![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allemaal de schuld van Israël, oeps dat bestond nog niet...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Juist, die heeft er al 1. Of meerdere. Laatst gewijzigd door Oblique : 20 oktober 2011 om 00:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind je wel bijzonder hardvochtig. Ondanks je manifeste godsdienstwaanzinnigheid had ik dat niet verwacht van jou, ook al omdat je met kinderen werkt...Dat jaagt me wel een beetje angst aan nu... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat ik al 6 jaar meega op dit forum en de pappenheimers nu wel zo'n beetje ken.
Geen enkele serieuze forummer zou dit doen. Natuurlijk heb je altijd trollen en provocateurs maar ik denk dat iedere anti-moslim, iedere pro-Israel en zelfs iedere racist op dit forum de dood van kinderen zou betreuren, van welke afkomst ze ook zijn. En jullie zijn geen trollen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Banneling
|
![]() Hertogmodus** he zou ook kunnen dat het om kermit de kikker gaat, die kwaak kwaak doet, net zoals ik als hoogste moraal van het forum wiers mening ZEKER WETEN telt. Kwaak kwaak. Hertogmodusoff**
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De vijand van mijn vijand is mijn vriend. Groot-Brittannië was toen met oorlogsmisdaden actief in het Midden Oosten en vooral Palestina, dus meer moet je niet erachter gaan zoeken als je ooit in je leven inhoudstafel van "moderne Europese geschiedenis voor dummies" hebt gelezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zit jij soms in het hart van een forumlid? Moorden van kinderen toejuichen is zo slecht als de geschiedenis vervalsen om de Palestijnse Mufti van nazisme te beschuldigen. Laatst gewijzigd door porpo : 20 oktober 2011 om 00:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Banneling
|
![]() Waarom doen ze dat NIET, denk je ? Nét daarom. Maar als ze niks meer te verliezen hebben, de rug tegen de muur, en de hele meute die aanvalt, het schuim op de lippen...Dan, ten laatste raad, gooien ze alles in de strijd wat ze in hun beschikking hebben, en dan is het hele Midden Oosten de komende twintig jaar niet leefbaar meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of jouw vriend 100 kinderen.. Of jouw leraar 900 kinderen en 1000 vrouwen... In principe bewering tegen bewering, je kan oneindig verder gaan.. Palestina was een kolonie van GB, en bovendien is het niet zijn land, hij heeft dat niet gemaakt en spreekt niet in de naam van alle Palestijnen joden, christen en moslims. En jij weet toch wat er tussen Hitler en GB aan de hand was? Laatst gewijzigd door porpo : 20 oktober 2011 om 01:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Banneling
|
![]() Ik gaf je wat je wou, een onzinnig antwoord op een even onzinnige vraag, naast je aandachtzoekerij. En nog is het niet goed? Flikker dan op, he zeg.
![]() Laatst gewijzigd door Oblique : 20 oktober 2011 om 01:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
|
![]() Neen, dat heb ik niet gezegd. Ik had het over de posts van een bepaalde forummer.
![]() |
![]() |