![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik probeer het nog één keer. Als er géén antwoord komt, zal niemand mij kunnen beletten mijn conclusies te trekken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
''Totdat we de wet kunnen veranderen pleiten we voor vrijwillige terugkeer (Terugkeer? Waar naar toe? - HvG) van bevolkingsgroepen met een ander geloof, kleurtje of achtergrond dan wij leuk vinden. Dat doen we om racisme te voorkomen.'' Nu mag je dat met een mooi woord differentialisme noemen, of een reisvereniging, in de praktijk komt het neer op plat racisme. Wat wil je? Dat ik net moet doen alsof ik het niet heb gelezen? Moet ik voor de zoveelste keer in discussie gaan over woordjes? Waarom maak je meer van die club dan het is? Gaat er ook maar één van de N-SA-ers serieus met je in discussie? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
|
![]() Citaat:
Volgens woordvoerders van N-SA kan een Vlaming niet ''iemand met een zwart vel of aziaat'' zijn. Ook mensen die hier geboren en getogen zijn en die de Belgische (er is nog geen Vlaamse) nationaliteit hebben worden niet als Vlaming beschouwd en dienen te verdwijnen. Ook mensen van wie één van de ouders of zelfs grootouders niet 'van West-Europa' zijn worden als niet-Vlaming beschouwd. Sterker nog, Joodse families die hier al eeuwen wonen worden als niet-Vlaming beschouwd. Let wel, we hebben het hier dus niet over mensen met een andere nationaliteit maar over geboren en getogen Vlamingen/Belgen. Om maar even bij mijn voorbeeld Wouter van Bellingen te blijven: Hij is volgens N-SA geen Vlaming omdat hij 'zwart vel' heeft. Hij mist blijkbaar door zijn 'zwart vel' de capaciteiten een echte Vlaming te worden. Iemand met een Britse, een Nederlandse of een Duitse achtergrond hebben die capaciteiten blijkbaar wél want zij hebben geen 'zwart vel' en kunnen wél Vlaming zijn. Nu wil ik niet weten wat N-SA van plan is als ze eenmaal 'aan de macht' is maar zelfs het oproepen tot het vrijwilig verlaten van het land van bepaalde Vlaamse bevolkingsgroepen vanwege hun uiterlijk is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrijwilliger dan nu wordt het toch niet. En de vreemdelingen blijven toch toestromen. Dus als de NSA haar raszuivere maatschappij wil bereiken, zullen ze toch de hoogovens weer in gebruik moeten nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#449 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk ook dat je het punt mist. De NSA zijn puinruimers. We hebben compleet geen democratisch inspraakrecht in de economische structuren, we leven onder de dictatuur van het kapitaal. En het liberalisme zorgt voor de hedendaagse problematiek qua integratie edm. Ik heb nergens gestemd om onder de mom van globalisering en deregulering een karrevracht uitgebuite vreemde arbeidskrachten naar deze regio te halen. De NSA signaleert het probleem en dat irriteert je waarschijnlijk mateloos. Het liberalisme als failliet systeem, opnieuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#451 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Alle N-SA'ers hier worden blijkbaar als woordvoerders beschouwd.
![]() |
#452 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#453 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Gouverneur
|
![]() Solidarisme is een sociaal-economisch model waarin onder meer voor gastarbeid geen plaats (meer) is. Wat dat alles met rassenleer te maken heeft, is ons een raadsel.
![]() |
#455 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ethnos schrijf je met een thèta.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 'nieuwe' solidaristen durven het blijkbaar niet aan.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank u, djimi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedoelde: mijn discussies met Nestor, niet met Hertog.
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Gouverneur
|