|
![]() fundamentalisten hebben het moeilijk met de gecompliceerdheid der dingen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zijn hier veeeeeeeeel meer joden op het forum. Minstens 15... Je moet iemand die kritiek heeft op joden niet direct als neonazi aanzien.
![]() |