![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noteer dat ze hierop zwijgen en toestemmen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn woorden; Chavez is er erger dan een straathond, die een mooi land naar de knoppen heeft geholpen, ik zal champagne op de dag drinken indien ik vernomen heb, dat hij aan kanker overleden is. Punt ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wie propageert er hier een wij-zij-denken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij haalt CIA erbij, wat moet ik ermee ( ! ) Anderen menen er zionisten bij halen (!) Vergeet die onzin, die man moet weg, dit omdat Venezuela een betere toekomst verdient. Betreft politieke kleur van de volgende president, van mijn part uiterst links; midden, of uiterst rechts het zal me een worst zijn. Het land moet weer op de rails komen. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 26 februari 2012 om 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De solidariteit tussen Christenen, Joden en moslims die Chavez voorstaat, is iets wat neoconservatieven en Zionisten niet kunnen verdragen; zij leven immers van de polarisatie, de haat en de oorlog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat me wel interesseert is dat het land een enorme puinhoop is geworden onder Chavez. @ Ter herhaling; hij heeft het land volgepropt met guns, Venezuelanen hebben daar guns nodig om zich te verdedigen maar ook al te veel om aan geld te komen. Nog iets; Is er een tekort aan artsen; geen probleem dan verkort je de studie naar 2 jaar. Etc, etc, etc Werkelijk wat jij blaat over "De solidariteit tussen Christenen, Joden en moslims die Chavez voorstaat, is iets wat neoconservatieven en Zionisten niet kunnen verdragen; zij leven immers van de polarisatie, de haat en de oorlog." INTERESSEERT ME NIETS ! HELEMAAL NIETS ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gewoon uitlachen. ![]() Laatst gewijzigd door -Jo- : 26 februari 2012 om 23:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Banneling
|
![]() Benesuela ligt strategisch : leunt aan bij rusland en verkoopt olie aan de usa
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Banneling
|
![]() sikkeltje sukkeltje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De campagne van Chavez...
SDP Noticias - Otro Beta: Visten a Hugo Chávez de rapero en campaña electoral Chavez es otro beta ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zijn tegenstander is de vrijmetselaar Capriles... ![]() Capriles Radonski será el rival de Hugo Chávez Capriles Radonski ser el rival de Hugo Chvez - Libertad Digital Su madre es Mónica Cristina Radonski Bochenek, proveniente de una familia jud�*a ruso-polaca, que llegó a Venezuela huyendo de la persecución del holocausto y de la Segunda Guerra Mundial. Su padre, Henrique Capriles Garc�*a, descendiente de una familia de jud�*os sefard�*es de Curaçao. Ambas familias están ligadas al sector empresarial y productivo del pa�*s, entre los que se cuentan medios de comunicación, industrias, servicios e inmobiliarios. Henrique Capriles Radonski - Wikipedia, la enciclopedia libre Laatst gewijzigd door zonbron : 28 augustus 2012 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Banneling
|
![]() tommeke is gehypnotiseerd door zyn draaisikkel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Banneling
|
![]() u kent alle betekenissen van het woord 'leunen' niet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor Morales, Correa en Castro kan ik respect opbrengen, maar deze Chavez mag van mij hoe eerder hoe beter het graf in ! Laatst gewijzigd door Frankenstein : 29 augustus 2012 om 03:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Europees Commissaris
|
![]() Zegt al genoeg hoe afgestompt het Venezuelaanse volk is.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 29 augustus 2012 om 03:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|