![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#442 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#444 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Spaart heel wat hondenvoer uit.
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 5 maart 2011 om 02:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij hebben grootse, indrukwekkende werken nodig, met een groot symbolisch gehalte. Niet enkel voor de aspirant-illegale indringers, maar ook voor ons Eigen Volk. Laatst gewijzigd door den dinges : 5 maart 2011 om 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Europees Commissaris
|
![]() Berlusconi maakte zich al druk over de opvang van de vluchtelingen. Niet helemaal onterecht. Voordat hij zijn vriendschapsverdrag met Moammar Gaddafi had gesloten, arriveerden er jaarlijks zo'n 35.000 in Italië.
Wilders ziet in Nederland de bui ook al hangen. Geen persoon erbij hoor, verklaarde hij, ook al breekt in Libië een heuse burgeroorlog uit. Maar zou Berlusconi niet hetzelfde idee hebben? Als ik in Berlusconi's schoenen zou staan en er kwamen door het machtsvacuüm in Libië in groten getale vluchtelingen naar Italië, zou ik een list verzinnen. Desnoods verzorgde ik zelf busreizen naar de (Franse) grens en dropte daar de nieuwkomers. Berlusconi's streken kennende, denkt hij een stuk sluwer dan ik. De EU kan voor een grote krachtproef komen te staan. De meest waarschijnlijke uitkomst is dat alle landen van de EU vluchtelingen opnemen, goedschiks dan wel kwaadschiks. Het gaat nog spetteren in Nederland met de gedoogregering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Muur of géén muur, die moet kost wat kost tegengehouden worden, of anders gaat het er echt slecht uitzien voor de autochtonen. Dit probleem overstijgt van verre onze onderlinge politieke en maatschappellijke meningsverschillen, iedereen is in gevaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- wordt het verboden voor dokters om illegalen medische bijstand te geven - worden immigranten minder betaald dan autochtonen. - kunnen kinderen van autochtonen die in DK geboren zijn niet automatisch de Deense nationaliteit krijgen. enz, enz. En hier klagen ze over de VB. Vergeleken met de DF is het VB links.
![]() |
![]() |
#450 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die mensen moeten begrijpen dat ze hier niets te verwachten hebben. En al zeker geen luilekker leventje op andermans kosten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vanavond was er op het Deens tv-nieuws een Turk die eigenaar is van een superette in Kopenhagen en al 6 jaar tevergeefs zijn kinderen probeert te laten overkomen. Daar stel ik me toch vragen bij. Zoals: waarom hebben ze hem daar laten komen?
![]() |
![]() |
#452 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#454 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat betreft die Turk, vind ik dat mensen die zich perfect integreren wel een kans mogen krijgen. Vooral in DK waar inteelt een serieus probleem is.
![]() |
![]() |
#456 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#457 |
Banneling
|
![]() En je Eigen Volk verplichten al die azielige geluk- en geldzoekers op te vangen, en zeer dikwijls ook te onderhouden, dit terwijl zij op je waarden en normen rochelen, en zich zeer dikwijls schuldig maken aan misdaden allerhande, hoe noem jij d�*t ?
D�*t noem ik niet alleen racisme, tegen het eigen volk dan, maar ook nog eens hoogverraad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat goed geïntegreerde Turken of andere vreemdelingen betreft, het is al heel goed dat die zaken mogen komen doen in Denemarken en de rest van de E.U., ik zie geen reden om ook nog hun familie op te vangen . In naam van wie, van wat dan wel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Banneling
|
![]() Von Thronstahl - Occidental Identity
Citaat:
|
|
![]() |