Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 7 november 2011, 16:47   #441
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Wat dus geen oplossing brengt voor het probleem. Wat met tweede en derde generaties die hier nu al zijn? Daarop heeft nog niemand een afdoende antwoord gegeven.
Die tweede en derde generatie zijn dubbelpaspoortigen.De overheid kan een remigratiebeleid voeren bv waarbij de Belgische nationaliteit wordt afgenomen van criminele dubbelpaspoortigen gevolgd met uitzetting naar hun moederland/paspoortland/natuurlijke biotoop Marrokko. Ze spreken er de taal van, ze leven volgens de cultuur van het heimweeland, dus, home sweet home, en iedereen content.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 16:50   #442
Torkilson
Gouverneur

Torkilson's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Die tweede en derde generatie zijn dubbelpaspoortigen.De overheid kan een remigratiebeleid voeren bv waarbij de Belgische nationaliteit wordt afgenomen van criminele dubbelpaspoortigen gevolgd met uitzetting naar hun moederland/paspoortland/natuurlijke biotoop Marrokko. Ze spreken er de taal van, ze leven volgens de cultuur van het heimweeland, dus, home sweet home, en iedereen content.
Herschrijft gij de grondwet dan even, dan is 't zo opgelost. "Elke belg is gelijk voor de wet, buiten die waarvan elbow zegt dat ze dat niet mogen zijn."
Oud 7 november 2011, 16:56   #443
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Herschrijft gij de grondwet dan even, dan is 't zo opgelost. "Elke belg is gelijk voor de wet, buiten die waarvan elbow zegt dat ze dat niet mogen zijn."
Dat zijn geen Belgen. Dat zijn dubbelpaspoortige Marrokkanen. Marrokanen in hart en ziel, mèt Belgisch paspoort als toegang tot de voordelen van de welvaartstaat die ze als moslim niet in staat zijn zelf op te bouwen, maar enkel leeg te zuigen.
Oud 7 november 2011, 18:22   #444
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
En kijk kijk wat de Brusselse pliesie zegt:

Ach jee, gaan we Van Wymersch citeren? Dan zal het wel klopppen zeker.

Das toch die graaier die om politieke redenen buiten de bak bleef?

"Minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael en minister van Justitie Jo Vandeurzen beslisten echter om een tuchtprocedure tegen de korpschef op te starten.

Volgens het Comité P zou Van Wymersch zijn eigen benoeming tot korpschef van het grootste politiekorps van het land een duwtje hebben gegeven en verdonkermaande hij een verhoor van secretaresse Sylvie Ricour

Die vorige (onbestrafte) politietopman van Brussel was ook al erg leuk:

The top brass of Belgium's police are having a rough time of it lately. The federal chief of police Fernand Koekelberg, the country's top law enforcer, is still marred by the so-called super promotions of two of his personal secretaries, one of whom he allegedly had an affair with. The two secretaries were promoted to a higher pay grade without holding the required diplomas.

http://onlyinbelgium.eu/corrupt-to-t...-law-and-order

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 7 november 2011 om 18:27.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 20:42   #445
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
En kijk kijk wat de Brusselse pliesie zegt:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...l-pieken.dhtml

Illegalen dus.
Inderdaad illegalen en ook verslaafden.

Wellicht is er een oorzakelijk verband tussen criminaliteit en het illegaal zijn.
Zeker het onderzoeken waard.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 20:49   #446
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En nog maar eens! Om een houten kop van te krijgen, steeds maar hetzelfde uitleggen!
Wat onderzoeken we?
PERSONEN DIE ALS DADER GEREGISTREERD STAAN.

Wat is van belang om te weten over wie het gaat?
SOORT VAN CRIMINALITEIT Nationaliteit en origine.

Wat willen we weten over deze daders binnen de meest voorkomenden vormen van criminaliteit?
We willen weten of dit daders zijn van Vlaamse, Marokkaanse, Algerijnse, Turkse of andere origine al of niet met Belgische nationaliteit.

Kunnen we dit onderzoeken? Ja wat we hebben de gegevens, we moeten ze enkel SAMEN registreren.

Moeten we ook andere gegevens registreren?
Nee, die zijn niet relevant wanneer je wilt weten wie wat doet.

Dat worden ze wel wanneer je wilt onderzoeken WAAROM sommige groepen OVER OF ONDERVERTEGENWOORDIGT ZIJN.
Maar dan moet je wel eerst weten OCER WELKE GROEPEN HET GAAT
Zo en nu leg ik dit niet nog maar eens alweeer en nog en keer uit.
Om horendol van te worden, dus afgelopen nu.

