![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() mensen die geen rechtstreeks voordeel hebben aan de politiek...de informatiestroom is dermate hoog dat het heel moeilijk is bewust te zijn in welke mate je eigen mening is aangepraat. (hier spreek ik dus ook over mezelf)
Laatst gewijzigd door Loki : 3 maart 2010 om 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe doe je dat ? Simpel, tik "Ernst Niessen" in in Google en er gaat een wereld voor je open. Meer ga ik daar niet over zeggen, wie behoefte heeft moet dat zelf maar uitzoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .....
Laatst gewijzigd door Henri1 : 3 maart 2010 om 11:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Probeer het eens met 'Henri1' zou ik zeggen. Een stortvloed!
Laatst gewijzigd door Ernst Niessen : 3 maart 2010 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Banneling
|
![]() Hebt u dan geen artikels staan op internet onder uw naam? Ik dacht toch van wel. Niet dat dit niet mag natuurlijk. Integendeel.
Laatst gewijzigd door system : 3 maart 2010 om 12:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik begrijp de relevantie van dit voyeurisme met betrekking tot dit forum niet. Men laat werkelijk geen middel onbenut, is het niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U beoordeelt de Zwitserse democratie met haar uitgebalanceerd evenwicht tussen parlementaire en rechtstreekse democratie als iets heel negatiefs?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Banneling
|
![]() Dat is het natuurlijk het nadeel van het feit dat men met zijn echte naam wilt pronken. Het heeft zo zijn voordelen maar ook zijn nadelen. Alhoewel, een echt nadeel vind ik dat nu ook weer niet. Wel is het zo, dat, wanneer u artikels plaatst op het internet onder uw eigen naam, u er zich vroeg of laat aan kunt verwachten dat u hier een reactie op krijgt.
Laatst gewijzigd door system : 3 maart 2010 om 13:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Banneling
|
![]() Als men alle mensen hier die een schuilnaam gebruiken zou moeten beschouwen als zijnde achterbaks (want dat is toch wat u een beetje insinueert) en dus de toegang verbieden , dan kan men dit forum hier sluiten. De reden waarom men een schuilnaam gebruikt kan zeer divers zijn en is zeer persoonlijk. Vraag dat maar aan 'Shadowke',uw strijdmakker.
Laatst gewijzigd door system : 3 maart 2010 om 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() 2. Andermaal haalt u anderen erbij. Mijn 'strijdmakker' Shadowke verkiest zijn eigen stijl. Het zou u sieren hem buiten dit moddergooien te houden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
(1) Uw post: Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 3 maart 2010 om 13:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb ook niets te verbergen. Mijn vraag blijft onverlet: wat is de relevantie van deze tendentieuze riooljournalistiek voor dit forum?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Banneling
|
![]() Welke riooljournalistiek? Ik vat het toch niet goed. Verlicht mijn geest.
Laatst gewijzigd door system : 3 maart 2010 om 20:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vat even niet meer wat u bedoelt. Ik tracht al sinds juni vorig jaar uw geest te verlichten en nu vraagt u dit? ![]() Hier, de verlichting voor uw geest ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Parlementslid
|
![]() De zwitserse democratie is een voorbeeld ... en heeft al lang de nadelen van een confederatie begrepen ! Het zwitsers model is een sterk federatie geworden, met de voordelen van een centripetale effect !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Na de ridicule volksraadpleging over de 4 minaretten, heeft dat land afgedaan als gidsland net als Nederland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat mij ook opvalt aan belgicisten is dat ze zich vaak beledigend uitlaten over andere landen. Nederland is een populair 'bash'-land. Hier is blijkbaar Zwitserland aan de beurt.
Wat zijn ze toch zo open en verdraagzaam. Laatst gewijzigd door Zeno! : 5 maart 2010 om 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Belgicisten of de vloms nationalisten ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 5 maart 2010 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zie de "vloms nationalisten" nog geen boycot tegen bepaalde landen uitroepen? jij wel?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |