![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb tot nu toe nog geen enkel goed argument gehoord dat mij er toe kan brengen van gedacht te veranderen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Off topic. En waarom hebt u geen TV? En waarom acht u zich op dit vlak gelukkig door er geen te hebben? Laatst gewijzigd door system : 6 mei 2010 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig: ik heb meer plaats, en meer tijd voor dingen die ik wél leuk vind.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Banneling
|
![]() Maar denkt u dan niet soms wat te missen? Ik denk hier aan documentaires, af en toe een goede film op Canvas of ergens anders, een degelijk politiek debat, zeker nu bij de aanstaande verkiezingen, enz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard zal ik af en toe wel iets missen, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door wat ik hier op 't forum ![]() En er is ook nog zoiets als de wereld daarbuiten (bon, hier in Brussel is 't zelden rozengeur en maneschijn, maar toch, maar toch). Daar kan ik m'n eigen, 'real time'-documentaires maken. De muziek en de commentaar kan ik er ook zelf bij verzinnen (en ik doe dat meestal béter ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 6 mei 2010 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat vindt u goed als inwoner van Brussel en wat minder goed en wat bar slecht? Ik bedoel specifiek: het wonen in Brussel. Laatst gewijzigd door system : 6 mei 2010 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Minder goed: vuiligheid, arrogante trutten & hufters (van diverse origine) Bar slecht: lawaai, of beter: LAWAAI, met dank aan o.a. de arrogante trutten & hufters.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 6 mei 2010 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Banneling
|
![]() tussen de regels lezen... Bracke
"We staan met België op een kruispunt. N-VA is de enige garantie op een grote verregaande staatshervorming om dit land aan de gang te houden, zelfs om onze welvaart te redden. Want daar gaat het eigenlijk over." Hij nam trouwens zelf contact op met Bart De Wever voor een overstap, "waarmee ik hem zichtbaar de schrik van zijn leven heb bezorgd". De Wever zelf trekt dus de Senaatslijst en "wordt senator". "Ik doe een oproep aan alle Vlamingen in dit land: kies voor verandering. Want zo kan het echt niet verder." (LEE) http://www.skynet.be/nieuws-sport/ni...ijst?id=655901 jobzekerheid ![]() Laatst gewijzigd door BlueThunder : 7 mei 2010 om 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Busse87 : 7 mei 2010 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Burgemeester
|
![]() -
Laatst gewijzigd door Busse87 : 7 mei 2010 om 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kijk nauwelijks naar tv, maar af en toe vind ik het wel eens interessant, gewoon om te observeren vanuit een antropologisch standpunt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het volgende eenvoudige antropologische experiment brengt je uitsluitsel: Toeteren automobilisten als je vrouw naakt voor de TV danst?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 7 mei 2010 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
|
![]() Hoe weet jij dat die een vrouw heeft en eventueel naakt danst???
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Provinciaal Statenlid