Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 januari 2012, 19:38   #441
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Terug on topic:

is Meneer Bas Luyten al op de proppen gekomen met BEWIJSMATERIAAL dat zijn bewering dat hij met de dood zou zijn bedreigd HARD kan maken?

Zo ja, waar en wanneer?
Tweede poging, speciaal voor diegenen onder ons die het niet leuk vinden dat sommige anderen onder ons a.h.w. systematisch Off Topic gaan

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2012, 19:40   #442
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Ik heb geen bewijsmateriaal gezien
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2012, 19:41   #443
bartelx
Parlementslid

bartelx's schermafbeelding

Standaard

[quote=Cynara Cardunculus;5953523]"vlaamse koehond"... QUOTE]

= een bouvier.
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2012, 19:41   #444
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ook dat waarnaar u verwijst heb ik nooit gezegd. U vertelt de hele tijd zo maar wat.

En dat komt omdat u zich niet te moeite doet om na te gaan of de poster wel de waarheid zegt over een politieke tegenstander. En u trekt dit niet na omdat de poster een politieke medestander is van u. U gelooft hem -ten onrechte-blindelings. Zo graaft u steeds weer uw eigen graf en gaat u telkens weer af als een gieter.
Het is niet omdat u het niet ziet, dat het er niet is. Schiltz sprak toch als een expert? Waarom? Lees er uw eigen bijdrage eens op na? Bovendien werd dit interview aangegrepen in Phara na de overstap van Bracke naar N-VA. Het interview dateerde van 2002 en werd opgenomen, net nadat de VU werd opgedoekt. De man was toen zwaar ontgoocheld. Alleen al dit interview aangrijpen om u te verschuilen achter de uitspraken van Schiltz, waarin u blijkbaar ook een compaan gevonden had, vond ik toen ook al niet correct.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2012, 19:45   #445
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Ik heb geen bewijsmateriaal gezien
Ik al evenmin.

Moet ik Meneer Bas Luyten nu 'blindelings geloven', wel wetende dat ik zodoende het risico loop mijn eigen graf te graven en af te gaan als een gieter?

Oud 24 januari 2012, 19:51   #446
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik al evenmin.

Moet ik Meneer Bas Luyten nu 'blindelings geloven', wel wetende dat ik zodoende het risico loop mijn eigen graf te graven en af te gaan als een gieter?
Een dikke duim is voorlopig het enige bewijs.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2012, 19:54   #447
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Helemaal niet. Alweer grote woorden gebruiken, maar daar blijft het dan ook bij in uw geval. Trek de discussie maar na. U kwam met die fameuze brief aanzwaaien. Ik heb altijd gesteld dat Europa zich vragen stelde bij de Belgische begroting (ik heb zelfs gesteld dat dit een terechte houding van Europa was). Dat Europa zou wachten met haar definitief oordeel op de voorstellen van de regering en daarna uitspraak zou doen. En dat u dus al te voorbarige conclusies trok.

En wat ik had voorspeld, is dan ook gebeurd. De begroting is niet noemenswaardig aangepast na de brief van commissaris Olli Rehn . Behalve die 1 miljard € die 'bevroren' werden, bleef alles zoals het was. Niets veranderde fundamenteel aan de begroting na die brief. Ik heb ook gesteld dat in februari de eerste echte vuurproef zou komen voor de regering di Rupo en dit met de nakende begrotingscontrole.

Ondertussen keurde Europa de begroting (voorlopig) goed en al hetgeen u met veel bombarie aankondigde , ging finaal de mist in. Maar... u gaat nogal vaker totaal de mist in.
Ik vraag jou geen nieuw hamburger-betoog. Het enige wat Amon Re wenste was dat je inging op die brief van Olli Rehn. En dat heb je voortdurend héél laffelijk geweigerd. Omdat je pertinent goed wist dat die brief volstrekt jouw standpunt logenstrafte. In gans deze discussie ben jij het die in het zand hebt mogen bijten. Je lijkt wonderbaarlijk goed op comical Ali : "There are no americans in Baghdad".

