![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat de redenering is van die 1500 respondenten weten we niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag men een vacature, om als prostitué te werken, weigeren? Hoe lang is "langdurig"? Citaat:
Citaat:
Zou het ook kunnen dat een deel werkloos blijft omdat er te weinig jobs zijn? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je antwoordt niet op de uitleg die ik vraag over je criteria Mag men een vacature, om als prostitué te werken, weigeren? Citaat:
Geen jobs genoeg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- volgens mij is prostitutie geen legaal beroep ? - Bovendien is het een van de beroepen waar mannen gediscrimineerd worden,. - het is een beroep waar je ook discriminatie op uiterlijk hebt, want een verminkte persoon zal meestal geen goeie arbeidsomstandigheden vinden om haar beroep uit te oefenen - het is een beroep waar oudere persoon ook weeral minder aan werk geraken, zeg maar geen werk voor 55+, of ageschreven wegens teveel rimpels dus ik weet eigenlijk niet waarom vakbonden met dat voorbeeld komen aandraven ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu wat is langdurig:
als je statistisch 3% werkloosheid hebt, kun je statistisch gemiddeld max 1 jaar werkloos zijn in uw carriere als je dit gemiddelde met een deviatie van 1 jaar neemt, is de norm maximaal 3 jaar werkloos in gans uw carriere. Dan is 99,5% al de norm en dan is die ene die langer dan 3 jaar werkloos is abnormaal simpel hé wiskunde ?? je kunt het ook gewoon een IRA account systeem van maken. Als je 10jaar werkt kun je via de SZ IRA virtuele rekening 1 jaar werkloos zijn. Heb je 30jaar gewerkt 3jaar werkloos zijn. Du sdat zou nog perfect het probleem visualiseren. Je zegt aan d emensen dat werkloosheid gewoon 1:10de van uw werkperiode mag bedragen. Dus als je 20jaar gewerkt hebt, kun je 2 jaar doppen. Vindi ik fair. EN daarachter is het een 'OCMW' systeem. DU sval je een trapje lager. Moet dat nu moeilijker zijn dan dat ?? Wat is het 'OCMW' systeem, dan kijk je naar uw vermogen en uw gezinssamenstelling. Kom je uit dat je werkloosbent maar uw vrouw werkt nog, dan heb je in principe gewwon genoeg met een 300euro per maand.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 23 oktober 2011 om 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) geen wettelijk beroep 2) niet de job die wordt aangeboden in die vacatures 3) langs geen kanten te vergelijken met de jobs die worden aangeboden in de vacatures Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Banneling
|
![]() Er moeten ook altijd jobs openstaan
Anders was er geen arbeidsmarkt ![]() Voor wie zich (bij de RVA) even verdiept in precieze beschrijving van de gang van zaken bij de knelpuntberoepen, verdwijnt dat cliché-bezwaar al direct als sneeuw voor de zon. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 oktober 2011 om 16:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Banneling
|
![]() Ik ben een langdurig werkloze die in de loop van 21 jaar (zes jaar laagste-loonwerken onder de armoedegrens en 15 jaar dop) 750000bf heeft moeten ontsparen en 300000bf heeft moeten lenen om te overleven.
Vandaar dat typetjes als Sauvetage mijn overlijdensbericht hebben moeten missen. Ik bedoel Savatage. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 oktober 2011 om 16:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk moeten mensen bijgeschoold en begeleid kunnen worden. Het is niet langer alleen de taak van de klassieke (vak/hoge)scholen/univs ... om ons voor te bereiden op ons werkend leven. Maar met de middelen die jij opsomt, gaan we er niet komen. Er moet uiteindelijk een straffere veegborstel komen, op het einde van een zachte rit.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, er kan wel degelijk een uiterste limiet opgesteld worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol
Je hebt wel ergens gelijk, maar vb. vind ik dat er heel wat bankiers zijn die hun werk helemaal niet aankunnen. Je toekomstige baas een klein beetje bedriegen, in de hoop toch je job te kunnen leren ... bla bla ... is wel toegelaten.
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je de criteria geven waaraan een job moet voldoen, alvorens je die moet aanvaarden. Hoe lang is langdurig? Dat is blijkbaar een moeilijke vraag. Citaat:
1 het aantal openstaande vacatures? 2 het aantal werkzoekenden. Welk aantal is het grootst. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat geen plezant voorbeeld. Wel een non-voorbeeld om de discussie te vergiftigen.
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toen was je jonger, en soepeler, en kon het wellicht beter dan nu. Mijn bedoeling is een pedagogische tik te geven; ik weet dat je dat verkeerdelijk percipieert als een harde sjot tegen je teelballen, maar hoe dan ook: jouw levensverhaal is geen voorbeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een werkloze is een zichtbare zondebok die je overal kan zien. En een gemakkelijke prooi. Bij de rijken ligt dat anders en daar weten we zo goed als niets over. Die mag je ook geen verkeerde blik geven of je krijgt van de zweep of een advocaat op jouw nek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op mijn eentje ben ik geen studiedienst. Maar je mag altijd een voorbeeld geven, waarop het forum dan kan brainstormen. post scrotum: heb je ooit al gehoord van die geschoolde (!)(in een knelpuntberoep!) arbeider van hogere leeftijd, die geen zin meer had om te werken, en tevreden was met zijn dopgeld? Hij ging trouw naar elke vacature die de vdab hem opstuurde ... maar als hij bij de werkgever een papiertje moest schrijven of ondertekenen dat fakete hij dat hij 'moeilijk' kon schrijven; de werkgever natuurlijk direct argwanend dat hij geen plan zou kunnen lezen; hij deed wat of hij mankte enz. ... en ge verstaat het prentje al ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Minister-President
|
![]() evenveel een voorbeeld als al die andere voorbeelden die hier worden gegeven
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 23 oktober 2011 om 20:38. |
![]() |
![]() |