En NU MAG SJOK UITLEGGEN WAAROM JE WANNEER JE WILT WETEN VAN WELKE ORIGINE DADERS ZIJN EN WIE OVER OF ONDERVERTEGENWOORDIGT IS IN DE MEEST VOORKOMENDE VORMEN VAN CRIMINALITEIT, JE OPLEIDING EN INKOMEN MOET REGISTEREN, VERANDERT DIT DE NATIONALITEIT? ORGINE OF DADERSCHAP? HEBBEN DIE GEGEVENS DAAR INVLOED OP?NEE!
Dan nu graag een onderbouwde stelling waarom je dus gegevens die geen invloed hebben zou moeten opnemen;anders sluit ik dit met jou Sjok af, en houden we het erop dat dit jou mening is maar niets meer dan dat.
Ice, herlees je eigen post, dan zie je zelf wel hoe jij jezelf tegenspreekt.

Voor de antwoorden op je vragen.
http://forum.politics.be/showthread....71#post5783171

p.s. Het is niet beleefd om te roepen.
Oud 7 november 2011, 20:56   #447
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat het veel zegt over de cultuur van die mensen. En die cultuur zegt veel over de mentaliteit, de opvoeding (of het gebrek eraan), de ingesteldheid etc. Waarom zouden die elementen niet geregistreerd mogen worden en gebruikt in een studie over criminaliteit. Hebben bepaalde volkeren wat te verbergen?
Dat zegt niets over cultuur.
Als je cultuur wil onderzoeken moet je een representatief staal van de mensen die tot een cultuur behoren onderzoeken.
Dan zal je merken dat een zeer klein deel van die mensen criminele feiten begaat.

Mogen andere factoren in relatie met criminaliteit niet onderzocht worden?
Wie heeft er iets te verbergen?
Oud 7 november 2011, 21:03   #448
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat zegt niets over cultuur.
Als je cultuur wil onderzoeken moet je een representatief staal van de mensen die tot een cultuur behoren onderzoeken.
Dan zal je merken dat een zeer klein deel van die mensen criminele feiten begaat.

Mogen andere factoren in relatie met criminaliteit niet onderzocht worden?
Wie heeft er iets te verbergen?
4000 Marrokkanen die 10.000 Belgische gevangenisplaatsen bezetten (de dubbelpaspoortigen niet meegerekend die als 'Belgen' worden meegerekend), is al een behoorlijk representatief staal voor een gemeenschap die geen 10% van de Belgische bevolking uitmaakt. Ik noem dat een buitenproportioneel grote hoeveelheid (en geen klein deel) , zeker als je vergelijkt met de autochtone verhoudingen of die bij andere allochtone gemeenschappen. Het zegt heel wat over hun cultuur, of beter, hun gebrek aan cultuur, aan opvoeding, aan respect voor de autochtone bevolking, ...

Geen probleem om ook andere factoren te onderzoeken.
Oud 7 november 2011, 21:14   #449
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Mooi zo dan.

Begin dan maar vast met de belastingfraude op te sporen, te vervolgen en te sanctioneren. Ik neem aan dat je een diefstal van 20 miljard euro per jaar criminaliteit noemt toch?

Mocht je dan nog gevangeniscellen over hebben (sic), dan kun je voor de grap ook eens rk pedofiele kindermisbruikers gaan sanctioneren.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 21:16   #450
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
4000 Marrokkanen die 10.000 Belgische gevangenisplaatsen bezetten (de dubbelpaspoortigen niet meegerekend die als 'Belgen' worden meegerekend), is al een behoorlijk representatief staal voor een gemeenschap die geen 10% van de Belgische bevolking uitmaakt. Ik noem dat een buitenproportioneel grote hoeveelheid (en geen klein deel) , zeker als je vergelijkt met de autochtone verhoudingen of die bij andere allochtone gemeenschappen. Het zegt heel wat over hun cultuur, of beter, hun gebrek aan cultuur, aan opvoeding, aan respect voor de autochtone bevolking, ...
Jij kent de betekenis niet van "representatief".

Ja, in verhouding zijn ze meer vertegenwoordigd in de gevangenis. Maar dat zegt niets over hun cultuur.

Citaat:
Ok.
Pas dan kunnen onderzoeken waar de oorzakelijke verbanden liggen.
Oud 7 november 2011, 21:28   #451
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij kent de betekenis niet van "representatief".
Jj zeker niet. De dag dat je dat 'klein deel' over u heen krijgt, zal je het natuurijk wel beseffen.

Citaat:
Ja, in verhouding zijn ze meer vertegenwoordigd in de gevangenis. Maar dat zegt niets over hun cultuur.
Voor mij zegt het alles over hun cultuur.

Citaat:
Nogmaals, het gaat niet om een zeer klein deel. Het gaat om duizenden. Eigenlijk samengeteld een hele gemeente aan criminelen.
Ik zou daar niet te fier op zijn.

Het oorzakelijk verband vindt je in hun cultuur. Maar met oogkleppen op zal je het verband natuurlijk nooit durven leggen.
Oud 7 november 2011, 21:33   #452
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Mooi zo dan.

