![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar ben je nu nog terminaal of niet? Want anders zijn al die posts waarin je afscheid hebt genomen vorige week toch maar wansmakelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaar die rol keukenrol naast je beeldscherm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe heb jij dit opgelost?
![]() |
![]() |
#444 | |
|
![]() Citaat:
Eigenlijk niet. Ik heb niets bewust gedaan. Ik zit nu wel in een andere omgeving en hier heb ik het nooit meer gehad. Hier staat mijn C.V. wel continu aan en is het dus altijd warm. Warmgehouden dus. (Ik had op dat moment geen verband met weer gemerkt maar het zou inderdaad heel goed kunnen want die momenten was ik zeker in een koudere omgeving). Bij spierkrampen wil magnesiumtekort ook wel eens de oorzaak zijn. Maar als het zo lokaal en plaatsgebonden is. Misschien oefeningen doen? In die periode had ik zoveel last van de andere kwalen dat ik verder ook niet veel meer deed of geen tijd had om iets te doen (en de hele dag studeren/stilzitten dus). Anders kine/osteo? Was best een nare ervaring eigenlijk, vooral omdat ik niet doorhad dat het verkrampt was. Het enige wat ik doorhad was dat ik niet recht wandelde, ook maar enkel en alleen omdat ik continu tegen dingen aanzat. ![]() Enkel door te kijken naar mijn benen merkte ik het. Was dat bij jou ook zo? Een voetkramp bv. voel ik normaal opkomen (is ook erg pijnlijk).
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uw plekjes groentje is neurodermitis volgens mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de petite histoire ... en veel closer dan rijlesafstand ben ik met Groentje niet ... maar ergens op m'n linkerarm heeft onlangs ook n raar vlekje gestaan. Van een type da'k nog nooit bij mezelf heb waargenomen. Het leek visueel sterk op één van de door Groentje gefotografeerde vlekjes, en het verloop was ook nogal identiek. ( zal foto terugzoeken straks ) Nog gekker, en op gevaar mezelf te brandmerken als Hypchonder in de Tweede Graad, in een soort Folie �* Deux : Ongeveer bij de start van dat vlekje, heb ik ergens lager op m'n arm ook het 'rice crispies' gevoel gehad, alsof er lucht onder m'n vel zat, één keer, een tiental minuten, en nadien nooit meer. Maar voelde zo bizar aan dat het zelfs leidde tot lichte paniek. Hola, wa's datte ??, zoiets. Coïncidentie & verbeelding lijkt me de meest waarschijnlijke verklaring. Maar 'k vermeld het toch maar, voor de volledigheid v h dossier. Als ik nog wat verder terug ga in de tijd, herinner ik me ook een moment dat m'n keel dicht ging zitten. Dat kwam zeer plots en was vrij overweldigend, ben toen n paar uur terug in bed gekropen, en nadien nooit meer wat van gemerkt. Alles samen zou ik zeggen toch één kans op tien dat Groentje rondloopt met iets besmettelijk. Maar wat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | ||
|
![]() Citaat:
Relatief fel rood/roze, geen duidelijke vorm, geen symmetrie, tijdelijk licht schilferend aspect vanboven. Krak hetzelfde eigenlijk als ik in mijn nek (overgang nek - schouders eigenlijk) heb gehad ... de bolletjes die ik had, daarvan waren sommigen van een gelijkaardig soort (maar kleiner en meer afgelijnd). Hij ook net boven een plaats waar twee dingen van het lichaam in mekaar overgaan: dus niet goed omschrijfbaar waar precies: elleboog/bovenarm. Citaat:
![]() ![]() ![]() Mijn vriendje is hier ook niet gezond vertrokken. Kloeg over een druk rond de maagstreek ... Rug zat onder de bolletjes (de bredere vlakke soort). Ik weet het niet meer. Heb wel een bloeduitslag van 2009 in mijn pollen, toen al werd anisocytose: macrocyten genoteerd en inderdaad was mijn MCV afwijkend. Toen ik in het laatste ziekenhuis lag, was dit ook het geval maar hier hanteerde men andere labo-waarden ![]() Doch ook weer niet zo afwijkend dat het zichtbaar kan zijn met het blote oog. Op de plaats en rond waar het infuus gestoken werd nog steeds pijnlijk, gezwollen en blauwe plek sporen over een 15m². Toch bizar allemaal (dat geef ik zelf ook wel grif toe). Mijn huisarts die me zou helpen weet het ook niet meer. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
|
![]() Citaat:
Bij mij zijn dat type vlekjes ook niet lang blijven staan en redelijk plots verdwenen... Ik kan de foto van dat plekje nog opdissen als je wilt. ![]() Is uw maandstonden patroon ook veranderd? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
|
![]() Citaat:
Op die "follucilitis" durf ik niet echt met antibiotica beginnen ivm resistentie. Tja, t was echt wel stom. Mijn huisarts weet het echt niet meer. Vandaag nochtans opnieuw vanalles gedaan, nu weer vooral pijn rond mijn middenrif zoals zo vaak. Maar blijkbaar is er echt geen aanknopingspunt. Niets hangt samen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
|
![]() Burgh! Intussen zitten de bussen hier echt te stinken.
![]()
![]() |
![]() |
#452 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit te diepen, heb er nog nooit echt op ingezoemd tot dusver... Citaat:
Laatst gewijzigd door Knipp : 25 november 2011 om 20:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Minister
|
![]() Ik knoei zelf met mijn moedervlekken zodat de dermatoloog ze wel gratis moet wegsnijden.
![]() |
#454 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Toch ieder insect dat ik ken? En welk insect is er nu nog aanwezig, enfin iets van mugachtig ofzo. Maar een mug was het zeker niet. Komt totaal niet overeen. Nu ja ,die bloedwaarde was niet zo afwijkend, maar hoe groot moet een rode bloedcel in mijn klein lijf zijn, opdat-ie significant vergroot is volgens hun. Het is net enkel eenheden (niet tientallen dus) over de grenzen, maarja. Een type anemie zou op zich al veel klachten verklaren. Citaat:
![]() Toch mee oppassen zou ik zeggen. Ik zou dat bv. niet te lang doen voordat ik naar de huidarts ga. ![]() Waarom doe je dat eigenlijk? Angst voor kanker of esthetisch storend? Of een soort slechte gewoonte? En is dat dan anders ook niet gratis? Als ze verdacht zijn, worden ze toch sowieso weggesneden?
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Banneling
|
![]() Nu je 't zegt. M'n vlekje leek wel n beetje op silhouet van kop van Turtelboom.
Laatst gewijzigd door Knipp : 25 november 2011 om 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
|
![]() Citaat:
![]() (Moest wel ff nadenken voor ik 'm had. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als het een zware heffing was, heeft de overheidsdienaar die jou lichter gemaakt heeft nu rugpijn van het heffen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Banneling
|
![]() In Spanje gaan die vlekjes dus gewoon weg? of hoe zit het daar nu mee?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
|
![]() Ze zijn er nog en zoals ik in de andere draad zei: heb er ook twee bijgekregen die tot nu toe met de prijs van "grootste en meest onregelmatige" gaan lopen.
Het lijken wel wonden die deels zijn dichtgegroeid en bruin zijn uitgeslaan van buitenaf. Maar al twee weken verandert er niets aan. Omdat het je zo interesseert vanuit je moederlijk bezorgdheids-instinct, wil ik je gerust meer informatie geven: uiteindelijk toch nog regelmatig gehoest met slijmpjes in Spanje. Toename bij koud weer allicht. Stemproblemen zijn gebleven. Ik ben nog steeds hees. Rechteroog is ook nog steeds ontstoken en het witte deel van mijn nagels is nog steeds niet egaal zoals vroeger. Mijn aders liggen ook nog altijd echt "op" mijn vlees en zijn daardoor zeer goed zichtbaar onder de huid, ook omdat ze continu gespannen zijn. Wat ik nu wel merk, is dat mijn huid extréém droog is. Je ziet het, en ik voel het ook. In Spanje dan ook twee zeer warme dagen gekend. Maar tijdens de maand dat ik daar verbleef in de zomer (je hebt inmiddels begrepen waarom ik een maand in het buitenland zat geloof ik...) was het continu van dattem. But frankly ... I don't mind anymore. Het was eigenlijk vooral voor vriendje dat ik zeker gezond wou zijn. Vier CT's en overbodige onderzoeken later die volgens vriendje niet zonder risico zijn, weet hij zeker dat als ik relatief gezond ben, ik dat binnenkort niet meer zal zijn (met dank aan de CT's)... Amen.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 december 2011 om 22:33. |
![]() |
![]() |