Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juli 2012, 17:01   #441
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Nu ja, ik geef toe, het is achteraf denken.
Yep.

Laat staan dat de Walen hun oren gesloten waren, zonder de houding van BDW was er uberhaupt niet eens gesproken over enige hervorming.

We hadden ze vroeg of laat kunnen verplichten toe te geven, maar dat was zonder de laminabele houding van de drie prutspartijen ovld,cd&v en sp.a gerekend.
Oud 20 juli 2012, 05:13   #442
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Nu Jurgen Ceder volledig zichtbaar gemaakt is heeft de N-VA handenvol munitie in de handen van de tegenstander gestopt....balletje kaatsten,balletje verwachten.
Zijn voorgeschiedenis was oninteressant zolang hij weggestopt en geisoleerd in VB zat,maar die oude geschiedenis zal nu genadeloos uitgemolken worden in de verkiezingscampagne,temeer daar hij verkiesbaar staat....zo werkt het systeem.

Ik heb zelf wat problemen met het aantrekken van dergelijke "high-profile"VB-ers in de N-VA,dat heb ik heb ook al ergens geschreven..Het leek me zelfs volledig onnodig en hopelijk stopt het nu...

Een mooie waarschuwing maakte P.De Roover van de VVB.De N-VA is een voetbalploeg die er aan gewend dreigt te raken dat enkel de tegenpartij own-goals scoort en dat bijgevolg de overwinning vanzelf zal komen

Laat ons hopen dat de zaak asap gesloten raakt....de gemeenteraadsverkiezingen zijn belangrijk om de macht van de N-VA te vestigen in de gemeentes,en,wie weet,in een bepaalde grote stad...

Ook het zielige geneuter over de regering Di Rupo lijkt me "oppositie om de oppositie".Ik ben ook niet helemaal akkoord met menig aspect van deze regering,maar we moeten toegeven dat deze Regering totnogtoe doet wat ze reeds van in den beginne zegde te zullen doen,totnogtoe binnen het aangegeven tijdsframe,en tamelijk koersvast.(de pers wil altijd graag "enorme meningsverschillen" ontdekken binnen een regering,ik heb deze nog niet kunnen ontwaren totnogtoe,hoogstens nuanceverschillen).Het is al geleden van de eerste Dehaene-regeringen dat er nog zulke spoorvaste regering bestond in Belgie!(ik beschouw,bij nader inzien,de regeringen Verhofstadt als absolute dieptepunten op dit punt,die gingen overal en nergens naartoe,gelukkig voor hen in aanzienlijk betere economische tijden)

Laat nu maar deze fase van de Staatshervorming rustig zijn beslag kennen.We hebben allemaal al geleerd dat Staatshervormingen feitelijk nooit zullen stoppen...dat doen ze elders ook niet...

Laatst gewijzigd door kelt : 20 juli 2012 om 05:29.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be