Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 maart 2011, 03:44   #441
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door louis1949 Bekijk bericht
wat is dat nu weer voor zever ,ben jij dan niet voor godsdienstvrijheid?of alleen voor moslims?en tussen haakskes ik ben weer terug in de papschool,die gasten die op de rode driehoek drukken dat zijn die kleintjes van vroeger in de papschool=juffrouw,juffrouw lowieke zei een lelijk woord tegen mij ,hopelijk groeien ze mentaal ooit eens tot volwassenheid maar ik vrees er voor
Ijdele hoop Louis.
Oud 4 maart 2011, 11:28   #442
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Zo denk ik ook over die driehoekklikkertjes.

Welcome back louis 1949.
dank u
louis1949 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2011, 11:37   #443
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Dat levenslang blijven is dan wel levenslang dwangarbeid, en dat levenslang hoeft niet persé betekenen " en zij leefden nog lang en gelukkig "
Ik denk dat dit wel afschrikwekkend gaat werken...
Goedkope dwangwerknemers die hier onze jobs komen inpikken goe plan

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2011, 00:20   #444
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk bericht
Goedkope dwangwerknemers die hier onze jobs komen inpikken goe plan
Er zullen ook autochtonen nodig zijn voor de bouw van de MUUR...Voor de leidende functie's, de bewaking enz. Je mag altijd solliciteren als je de nodige bekwaamheden beschikt, en als het zo ver komt.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2011, 02:21   #445
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zullen ook autochtonen nodig zijn voor de bouw van de MUUR...Voor de leidende functie's, de bewaking enz. Je mag altijd solliciteren als je de nodige bekwaamheden beschikt, en als het zo ver komt.
Een muur is helemaal niet nodig. Alleen maar een dubbele omheining die dient als hondenkennel voor al de achtergelaten en verwaarloosde honden in EU.
Spaart heel wat hondenvoer uit.

Laatst gewijzigd door rikbe : 5 maart 2011 om 02:23.
rikbe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2011, 08:50   #446
den dinges
Banneling

Standaard De Grote Europese Muur

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Een muur is helemaal niet nodig. Alleen maar een dubbele omheining die dient als hondenkennel voor al de achtergelaten en verwaarloosde honden in EU.
Spaart heel wat hondenvoer uit.
Een soort no-man's-land vol verwilderde honden dus ? Dat kan eventueel voor de muur aangelegd worden, als extra veiligheidsmaatregel. Men kan daar ook nog andere wilde dieren bijzetten, wolven, bruine beren, jakhalzen , hyena's & wegens gewelddaden uit de dienst verjaagde politieagenten bvb... Maar ik sta erop dat die grandioze muur gebouwd word. Het moet een bouwwerk worden waarbij de befaamde Chinese Muur in het niets verzinkt.
Wij hebben grootse, indrukwekkende werken nodig, met een groot symbolisch gehalte. Niet enkel voor de aspirant-illegale indringers, maar ook voor ons Eigen Volk.

