![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij verwacht dan geen werknemer die begint over het niet mogen aanraken van " onrein" vlees, of gelogen heeft over werkervaring, amper de taal spreekt en bovendien de eerste werkdag al een half uur te laat komt. Om te zorgen dat de werknemer aan verwachtingen voldoet, selecteert een interim, dat lijkt me erg logisch. U niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja? Al even nagegaan of mijn opmerking terecht is? Wanneer je lijkt van niet kunt je dat motiveren, anders hou je beter op met persoonlijk te worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan me anderzijds wel voorstellen dat er mensen zijn zoals Arti en consoorten, die al zodanig gekoloniseerde dhimmies zijn, dat ze automatisch "foei varkensvlees" gaan roepen en onderdanig het hoofd buigen als de beenhouwersgast geen onreine vrouwen wil bedienen! Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 12 november 2011 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Discriminatie is iemand (of een groep mensen) anders behandelen (niet in dienst nemen) op basis van één van de gekende criteria (geslacht, religie, seksuele voorkeur, afkomst, leeftijd,...) zonder verantwoorde reden. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze doen dat dus ook uitgesproken op basis van het criterium "seksuele voorkeur" (de gevallen van agressie tg homo's in Brussel werden allemaal gepleegd door N-Afrikaanse allochtonen).Hoe komt dat het je die vorm niet discriminatie niet veroordeelt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen enkel bedrijf discrimineren werkgevers die voldoen, waardoor het bedrijf winst maakt. Citaat:
Heb je echt waar ooit basis statistiek gehad? Ik geloof daar niks meer van. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#451 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar is toch niets discriminerend aan. Maar als die beenhouwer zegt, ik wil enkel een BBB-kandidaat ongeacht of die niet-BBB-kandidaat de klanten verstaat, bekwaam is om met machines om te gaan en op tijd komt, en niet weigert om bepaalde soorten vlees aan te raken, dan discrimineert die beenhouwer wel. Citaat:
Begin je al een beetje te begrijpen wat discriminatie is? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Discriminatie is iemand (of een groep mensen) anders behandelen (niet in dienst nemen) op basis van één van de gekende criteria (geslacht, religie, seksuele voorkeur, afkomst, leeftijd,...) zonder verantwoorde reden.Wat beweerde jij over manipulatie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of stoort dit soort discriminatie jou niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus het geloof in discriminerende, racistische, sexistische en homofobe religieuze voorschriften uit de islam vind jij een verantwoorde reden om discriminerende handelingen te mogen stellen? Laatst gewijzigd door Elbow : 12 november 2011 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 Het is geen discriminatie indien er een verantwoorde reden voor is. Wat die reden is maakt ieder voor zich uit. Wat mij betreft, ik zou mijn leven niet kunnen delen met iemand wiens levensovertuiging totaal verschillend is van de mijne, die gelovig is, en daar een deel van zijn leven op afstemt. Zeker om de kinderen op te voeden, zou het kot te klein zijn; wanneer ik hen als atheïst wil opvoeden en mijn man de kinderen wil opvoeden tot katholiek of moslim of whatever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jij vindt dat discriminerend islamitisch verbod dus een verantwoorde reden? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Banneling
|
![]() Zowel in het gval van interimbureaus als in het geval van moslimhuwelijken gaat het om relaties.
In het eerste geval gaat het om een arbeidsrelatie, in het tweede geval om een liefsdesrelatie (hoewel die 'liefde' in moslimhuwelijkingen van bijkomend belang is, vaak gaat het om zakelijke verbintenissen, zeker in die met een importpartner). In het tweede geval van relaties mag er volgens Artisjok lustig op los gediscrimineerd worden. Religieuze discriminerende voorschriften (verbod op huwelijken met ongelovigen in de islam) zijn voor haar een verantwoorde reden om te discrimineren. (Aangezien Artisjok die discriminerende voorschriften niet afkeurt, kan ik alleen maar aannemen dat zij ze goedkeurt). Wat als het interimkantoor er een gelijkaardig motief op nahoudt als de moslimtrouwers? Verbod op een (arbeids)relatie met gelovigen, zeker in het geval van deze van het hardnekkig praktizerend type (hoofddoeken, halaleisers)? Dan is het wel weer goed voor Artisjok neem ik aan, want ze gaat nu toch zelf niet discrimineren tussen overtuigingen, of toch wel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Banneling
|
![]() Ik heb het net beschreven.
Wat begrijp je er niet aan? 1 Je kan een werkrelatie niet vergelijken met een levensrelatie dat het huwelijk toch is (dat is althans de bedoeling)Kies jij je levenspartner zoals je werkgever? Het gaat toch basically om een relatie. Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1169 Gelieve te lezen wat ik wel denk en neerschreef., i.p.v. het te negeren en dan maar zelf iets uit te vinden.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1169 |
|
![]() |