![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee meerderheidspartijen ondervragen op kritische wijze de premier over de zaak.
In de repliek maakt één regeringspartij zich redelijk boos op de premier, wat een 'minutenlang' applaus van de Kamer oplevert. (minutenlang, zo stond het in het krantenartikel) Een flik van Zaventem gaf een verklaring op tv en sprak over bijkomend nutteloos geweld nadat mevr. de senator zich kenbaar had gemaakt, en o.a. in het Arabisch met de crimineel had gesproken ... Maar volgens de filo is er niets gebeurd. Ik blijf bij mijn stelling: ik wens een betere en meer democratische overheid dan zoals het nu blijkbaar draait, waar iemand in het parlement zomaak stokken in de wielen kan steken van ambtenaren die hun werk doen in moeilijke omstandigheden, met veel bijkomende kosten dan nog (de gevangenissen zitten al vol ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vooraf een belletje naar Filo zou nochtans volstaan om op de hoogte te zijn van de ware toedracht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Banneling
|
![]() En wat zien we nu?
Citaat:
http://www.bloggen.be/roeland/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn er van af !!
Van onze niet-crimineel: de standaard zegt: Citaat:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer een verarming.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die man verdient alle kansen om zich te integreren in de maatschappij. Kan hij er aan doen dat hij een moeilijke jeugd heeft gehad ? Ik vind zelfs dat we hem een deftige uitkering moeten geven en een job aan de overheid waar hij in de watten gelegd kan worden door het andere personeel om zijn integratie met de volle 100% te steunen. En als dat allemaal blijkt te mislukken is het in feite de maatschappij en de overheid die daar falen, .... dan hebben ze niet genoeg hun best gedaan. In dat geval verdient hij toch op zijn minst een eerste klasse ticket naar een land naar keuze. Laatst gewijzigd door stuyckp : 13 april 2012 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en doe daar bovenop nog eens een suggestie aan onze kwaliteitsjournalistiek: ga die man eens opzoeken in zijn thuisland, en heb daar eens een grondig gesprek mee. Ik denk dat dat stukken informatiever zal zijn, dan hetgeen de regering over immigratie en veiligheid al gezegd heeft in het parlement, want dat was echt tweemaal niets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Minister-President
|
![]() Nogal populistisch, dit soort praat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Banneling
|
![]() Belemmering? Voor zover ik weet stelde ze vragen en lichtte ze de houding van anderen toe. Weet jij méér?
Laatst gewijzigd door filosoof : 13 april 2012 om 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weg ermee! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'n Druppel op 'n hete plaat, en blij zijn met 'n dooie mus.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen argumenten meer, dus trekt hij maar wat smoelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons de grenzen dan maar opensmijten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, laat ons eens iets anders doen, iets grootschaliger.
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De sociale zekerheid afschaffen voor nieuwkomers bvb.
De tamtam in de landen van herkomst zal snel zijn werk doen... |
![]() |
![]() |