Laatst gewijzigd door den dinges : 5 maart 2011 om 08:50.
Oud 5 maart 2011, 11:21   #447
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
voor ons Eigen Volk.
Berlusconi maakte zich al druk over de opvang van de vluchtelingen. Niet helemaal onterecht. Voordat hij zijn vriendschapsverdrag met Moammar Gaddafi had gesloten, arriveerden er jaarlijks zo'n 35.000 in Italië.
Wilders ziet in Nederland de bui ook al hangen. Geen persoon erbij hoor, verklaarde hij, ook al breekt in Libië een heuse burgeroorlog uit. Maar zou Berlusconi niet hetzelfde idee hebben? Als ik in Berlusconi's schoenen zou staan en er kwamen door het machtsvacuüm in Libië in groten getale vluchtelingen naar Italië, zou ik een list verzinnen. Desnoods verzorgde ik zelf busreizen naar de (Franse) grens en dropte daar de nieuwkomers. Berlusconi's streken kennende, denkt hij een stuk sluwer dan ik.
De EU kan voor een grote krachtproef komen te staan. De meest waarschijnlijke uitkomst is dat alle landen van de EU vluchtelingen opnemen, goedschiks dan wel kwaadschiks. Het gaat nog spetteren in Nederland met de gedoogregering.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2011, 16:44   #448
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Berlusconi maakte zich al druk over de opvang van de vluchtelingen. Niet helemaal onterecht. Voordat hij zijn vriendschapsverdrag met Moammar Gaddafi had gesloten, arriveerden er jaarlijks zo'n 35.000 in Italië.
Wilders ziet in Nederland de bui ook al hangen. Geen persoon erbij hoor, verklaarde hij, ook al breekt in Libië een heuse burgeroorlog uit. Maar zou Berlusconi niet hetzelfde idee hebben? Als ik in Berlusconi's schoenen zou staan en er kwamen door het machtsvacuüm in Libië in groten getale vluchtelingen naar Italië, zou ik een list verzinnen. Desnoods verzorgde ik zelf busreizen naar de (Franse) grens en dropte daar de nieuwkomers. Berlusconi's streken kennende, denkt hij een stuk sluwer dan ik.
De EU kan voor een grote krachtproef komen te staan. De meest waarschijnlijke uitkomst is dat alle landen van de EU vluchtelingen opnemen, goedschiks dan wel kwaadschiks. Het gaat nog spetteren in Nederland met de gedoogregering.
De te verwachten vluchtelingenstroom is een écht probleem voor héél Europa.
Muur of géén muur, die moet kost wat kost tegengehouden worden, of anders gaat het er echt slecht uitzien voor de autochtonen. Dit probleem overstijgt van verre onze onderlinge politieke en maatschappellijke meningsverschillen, iedereen is in gevaar.
Oud 5 maart 2011, 17:15   #449
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Denemarken werkt daar al een paar jaar aan. ALs het van de Dansk Folkeparti afhangt:
- wordt het verboden voor dokters om illegalen medische bijstand te geven
- worden immigranten minder betaald dan autochtonen.
- kunnen kinderen van autochtonen die in DK geboren zijn niet automatisch de Deense nationaliteit krijgen.
enz, enz.
En hier klagen ze over de VB. Vergeleken met de DF is het VB links.
Oud 5 maart 2011, 18:17   #450
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Denemarken werkt daar al een paar jaar aan. ALs het van de Dansk Folkeparti afhangt:
- wordt het verboden voor dokters om illegalen medische bijstand te geven
- worden immigranten minder betaald dan autochtonen.
- kunnen kinderen van autochtonen die in DK geboren zijn niet automatisch de Deense nationaliteit krijgen
.
enz, enz.
En hier klagen ze over de VB. Vergeleken met de DF is het VB links.
Men kan dit alles als " racistisch " of als " discriminatie " aanzien, maar feit is dat �*lles gedaan moet worden om het voor al dan niet illegale immigranten zo onaantrekkellijk mogelijk te maken.
Die mensen moeten begrijpen dat ze hier niets te verwachten hebben. En al zeker geen luilekker leventje op andermans kosten.
Oud 5 maart 2011, 23:38   #451
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Men kan dit alles als " racistisch " of als " discriminatie " aanzien, maar feit is dat �*lles gedaan moet worden om het voor al dan niet illegale immigranten zo onaantrekkellijk mogelijk te maken.Die mensen moeten begrijpen dat ze hier niets te verwachten hebben. En al zeker geen luilekker leventje op andermans kosten.
Ik heb alleen een probleem met het woordje "alles". Er is nog zoiets als de eed van Hypocrates.
Vanavond was er op het Deens tv-nieuws een Turk die eigenaar is van een superette in Kopenhagen en al 6 jaar tevergeefs zijn kinderen probeert te laten overkomen. Daar stel ik me toch vragen bij. Zoals: waarom hebben ze hem daar laten komen?
Oud 6 maart 2011, 00:21   #452
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb alleen een probleem met het woordje "alles". Er is nog zoiets als de eed van Hypocrates.
Vanavond was er op het Deens tv-nieuws een Turk die eigenaar is van een superette in Kopenhagen en al 6 jaar tevergeefs zijn kinderen probeert te laten overkomen. Daar stel ik me toch vragen bij. Zoals: waarom hebben ze hem daar laten komen?
Wel, dat ze die man terugsturen naar Turkije. Hij moet toch bij zijn kinderen kunnen zijn ?! Turkije is toch een land dat in vrede leeft ? Die man riskeert daar toch niets ? Wat is Denemarken schuldig aan die man ? Niets volgens mij...
Oud 6 maart 2011, 00:36   #453
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel, dat ze die man terugsturen naar Turkije. Hij moet toch bij zijn kinderen kunnen zijn ?! Turkije is toch een land dat in vrede leeft ? Die man riskeert daar toch niets ? Wat is Denemarken schuldig aan die man ? Niets volgens mij...
Volgens mijn vriendin verkoopt hij wel beter voedsel dan de Deense winkels. En dat is geen luxe in DK.
Oud 6 maart 2011, 04:54   #454
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:
waarom gaat hij niet terug naar turkije als hij zijn kinderen graag ziet zou je ook kunnen stellen ,dat is in alle geval wat een normale westerling zou doen,en ze zullen hem wel niet gevraagd hebben om in enemarken een wasserette te beginnen mag ik hopen,wat die eed van hypocrates betreft ,stap jij maar eens een dokterspraktijk binnen en vertel hem dat je geen geld hebt ,bij de meesten zal het gat van de timmerman je eerste doel zijn,hypocrates!!! doe normaal ,t zijn de grootste geldwolven die er bestaan
louis1949 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2011, 05:35   #455
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door louis1949 Bekijk bericht
waarom gaat hij niet terug naar turkije als hij zijn kinderen graag ziet zou je ook kunnen stellen ,dat is in alle geval wat een normale westerling zou doen,en ze zullen hem wel niet gevraagd hebben om in enemarken een wasserette te beginnen mag ik hopen,wat die eed van hypocrates betreft ,stap jij maar eens een dokterspraktijk binnen en vertel hem dat je geen geld hebt ,bij de meesten zal het gat van de timmerman je eerste doel zijn,hypocrates!!! doe normaal ,t zijn de grootste geldwolven die er bestaan
Nooit te maken gehad met advokaten? Ik wel, met een zekere advokaat die alleen cash of naamloze cheques aanvaarde en dan meestal de zaak in de soep draaide, zoals die zaak van ELs Clottemans.
Wat betreft die Turk, vind ik dat mensen die zich perfect integreren wel een kans mogen krijgen. Vooral in DK waar inteelt een serieus probleem is.
Oud 6 maart 2011, 14:00   #456
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Men kan dit alles als " racistisch " of als " discriminatie " aanzien, maar feit is dat �*lles gedaan moet worden om het voor al dan niet illegale immigranten zo onaantrekkellijk mogelijk te maken.
Die mensen moeten begrijpen dat ze hier niets te verwachten hebben. En al zeker geen luilekker leventje op andermans kosten.
Ik denk dat dat zelfs de definitie van racisme is.
Oud 6 maart 2011, 14:14   #457
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Ik denk dat dat zelfs de definitie van racisme is.
En je Eigen Volk verplichten al die azielige geluk- en geldzoekers op te vangen, en zeer dikwijls ook te onderhouden, dit terwijl zij op je waarden en normen rochelen, en zich zeer dikwijls schuldig maken aan misdaden allerhande, hoe noem jij d�*t ?
D�*t noem ik niet alleen racisme, tegen het eigen volk dan, maar ook nog eens hoogverraad.
Oud 6 maart 2011, 16:18   #458
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Nooit te maken gehad met advokaten? Ik wel, met een zekere advokaat die alleen cash of naamloze cheques aanvaarde en dan meestal de zaak in de soep draaide, zoals die zaak van ELs Clottemans.
Wat betreft die Turk, vind ik dat mensen die zich perfect integreren wel een kans mogen krijgen. Vooral in DK waar inteelt een serieus probleem is.
Of de Denen een genen- " verrijking " nodig hebben zullen ze zelf wel beslissen, ze hebben daar geen flauwe plezante rikbe's of andere pipo's met racistische en smerige insinuaties en pure leugens voor nodig.
Wat goed geïntegreerde Turken of andere vreemdelingen betreft, het is al heel goed dat die zaken mogen komen doen in Denemarken en de rest van de E.U., ik zie geen reden om ook nog hun familie op te vangen . In naam van wie, van wat dan wel ?
Oud 7 maart 2011, 00:02   #459
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Von Thronstahl - Occidental Identity