Begin dan maar vast met de belastingfraude op te sporen, te vervolgen en te sanctioneren. Ik neem aan dat je een diefstal van 20 miljard euro per jaar criminaliteit noemt toch?
Natuurlijk noem ik dat criminaliteit. Had je wat anders gedacht?

Citaat:
Mocht je dan nog gevangeniscellen over hebben (sic), dan kun je voor de grap ook eens rk pedofiele kindermisbruikers gaan sanctioneren.
Met plezier ! Ik voel geenszins de behoefte om de misdaden van kindermisbruikers te gaan minimaliseren in naam van een of andere debielenreligie.

Laatst gewijzigd door Elbow : 7 november 2011 om 21:34.
Oud 7 november 2011, 21:41   #453
Emmerich
Banneling

Standaard

11 keer meer een reden om ze eruit te gooien.
Emmerich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 21:47   #454
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Jj zeker niet. De dag dat je dat 'klein deel' over u heen krijgt, zal je het natuurijk wel beseffen.
Representatief : met bepaalde kenmerken een groep of geheel vertegenwoordigend
http://nl.wiktionary.org/wiki/representatief
Citaat:
Voor mij zegt het alles over hun cultuur.
Dan heb jij een vertekend beeld.

Citaat:
Nogmaals, het gaat niet om een zeer klein deel. Het gaat om duizenden. Eigenlijk samengeteld een hele gemeente aan criminelen.
Ten opzichte van de volledige groep is dit een zeer kleine groep.

Citaat:
Het oorzakelijk verband vindt je in hun cultuur.
Hoe weet je dat? Waarop baseer jij je?

Citaat:
Maar met oogkleppen op zal je het verband natuurlijk nooit durven leggen.
Hoe het komt dat jij een vertekend beeld hebt, hebben we ondertussen ontdekt.
Oud 7 november 2011, 21:51   #455
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emmerich Bekijk bericht
11 keer meer een reden om ze eruit te gooien.
Die 11 keer klopt niet.
http://forum.politics.be/showpost.ph...89&postcount=5
Oud 7 november 2011, 21:59   #456
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Representatief : met bepaalde kenmerken een groep of geheel vertegenwoordigend
http://nl.wiktionary.org/wiki/representatief

Dan heb jij een vertekend beeld.

Ten opzichte van de volledige groep is dit een zeer kleine groep.

Hoe weet je dat? Waarop baseer jij je?

Hoe het komt dat jij een vertekend beeld hebt, hebben we ondertussen ontdekt.
Ik heb geen vertekend beeld. Ik stel vast, zie, lees en durf de verbanden te onderstrepen met de effecten van hun criminogene religie en dus cultuur. Niet politiek correct, maar daar veeg ik mijn voeten aan.
Kijk, je hoeft je voor mij echt niet uit te sloven in 2000 rondjes minimaliseringsgezever. Bespaar jezelf de energie. Not a chance dat je me zelfs maar 1% van je negationistische indianenverhalen aangepraat krijgt.
Oud 7 november 2011, 22:19   #457
Torkilson
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik heb geen vertekend beeld. Ik stel vast, zie, lees en durf de verbanden te onderstrepen met de effecten van hun criminogene religie en dus cultuur. Niet politiek correct, maar daar veeg ik mijn voeten aan.
Kijk, je hoeft je voor mij echt niet uit te sloven in 2000 rondjes minimaliseringsgezever. Bespaar jezelf de energie. Not a chance dat je me zelfs maar 1% van je negationistische indianenverhalen aangepraat krijgt.
Racisme is niet durven, racisme is schrik hebben.
Oud 7 november 2011, 22:22   #458
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Racisme is niet durven, racisme is schrik hebben.
Ik snap niet dat jet het verband niet ziet. Het ligt er meer dan dubbeldik op.

Het woord racisme te onpas misbruiken, dat is schrik hebben ... voor de keiharde realiteit.
Oud 7 november 2011, 22:23   #459
Torkilson
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik snap niet dat jet het verband niet ziet. Het ligt er meer dan dubbeldik op.

Het woord racisme te onpas misbruiken, dat is schrik hebben ... voor de keiharde realiteit.
Nog zo'n woordje waar ze graag mee goochelen "keihard", alsof ze iets moeten compenseren.
Oud 7 november 2011, 22:28   #460
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Nog zo'n woordje waar ze graag mee goochelen "keihard", alsof ze iets moeten compenseren.
Ik vind de islam een criminogene religie en cultuur, of die nu beleden wordt door individuen zo wit als platte kaas of zo zwart als steenkool. Het gaat hier niet om huidpigmenten (hoe kan je daar nu een probleem mee hebben ?) maar om de inhoud van een religie en de effecten ervan op de gemeenschappen die erdoor geïnfecteerd zijn.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be