![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is gewoon omdat Chokri van allochtone afkomst is.
En we weten allemaal hoe Groentje denkt over allochtonen.
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n storm is vorig jaar ook gepasseerd; heeft toen een kerk naar beneden gekregen.
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat echt zo'n probleme was, was er wel al een facebook groep geweest. Quod non.
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Groentje-18;5643858Het kan goed zijn dat het daar plots 200 km/u heeft gewaaid maar ging de meerderheid van de dingen niet al neer bij een goei 60 �* 70 een tijdlang, of rukwinden langs alle kanten?
[/QUOTE] Het merendeel van de zaken is recht blijven staan bij snelheden die veel sneller gingen. Dus we wete dat het merendeel van de zaken zou blijven recht staan bij veel lagere snelheden.
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schade 'aan een gebouw' kan even goed een tak zijn die er tegen waait. Dat is ook 'schade'.
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een korte bloemlezing...(bron: deredactie.be) "Het festival "Boterhammen in het Park" in het Warandepark ... is uit voorzorg afgelast. 'Het is te gevaarlijk om mensen in de buurt van bomen te laten samenkomen', klinkt het in een mededeling van de organisatie." Ja dat zal wel - hoor ik u al zeggen - dat is gewoon een post-Pukkelpop-schrik effect. Maar verder lezen we... "...Wilsele en Kessel-Lo. Her en der zijn bomen en elektriciteitspalen omgewaaid..." Die onweersvoorspellingsmodellen zaten er toch niet ver naast. Natuurlijk zal er weer kritiek komen, 'ge kunt niet voorspellen dat X op plaats Y op tijd Z zal gebeuren'. Nee, natuurlijk niet - daar gaat het in predicitief modelleren niet om. Wat men wel kan is probabiliteiten (op bijvoorbeeld stormweer/stormschade) uitrekenen, verdeeld in tijd en ruimte, en dit met een zeker betrouwbaarheidsinterval. Hoe kleiner dit laatste interval, hoe nauwkeuriger het model. De vraag is nu, als men weet dat er een zekere kans op onheil bestaat, wat men kan of moet aanvangen met deze informatie ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of moet men heel het land lam leggen... en de mensen buiten of binnen laten? Laatst gewijzigd door freelancer : 23 augustus 2011 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom? Niet omdat het haar interesseert, maar omdat zij anders mag gaan dokken. Trouwens die verzekeringen hebben geen enkel probleem: als het als ramp herkend wordt (wat al gebeurt is geloof ik, aan recordtijd voor België) moeten zij niets uitbetalen.. Alles zal dan komen van het rampfonds.
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
|
![]() Omdat deze thread toepasselijker is:
De wakkere Hollander is gelukkig nog in staat enige kritiek en verstand te behouden wanneer hij in België reeds door 70 000 man en meer als God verklaard Chokri aan het woord hoort: Citaat:
http://www.nrc.nl/nieuws/2011/08/19/...tie-pukkelpop/ In Nederland hebben ze al door dat de organisatie in slechte papieren zit. In België willen ze nog van niets weten. Misschien nooit. Triest volk.
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bovendien is windschade niet alleen het gevolg van de windsnelheid alleen, ook turbulentie ten gevolge van het terrein en obstakels in de directe omgeving kunnen doorslaggevend zijn of bepaalde structuren tegen de grond gaan of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het een ramp zou blijken te zijn, dan is het natuurlijk een... ramp... Laatst gewijzigd door freelancer : 23 augustus 2011 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie mijn eerdere posts hierover, die je vakkundig negeert.
![]() |
![]() |
#458 | |
|
![]() Citaat:
Hier kabbelde een rustig beekje dat veranderd is in een kolkende rivier van 3 meter breed. Ik wil maar zeggen... Het was voorspeld dat het vies ging doen en dat er veel water ging vallen, daarvoor moest je maar even rondsurfen. Moest er nu een jongerengroep (de padvinders godbetert met een man of 200) georganiseerd hebben om de biotoop van dat beekje en zijn dieren nader te gaan bestuderen en dit gewoon hebben laten doorgaan ... We dachten ook niet dat beekje zo ooit te zien liggen maar het water was aangekondigd en het is ook zo geschiedde. 1 en 1 is 2.
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
|
![]() Citaat:
Ik vraag me begot af wat je hiermee probeert te bereiken of te insinueren. Wat je bereikt hebt, is dat ik alvast moest lachen met je post en je bewijst dat je niet eens de helft van mijn posts over dit onderwerp hebt gelezen. Jij bent in al die tijd nog niets veranderd. Moet ik wel opmerken. Nog steeds via slinkse posts de hele discussie van wind proberen te doen veranderen en ervoor zorgen dat degene op wie je het gemunt hebt de wind van voren krijgt... Ik stel me wel de vraag waarom iedereen hier zo angstvallig is dat iemand zich hier vragen stelt bij de organisatie, altijd vertegenwoordigt door de heer Chokri, bij mijn weten.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 23 augustus 2011 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het moet lastig zijn om groentje te zijn.
Niemand gaat mee in haar impliciet racisme. Hard, hard.
![]() |
![]() |