![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Banneling
|
![]() Zijn dat geen ambtenaren?
Of wou je op de persoonlijke toer gaan? Laatst gewijzigd door Another Jack : 4 april 2012 om 11:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En mijn 200 verlofdagen. Vergeet voor�*l mijn 200 verlofdagen niet...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Banneling
|
![]() Tavek betaalt een buitenlandse fiscus en klaagt over zijn toekomstig pensioen hier.
Je moet toch maar het lef hebben... |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Banneling
|
![]() Helaas moet ik wel Raf gelijk geven: voor statutaire functies bij gemeentes MOET je een examen hebben gedaan. Dat is, de dag van vandaag toch.
Maar voor contractuele functies is dit helemaal niet verplicht, en zeker niet voor tijdelijken. Wat men mij hier vertelt is dat veel gemeentes wel die examens doen, standaard, maar soms ook niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het om een statutaire functie gaat, is dat ALTIJD met een examen. Alleen niet statutaire functies kunnen met andere selectieprocedures worden ingevuld. De reden waarom statutaire functies ALTIJD met examens gepaard gaan, is dat de andere kandidaten in beroep moeten kunnen gaan bij de Raad van State wanneer ze vermoeden of aanwijzingen hebben dat de examenprocedure niet correct verlopen is.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Misschien vind ge hier wél uw gelijk in! ![]() http://binnenland.vlaanderen.be/faq/...enafwezigheden
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit al uw berichten op dit forum die met dit onderwerp te maken hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Banneling
|
![]() Nergens Stuyck, mijn excuses.
Amon Re legde die woorden in je mond. |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat betekent het wel. U weet gewoon niet waar u over spreekt.
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat is wel waar.
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
|
![]() Nah, de boog mag niet altijd gespannen staan.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Banneling
|
![]() Ik kan u alleen maar een bron geven voor lokale besturen en "gewone" functies. Een vriendin van mij werkt als administratief bediende bij een gemeente, en nu moet ze weg/wordt het deeltijds (uren vervallen). Ze hebben haar aangeraden om zowieso ergens een examen mee te doen, zodat ze gemakkellijker intern kan benoemd worden mocht er ergens een plek vrijkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een ambtenaar aan de gemeente durf ik ervan te betichten dat hij niet al te hard moet werken, maar dat is een andere zaak. Ik wil ze niet allemaal over dezelfde kam scheren en u bent uiteraard wel een hard werkende ambtenaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Banneling
|
![]() kijk u begint weer met uw kinderlijke manier van discussieren. Ik heb het aan den lijve ondervonden. Er is niet per se een examen nodig om een statutaire functie te bekomen bij de vlaamse overheid. Waarmee ik niet ontken dat in tal van gevallen dat waarschijnlijk wel nodig zal zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf
zouden we niet beter een tabelletje maken wedde ambtenaar vakantie/congé ambtenaar voordelen natura dienstwagens kilometervergoedingen speciale systeemkes om allerlei voordelen in natura te krijgen dan nog superpensioen als je dat vergelijkt met de privé inclusief, werkstress inclusief, uitbuiterij door de slavendrijvende ambtenaren controleurs inclusief, diefstal door de extra harde belasting van BTW + 70% op de wedde via sociale lasten een uitgemergeld vakantieperiode vergeleken met ambtenaren een hypercompetitieve omgeving met drijging tot faillissement bij 'belangeloze inzet' dan kom je toch wel uit denk ik dat jij een dikke luxepoezeleven hebt ? Je leeft als het ware als een oenoech in een harem volgens mij. |
![]() |
![]() |