![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, weg er mee naar Breendonk.
|
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik niet. Werd niet voor herziening vatbaar verklaard.
#443 |
Minister
|
![]() Raar dat Gennez opeens met artikel 35 afkwam; ik heb SP.A daar nog nooit iets over horen verkondigen. Sorry, maar daar geloof ik dus geen woord van. Net zomin ik de Franstaligen "wij willen ook een grote staatshervorming" geloof.
|
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Het was toch iets meer dan dat. Gennez zei gewoon dat NVA artikel 35 niet wilde invullen ook al mocht het voor herziening verklaard zijn en Jambon weerlegde dat niet. Het was CD&V die zei dat het niet voor herziening werd verklaard. Jambon zei, zoals ik dat al maanden zeg, dat het niet relevant is of men nu van nu begint en opbouwt of men van de bestaande situatie vertrekt en afbouwt. Ik vond dit een zeer vreemde discussiepunt. Gennez die voluit voor artikel 35 ging en Jambon die afblokte en zei dat dit niet zo relevant is. Misschien kunnen NVA'ers dat hier uitleggen.
Volgens mij willen NVA'ers 35 niet invullen omdat ze weten dat alles wat daar staat nooit meer zal verdwijnen. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 22 november 2010 om 17:46. |
![]() |
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandenbroucke heeft dat al eens gezegd hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#446 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#447 |
Banneling
|
![]() Vaak, hoe meer smilyes, des te lager de kwaliteit.
Laatst gewijzigd door system : 22 november 2010 om 18:04. |
![]() |
![]() |
#448 |
|
![]() onacceptabel
#449 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#450 | |
|
![]() Citaat:
en dan ga je er nog aan voorbij dat Voltaire zelf ook Nederlands leerde, nadat hij naar de Republiek was gevlucht.
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anders moeten we kijken of er nog na-oorlogse Belgische kampbeulen leven die in Breendonk "gewerkt" hebben, dan weten we uit eerste hand hoe ze daar thuishielden met de gevangenen.
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#454 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je dan toch een oude auto moet nemen als voorbeeld, dan begin je te zeggen dat die eigendom is van 2 �* 3 personen, waarvan één hem wil vervangen door een nieuwe. De anderen mogen/moeten wel mee investeren, maar diegene die de nieuwe wagen wil dicteert het merk, het type, de kleur,.... en recupereert er ook het meeste van na aankoop. Ken jij veel sullen die in dergelijke deals stappen? |
|
![]() |
![]() |
#455 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het heeft niets van doen met het briljante beeld dat Annemans gebruikt. Bij de Franstalige debaters (toch niet allemaal oenen mag ik aannemen) zorgde dat beeld zelfs voor een milde vorm van paniek, trouwens net als bij de Belgicisten aan de Nederlandstalige tafel. Blijkbaar zijn de Belgische politici al gescheiden van tafel en b... ![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 22 november 2010 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
#456 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Blijkbaar heeft de franstalige migratiepolitiek vruchten afgeworpen voor de franstalige machtsverhouding tov de vlaamse in Brussel. Enig minpunt is wel dat deze migratie van Brussel een puinhoop heeft gemaakt, een puinhoop van werklozen, criminelen, moslimradicalen, illegalen, ... Ook is al in een onderzoek duidelijk gemaakt dat het Engels binnen een aantal jaren het Frans zal inhalen als 1e taal van Brussel, het lijkt er dus op dat hun migratiestrategie als een boemerang in hun gezicht zal terugkomen. Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 22 november 2010 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
#457 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat ze nog een jaar of tien voorzitster blijft waarna de kiesdrempel niet meer bereikt wordt.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
|
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#459 |
Minister
|
![]() Ahja, dat zou goed kunnen. Wat ik niet snap is dat als zelfs SP.A (enigszins) voor confederalisme is, we eigenlijk nog steeds blijven onderhandelen in een federalistische logica. Waarom spreken we niet eindelijk af wat we nog wél samen willen doen?
Laatst gewijzigd door respublica : 22 november 2010 om 18:58. |
![]() |
![]() |
#460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reden waarom Hollander zich dan ook heeft beperkt tot één smiley. Bovendien wil onze Nederlandse collega gewoon zijn akkoord betuigen met mijn posting nr 280. Enig bezwaar?