![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ervaren wietrokers gebruiken veel minder om het effect te verkrijgen. Raar he?
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Daarnaast probeer ik er mentaal ook wel wat voor te zorgen dat ik niet teveel nodig heb om eens door te zakken. Ik zou graag op mijn 70ste ook nog eens één opsteken zonder dat ik te hard ben toegetakeld door mijn gebruik voor die leeftijd. Vroeger rolde ik met meer en meer, nu probeer ik er steeds minder en minder in te doen, werkt perfect en de effecten zijn hetzelfde.
"Throw a stone in any direction, and you will hit Kali Yuga" Laatst gewijzigd door Bottenskrapet : 30 mei 2010 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Zelfs Southpark maakte er een afl over : Scrotie Mc Boogerballs. http://www.cannabisbureau.nl/ http://nl.wikipedia.org/wiki/Medicinale_cannabis http://www.southparkstudios.com/guide/1402/ Laatst gewijzigd door Cdude : 30 mei 2010 om 10:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En ik denk niet dat elke gebruiker bereid is om zijn ballen in de microgolf te steken voor een beetje weed die hij zonder die omslachtigheden ook kan krijgen.
![]() |
![]() |
#445 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mocht je al wat langer posts lezen; dan zou je weten dat die gebruiker daarvan wel degelijk op de hoogte is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar ik voor pleit. Nu even naar wat jij en Xeno zeggen. Volgens jullie theorie zou je steeds minder gaan gebruiken. Kan best zo zijn als je er bewust mee bezig bent maar dit geldt niet voor de overgrote meerderheid. De joints die ik in mijn omgeving zie gerold worden durf ik echt niet aan trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Banneling
|
![]() Schrik of gebruikservaring?
![]() Nog niet gelezen over mijn 4hr plat na 2 trekken? Daar is mijn tijd te kostbaar voor. Ik slaap zo ook wel goed. Als ik zo rap plat ga vind ik er niks aan dus ik laat het aan me voorbij gaan. Droog bakkes en vreetkicks, been there , done that, no fun. |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat ik wel vind dat er moet komen is gewoon toelating tot gebruiken en op kleine schaal kweken. Dus een gram of 2-3 bijhebben en 2-3 plantjes hebben staan moet gewoon kunnen. Zonder dat er belastingen op komen weliswaar. Welja, ik ga ook niet ontkennen dat er mensen zijn die wel degelijk verslaafd zijn en echt zichtbaar vermeerderen. Als ik er niet op zou letten zou ik het eigenlijk ook doen. Hoe meer en intensiever ge het doet, hoe meer ge nodig hebt om het gevoel in stand te houden en hoe korter het duurt. Het gevoel is er wel sneller na vaak gebruiken. Vroeger kon ik daar ook helemaal niet tegen, 1 joint of ietwat meeroken en ik liep de rest van de dag niet meer recht (nu is dat ook soms het geval na een tijdje vasten, aangezien ik aan een enorm goed kwaliteitsproduct ben weten te raken). Kwam ook door mijn ingesteldheid, ik sloot mezelf liever af om te gebruiken. Nu gebeurt het hier altijd gezellig in de salon met vrienden en familie en dat is gewoon pure fun, dus het is iets sociaals geworden.
![]() |
![]() |
#453 |
Banneling
|
![]() Ik ken meerdere dronkelappen, die nog steeds zuipen, maar ondertussen ook aan heroïne verslaafd zijn geworden. Eén van hen is zelfs van mijn familie. De anderen zijn diens vrienden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Met LSD is dat ook zoiets, een kwart tripje is net niet goed, dan neemt ge nog eens dezelfde dosis en ge hebt het zitten voor heel de dag. ![]()
![]() |
![]() |
#455 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het is OF gedogen OF legalisering als je wil wat jij beschrijft. Leg jij het wett kader anders maar eens uit waarin dit moet plaatsvinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net als met XTC heeft LSD een treshhold amount. Dwz onder een bepaalde hoeveelheid voel je niks, vanaf een bepaalde "ga je"voor een aantal uur. Bijnemen heeft geen zin. Dit is NIET het geval bij weed. Bij LSD komt dan ook nog het feit dat de druppel niet steeds in het midden viel waardoor de dosis kan variëren naargelang het stukje dat je neemt. Heb je pech, ligt er niks op , heb je "pech" heb je de volle bij een kwartje. (een vd redenen waarom ik er vééééééér van afblijf. Ben al gek genoeg. ![]() Voor je komt discussieren : ik weet het uit de med literatuur EN jaren eigen ervaring dus zonder die achtergrond,science links.....forget it ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 30 mei 2010 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ge hebt mijn post gelezen, dus ge weet - ondanks mijn klein foutje - wat ik bedoel. Waarschijnlijk zei ik ook "legalisering" omdat ik weet dat van het één het ander zal komen. Het is moeilijke materie als je wilt dat het op legale wijze aan de man kan gebracht worden, maar niet wil dat de overheid ermee gemoeid raakt. Dus laat het ons dan gewoon bij de legalisering van die aantallen houden en zorgen dat het zo blijft.
![]() |
#459 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |