![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | ||
Banneling
|
![]() GRAPPIG/ DRÔLE
Citaat:
Citaat:
http://desencyclopedie.wikia.com/wiki/Cheikh_Anta_Diop |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Here we see a whitened and falsified picture of a powerful dictator of only less than a century ago. ![]() He was described as a man of dark complexion. They used to call him the dark fuhrer. Je kan duidelijk zien dat hij een moor is. ![]() The "black boy" again. The green photoshop work does not unveil the fact that he was black. He was also described as having curly hair and going around the neighbourhood shouting "haha, du ho's im der Nachbarschaft!"
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 22 september 2009 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar had hij 'curly' hair? Je weet hopelijk dat hij aan de 'griekse beginselen' was toegewijd. Volgens Mike Nassau stamde hij inderdaad af van gekleurde Europeanen. Neen, nog niet alles is ontdekt, en het is geen schande om onwetend te zijn. De kunst is bronnen te lezen en nieuwe te zoeken. Het is leuk om te posten, maar je kan tegelijk ook iets nieuws leren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Burgemeester
|
![]() Ik snij graag taboe onderwerpen aan dat is lekker sappig.
Laten we het is hebben over rasisme onder de "bruine" gemeenschap. Iets waar bijna niet over gesproken word blijkbaar, maar toch aanwezig is zie ik. Hier is zo een held Khalid Abdul Muhammad. http://www.youtube.com/watch?v=HkH-l...rom=PL&index=4 |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=JuBiLaTe;4340825]
Citaat:
Al de rest is praat voor de vaak.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb daar weliswaar geen geschiedkundige bronnen van, maar hij zal daarin ongetwijfeld niet anders geweest zijn dan de andere Europeanen, van welke kleur ook. Kijk, zo kunt u ook nog eens iets nieuws leren, en dat is in uw geval hoogst nodig, denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |||
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
http://2.bp.blogspot.com/_4aT8mU4nzS....+Miguel+I.jpg Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
1 Deze bron is van groot belang voor mijn onderzoek vanwege de bevestiging dat er Afrikanen naar Europa werden gehaald in 50BC: de Garamantes 2 Hun nakomelingen die in de 17e eeuw in Amerika aankwamen werden Black Dutch genoemd, maar niet als Afrikaanse slaven bejegend, maar als 'blanken.' 3 Hitler heeft geen prioriteit voor mij vanwege de beperking (1500-1789) Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 23 september 2009 om 16:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [Model, Tyson Beckford] Er zijn veel misverstanden over mijn onderzoek, meestal omdat men niet echt de tijd neemt te lezen wat er staat maar meteen van leer wil trekken. Zwarten zijn noch superieur noch heilig voor mij en ik stelde vast dat de zwarte elite die ik onderzoek: 'Europa maakte tot wat het vandaag is, maar despotisch en wreed was.' De witten werden onderdrukt door een zwarte en gekleurde elite, blauw bloed (1500-1789) en racisme is een 'overdreven bevrijdingsideologie' om Europa te verlossen van deze zwarte overheersing. Heb jij als moderne, ontwikkelde Europeaan het idee dat je superieur bent aan zwarten vanwege je fenotype? (ervan uitgaande dat je wit bent, natuurlijk) Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 23 september 2009 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Weet je wat bij u het probleem is, dat jij iedereen over dezelfde kam scheert. Ik hoor jou zeggen in het kort samengevat "het is zwarten tegen witten, de witte hebben dit gedaan, en de witte hebben dat gedaan " Wat voor mij racistisch overkomt Ook kan jij blijkbaar bepaalde historische feiten niet kan aanvaarden. Ik voel mij niet superieur tegen over een kleurling of om echt heel eerlijk te zijn en (dit is wetenschapelijk bewezen ) een heel heel klein beetje onbewust. Naar dat geld ook voor een aziaat en een afrikaan en daar is niks mis mee dat is genetisch. http://www.knack.be/nieuws/wetenscha...cle32220.html# |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [Tyson Beckford] Leuke bron, als je zelf niet het mikpunt van racisme bent, want dan is het gewoon iets leuks, plesants, om over te keuvelen. Doorgaans probeer ik anderen hun ervaringen als gediscrimineerde vrouw, of homo, of gehandicapte of bejaarde te gebruiken om een beeld te krijgen van wat zwarten voelen. Racistische discriminatie moet ergens zijn begonnen en als wij dat kunnen achterhalen, kunnen wij racisme beeindigen. Dat willen wij toch allemaal? Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 23 september 2009 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Minister-President
|
![]() Blue Blood Is Black Blood
Dit is de meest letterlijke vorm van obscurantisme. Brightness/contrast bijstellen en het heuvel is opgelost En God zei laat er licht zijn!
![]() |
#454 |
Schepen
|
![]() En nu in het Nederlands en geen copy/paste, want het is niet te lezen.
*Verwijderd* Laatst gewijzigd door Zoethout002 : 23 september 2009 om 23:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Banneling
|
![]() Liefje, je adverteert je beperkingen. Maar er blijven genoeg Nederlandse dingen die ik zelf schreef en waarop je mag reageren. Hoewel inhoudelijk reageren mogelijk niet echt jou intentie is.
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 24 september 2009 om 16:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Banneling
|
![]() ![]() Straat muzikant, klassieke periode. http://www.white-history.com/greece_negroes.htm http://clyde.winters.tripod.com/chapter6.html Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 24 september 2009 om 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Banneling
|
![]() Rembrandt ![]() http://www.1st-art-gallery.com/Jose-...-De-Negro.html ![]() Handmade oil painting reproduction of Portrait of a Young Negro, c.1751, a painting by Maurice Quentin de La Tour. ![]() http://www.nappturality.com/forum/in...iew=getnewpost |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Banneling
|
![]() ![]() James brown ![]() Miriam Makeba |
![]() |
![]() |