Lees dit maar even:
Citaat:
Europa volgt begrotingscontrole op de voet
dinsdag 24 januari 2012, 07u24
Bron: de tijd, vrt
Auteur: bvb

De regering-Di Rupo moet tijdens de begrotingscontrole in februari flink bijsturen. Dat heeft Jean-Claude Juncker, de voorzitter van de eurogroep, gezegd op een Europese top in Brussel

Volgens Juncker moet de regering een aantal tijdelijke besparingsmaatregelen omzetten in structurele besparingen. Tot er duidelijkheid is over de begrotingscontrole wordt de procedure tegen ons land wegens het overdreven begrotingstekort niet verdergezet.

De Europese Commissie stelde eerder al dat de begroting van de regering-Di Rupo meer dan waarschijnlijk te optimistisch is. Het zou de Belgische begroting enkel aanvaarden op voorwaarde dat er extra uitgaven bevroren werden.

Ook de Europese ministers van Financiën geven ons land nog wat respijt. Als de regering de begrotingscontrole in februari niet grondig genoeg uitvoert, dreigt nog altijd een boete van zowat 700 miljoen euro.
Als je nu nog durft staande houden dat die Belgische begroting is goedgekeurd dan ben je zondermeer een onnozelaar.

Laatst gewijzigd door quercus : 24 januari 2012 om 19:59.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2012, 19:58   #448
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Die brief was dan ook de bron van het originele nieuwsartikel in De Morgen én die bevatte absoluut géén vragen. Of wel?

Uit de brief kon men opmaken dat de begroting afgekeurd was (en is). U hebt de brief toch gelezen hoop ik? Dat was namelijk een officieel Europees document. Heb je soms een Europees document gezien met vragen?
1 miljard bevriezen is een enorme aanpassing. Dat is 100€ per inwoner van dit land. Je beseft toch wat bevriezen inhoudt hoop ik?

Uiteraard veranderde er voor de rest niets, ze weten bijgod niet eens waar ze het geld gaan halen. Europa staat toe dat België volgende maand een nieuwe begroting voorlegt omdat de eerste afgekeurd werd.

No shit Sherlock. Dat weet zowat iedereen in België.

U blijft afgaan als een gieter én leugenaar. Waar zijn die vragen?
Daar is niets afgekeurd aan de begroting slimme. Er is alleen 1 miljard opzij gezet om tegemoet te komen aan die vragen. Voor de rest is er niets veranderd, hoe graag u het ook zou willen. Het beste bewijs is dat Europa goedgekeurd heeft met felicitaties van Europa zelfs. Of gaat u dat ook nog ontkennen? Dit is een voorlopige Europese goedkeuring weliswaar (tot en met februari). En dan pas zal Di Rupo vermoedelijk bijkomende besparingen moeten doorvoeren

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 januari 2012 om 20:16.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2012, 20:08   #449
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN

pajoske's schermafbeelding

Standaard

[quote=bartelx;5953587]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
"vlaamse koehond"... QUOTE]

= een bouvier.
Zo een zwart kalf dus.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2012, 20:12   #450
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Een dikke duim is voorlopig het enige bewijs.
Oei!

Die duim is dus nog niet helemáál leeg gezogen?

Oud 24 januari 2012, 20:14   #451
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Helemaal niet. Alweer grote woorden gebruiken, maar daar blijft het dan ook bij in uw geval. Trek de discussie maar na. U kwam met die fameuze brief aanzwaaien. Ik heb altijd gesteld dat Europa zich vragen stelde bij de Belgische begroting (ik heb zelfs gesteld dat dit een terechte houding van Europa was). Dat Europa zou wachten met haar definitief oordeel op de voorstellen van de regering en daarna uitspraak zou doen. En dat u dus al te voorbarige conclusies trok.

En wat ik had voorspeld, is dan ook gebeurd. De begroting is niet noemenswaardig aangepast na de brief van commissaris Olli Rehn . Behalve die 1 miljard € die 'bevroren' werden, bleef alles zoals het was. Niets veranderde fundamenteel aan de begroting na die brief. Ik heb ook gesteld dat in februari de eerste echte vuurproef zou komen voor de regering di Rupo en dit met de nakende begrotingscontrole.

