![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En God sprak tot de mensheid bij het sluiten van de poorten van het aardse paradijs: "Tot slot geef Ik elk van jullie vrije wil"
Met dit korte zinnetje vervloekte God zijn kinderen en al hun nakomelingen...de oorlog werd geboren. Elke mens zou nu zijn dagen slijten tot grote ergernis van zijn medemens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geen weloverwogen maatregel met de vrijheid van het individu als grondwettelijk uitgangspunt.
![]() |
![]() |
#444 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Natuurlijk kun je nog afkomen met de hinder die je ondervind door de kostprijs aan de sociale zekerheid van rokers maar die nadelen heb je evengoed van mensen die teveel alcohol nuttigen, teveel ongezond eten en/of te weinig bewegen. Ik vind dat een niet roker overal waar hij of zij MOET zijn rookvrij moet kunnen blijven. Dat zij OOK moeten kunnen uitgaan in rookvrije kaffees, dancings of whatever. Ik gun u dit alles maar u gunt mij niets meer. Wie is hier dan de onverdraagzame?
![]() |
![]() |
#445 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door speurneus : 21 december 2009 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook dit mes snijdt aan twee kanten.
![]() |
![]() |
#447 |
Staatssecretaris
|
![]() Weer een mooi voorbeeld van (on)verdraagzaamheid. Ik gun iedere niet-roker terecht een rookvrij leven en daarom wil men mij, en elke andere roker "een kloot aftrekken".
![]() |
#448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, dan zult ge hem dan toch moeten gunnen, door niet te roken in publieke/openbare plaatsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | ||
|
![]() Citaat:
-Rokers betalen voor úw gezondheidszorg. Zonder rokers hebt gij niks, en sterft gij van vreselijke pijnen en ziekten. Zonder rokers, geen gezondheidszorg. Rokers sterven ook 10 �* 20 jaar vroeger, waardoor ze bijna niks consumeren qua gezondheidszorg of pensioen. -Rokers verzorgen immers ook dat pensioen van u. Zonder rokers hebt gij niks, en slaapt gij als bejaarde in een kartonnen doos. Zonder rokers, geen pensioen voor u. Kortom, rokers zijn de redders van het vaderland. Bij elk pakje sigaretten dat ze roken, geven ze maar liefst 4 euro aan u. De meeste rokers geven u dat elke dag! -Per jaar krijgt gij van de gemiddelde roker maar liefst 1460 euro! Alstublief! -En gedurende zijn hele arbeidscarrière, betaalt de roker volle belastingen voor pensioen en gezondheidszorg, zonder daar zelf van te genieten. Gij geniet daar wel van. Elke dag betaalt hij aan u. Duizenden euros per jaar! Alstublieft! Dus, gij stuk ondankbaarheid, in plaats van ons te schofferen, zoudt ge beter voor ons een standbeeld oprichten. Zonder rokers is uw leven één grote miserie.
Laatst gewijzigd door C2C : 21 december 2009 om 16:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom ben ik al rijk genoeg, terwijl ik toch niet veel €'s heb ? Vlaams spreekwoord: arm maar proper ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
|
![]() Het fanatisme van de anti-rokenactivisten in dit topic is overweldigend.
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doet het pijn?
![]() |
![]() |
#454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verwondert je dat, na desennia van Oost-Indisch doof blijven vanwege de rokers, voor de last die zij ongenadig oplegden aan niet-rokers ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hij/zij krijgt onvoldoende zuurstof binnen en begint te piepen om toch maar beter te ademen. Zo krijgt hij net genoeg zuurstof om niet te sterven, maar toch onvoldoende om te leven. Een trage wurging, die weken kan duren, heel de tijd balanserend tussen sterven en net niet sterven ... wat slijm dat moet opgehoest worden, kan iedere keer het einde echt inluiden, maar wat harder piepen, en 't gaat weer net ... ook lekker lang waken voor de dichte familie ... plezant dat dat is om te zien omdat ge u tenminste herinnert hoeveel deugd hij/zij had toen hij/zij verslaafd aan zijn sigaretje zoog, ongelooflijk ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
|
![]() Ja, mijn vader. En ook een niet rookster mijn tante.
![]() |
![]() |
#459 |
|
![]() Fanatisme heeft een averechts effect, ik hou jullie niet tegen.
![]() |
![]() |
#460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Einstein was , hierbij vergeleken, een kleuter ! ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 22 december 2009 om 17:59. |
![]() |
![]() |