Citaat:
Alarm...!

Schlagt Alarm vor den Toren Europas
Zieht die Grenze um das Reich

Schlagt Alarm

Elemental
Occidental
Far away from decadent
Elemental
Occidental

Schlagt Alarm vor trojanischen Pferden
Und schleichender Unterwanderung

Schlagt Alarm vor den Nestbeschmutzern
Und der Propaganda der Niederung

Alarm...!
Identity...!

Schlagt Alarm an den Grenzen Europas
Stärkt die Festung, formiert ein Heer

Schlagt Alarm vor den Wurzellosen
Setzt euer Herz zur Wehr

Alarm...!
Unser Weg führt nach Europa
Heilige Sendung, geheime Saat
Bewegungslos drehen wir das Rad

Schlagt Alarm vor den falschen Regenten
Den Götzendienern der Vergänglichkeit

Schlagt Alarm vor den falschen Richtern
Deutet dem Volk die Zeichen der Zeit

Keine Parteien, keine Bewegung
Kein industrieller Interessenverband
Kein Wahlprogramm, keine Sonntagsreden
Keine Kalkulation aus Verderberhand

Occidental identity...
Identity...!
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2011, 07:10   #460
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma Bekijk bericht
Von Thronstahl -
Citaat:
Occidental Identity
Alarm...!

Schlagt Alarm vor den Toren Europas
Zieht die Grenze um das Reich

Schlagt Alarm

Elemental
Occidental
Far away from decadent
Elemental
Occidental

Schlagt Alarm vor trojanischen Pferden
Und schleichender Unterwanderung

Schlagt Alarm vor den Nestbeschmutzern
Und der Propaganda der Niederung

Alarm...!
Identity...!

Schlagt Alarm an den Grenzen Europas
Stärkt die Festung, formiert ein Heer

Schlagt Alarm vor den Wurzellosen
Setzt euer Herz zur Wehr

Alarm...!
Unser Weg führt nach Europa
Heilige Sendung, geheime Saat
Bewegungslos drehen wir das Rad

Schlagt Alarm vor den falschen Regenten
Den Götzendienern der Vergänglichkeit

Schlagt Alarm vor den falschen Richtern
Deutet dem Volk die Zeichen der Zeit

Keine Parteien, keine Bewegung
Kein industrieller Interessenverband
Kein Wahlprogramm, keine Sonntagsreden
Keine Kalkulation aus Verderberhand

Occidental identity...
Identity...!
Komt me wel bekend voor, maar waarvan?
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be