Ondertussen keurde Europa de begroting (voorlopig) goed en al hetgeen u met veel bombarie aankondigde , ging finaal de mist in. Maar... u gaat nogal vaker totaal de mist in.
Als het over die begroting gaat bent u degene die de mist in gaat. Wij waren al van in het begin aan het zeggen dat die begroting op geen fluit trok en Europa heeft dat bevestigd. Het bevriezen van 1 miljard, kon Europa enkel voorlopig paaien dat klopt maar de begroting is niet voorlopig goedgekeurd. Absoluut niet. Ze krijgt een herkeuring, de oorspronkelijke was afgekeurd.
En in februari komt men waarschijnlijk af met 800 miljoen terwijl het eerder 2 miljard moet zijn of zelfs meer.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2012, 20:16   #452
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar is niets afgekeurd aan de begroting slimme. Er is alleen 1 miljard opzij gezet om tegemoet te koem aan die vragen. Voor de rest is er niets veranderd, hoe graag u het ook zou willen. Het beste bewijs is dat Europa goedgekeurd heeft met felicitaties van Europa zelfs. Of gaat u dat ook nog ontkennen? Dit is een voorlopige Europese goedkeuring weliswaar (tot en met februari). En dan pas zal Di Rupo vermoedelijk bijkomende besparingen moeten doorvoeren

bron ?
Dit is uitstel van executie ja.
Er is niets goedgekeurd.
Gebuisd en herkeuring in februari.
Oud 24 januari 2012, 20:18   #453
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht

bron ?
Er is niets goedgekeurd.
700 Miljoen boete komt er aan.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2012, 20:19   #454
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

bron ?
Er is niets goedgekeurd.
Niets van. De bijstelling van de Federale begroting in februari was al voorzien lang voordat de brief van Europa in de bus viel.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 januari 2012 om 20:21.
Oud 24 januari 2012, 20:25   #455
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niets van. De bijstelling van de Federale begroting in februari was al voorzien lang voordat de brief van Europa in de bus viel.
Maar daar hadden ze er wel geen rekening mee gehouden dat de Europese boekhouders de vuile truukjes uit de begroting zou opmerken, zoals het overdrijven van virtuele inkomsten, onderschatten van negatieve tweede-orde effecten, vergetelheden ... Kortom, het kladwerkje van Steven A4 werd afgekeurd. Terug naar de bierviltjes.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2012, 20:31   #456
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw antwoord is naast de kwestie of bedoelt u nu dat ze al rekening hielden met een afkeuring. Volgens u en uw vriend DeCroo die zich samen met u graag in de voet schiet, zouden we met glans de europese keuring doorstaan. Ik heb niet veel glans gezien. Die begroting zit er 20% naast. Dat is een hele kluif. De NMBS zonder geld zetten zal echt niet helpen. Men heeft een zwaar structureel probleem in deze belastingsregering.
Oud 24 januari 2012, 20:42   #457
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Uw antwoord is naast de kwestie of bedoelt u nu dat ze al rekening hielden met een afkeuring. Volgens u en uw vriend DeCroo die zich samen met u graag in de voet schiet, zouden we met glans de europese keuring doorstaan. Ik heb niet veel glans gezien. Die begroting zit er 20% naast. Dat is een hele kluif. De NMBS zonder geld zetten zal echt niet helpen. Men heeft een zwaar structureel probleem in deze belastingsregering.
De NMBS wordt niet zonder geld gezet. Dat is weer goedkope NVA-partijpraat.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 januari 2012 om 20:43.
Oud 24 januari 2012, 20:44   #458
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
De NMBS wordt niet zonder geld gezet. Dat is weer goedkope NVA-partijpraat.
Uw bevriezing die we niet gaan voelen dat is dwaze oosten praat.
Oud 24 januari 2012, 20:46   #459
Maikel Joosten
Gouverneur

Maikel Joosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Voor een crimineel onderzoek kan de anonimiteit opgeheven worden.
In het geval er Bas iets overkomt, dan bevat dit forum al een mooie collectie fanatieke N-Va'ers om eens aan de tand te voelen.
Ik zou u aanraden te stoppen met het verspreiden van haat.
Oud 24 januari 2012, 20:46   #460
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De NMBS wordt niet zonder geld gezet. Dat is weer NVA-partijpraat.
Wat heb je te vertellen over de door mij geciteerd artikel in bericht # 454 omtrent het Europees toezicht op de Belgische begroting? Het staat zowel op de website van De Standaard als op die van De Tijd. Of ga je hier ook weer doen alsof je neus bloedt? Net zoals je tegenover Amon Re hebt gedaan.

Laatst gewijzigd door quercus : 24 januari 2012 om 20:47.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be