Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2012, 08:11   #441
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Als je zelf begint het kind uit te hangen, kan ik dat ook, prutserke!
We passeren heel de revue in sneltreinvaart:

Ontbreekt nog:
"Al wat ge zegt zijt ge zelf..."
en
"Mijne papa is sterker dan de uwe.."
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 08:13   #442
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dat schitterend van Van Hecke! die man heeft veel respect genoten van een pak mensen ook in diep christelijke middens die nu misschien allemaal voor de juisten zullen kiezen. wedden dat een pak CD&V'ers hierdoor ook de stap naar een vlaams-nationalistische partij zullen zetten?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 08:15   #443
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
We passeren heel de revue in sneltreinvaart:

Ontbreekt nog:
"Al wat ge zegt zijt ge zelf..."
en
"Mijne papa is sterker dan de uwe.."
Jaakske, om in jouw branche te blijven: wie oorlog wil, kan bij mij oorlog krijgen. No problem, ventje!

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Oud 18 juli 2012, 08:15   #444
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is een regering die met dag meer malcontenten creëert; Een zeer goede regering, zegt hem!
U verkiest de Vlaamse regering zeker die om de haverklap al vechtend over de straat rolt? Zelfs uw held De Wever is niet over de Vlaamse regering te spreken. Mens toch , ga maar met zo'n kornuiten naar de oorlog.

Eigenlijk is het maar goed dat de NVA niet in de federale regering zit, want dan was het om de haverklap hommeles.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 juli 2012 om 08:16.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 08:16   #445
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vind dat schitterend van Van Hecke! die man heeft veel respect genoten van een pak mensen ook in diep christelijke middens die nu misschien allemaal voor de juisten zullen kiezen. wedden dat een pak CD&V'ers hierdoor ook de stap naar een vlaams-nationalistische partij zullen zetten?
De diep christelijke middens, héél belangrijk.
Oud 18 juli 2012, 08:17   #446
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U verkiest de Vlaamse regering zeker die al vechtend over de straat rolt? Zelfs uw held De Wever is niet over de Vlaamse regering te spreken. Maar mens, ga maar met zo'n kornuiten naar de oorlog.

Eigenlijk is het maar goed dat de NVA niet in de federale regering zit, want dan was het om de haverklap hommeles.
Die VR heeft tenminste haar zaken op orde. dat ze meningsverschillen hebben is normaal: die zijn er in de FR ook. Denk maar aan de meningsverschillen tussen Quickie en die trees van Lasnes.

Citaat:
Oud 18 juli 2012, 08:18   #447
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
De diep christelijke middens, héél belangrijk.
Ja jongen, daar zijn nog CD&V-stemmen te plukken.

Citaat:
Oud 18 juli 2012, 08:18   #448
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
1. De tegenpartij in die schermutseling die 30 jaar na datum gaat getuigen, lol. Waarom kom je niet aandraven met de getuigen die iets anders beweren?
2. Die voormalige brugse lijsttrekker heeft wel degelijk klacht ingediend. U moet het nieuws misschien wat beter volgen
3. Wat hebben politieke partijen nu weer juist met sektes te maken? Je hebt nog steeds niet duidelijk gemaakt wat je wil zeggen met dat vrij belachelijke topic.
1. De laatste getuigen hebben het over iets meer dan een "schermutseling", een woord waarmee u het kreupel kloppen van iemand probeet te vergoeilijken. Zijn er ergens recente getuigen �* decharge. u mag ze plaatsen, ik heb er geen weet van.
2. Ja uiteindelijk wel. niet de eerste week met ontkenningen en steeds meer getuigen. In deze fase zitten we nu met Ceder
3. kenmerk 7 van sektes gaat over hoe omspringen met informatie die u niet zint.
7. Geslotenheid voor informatie: de mate waarin het contact met de media en met kritische of alternatieve informatie wordt verbroken.
Dat is wat nationalisten al jaren doen, met elk medium, elk bericht, elke berichtgever die iets zegt wat hun niet zint, die is rood, onbekwaam, gemanipuleert, betaald om dat te zeggen, niet objectief, ...... en nog bladzijden meer van dat soort zever om niet op de boodschap te moeten ingaan. Tegelijkertijdslikken ze de boodschappen van hun leiding als zoete koek, zonder zelfstandig, noch kritisch te denken. Ontmaskerde leugens uit die hoek nemen ze erbij als zijnde voor de "goede zaak"

8. Irrationalisme van geloofsovertuigingen: de mate waarin de groepsleden bepaalde overtuigingen hebben die in strijd zijn met algemeen aanvaarde of wetenschappelijk onderbouwde opvattingen (bijvoorbeeld complottheorieën, het geloof in buitenaardse wezens, niet werkzame "geneesmethodes", enzovoort).
Het is dus weeral een complot.

9.Proselytisme : de mate waarin de leden van de groep intense pogingen aanwenden om nieuwe leden te werven.

En daarbij gaan ze alles behalve kieskeurig te werk
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 08:20   #449
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Jaakske, om in jouw branche te blijven: wie oorlog wil, kan bij mij oorlog krijgen. No problem, ventje!
Wacht, ik zal u wat munitie geven:

Blauwe sossen! Pest voor Vlaanderen! Landverraders ! Smurf! Totale vernietiging! Volksverraders!
Traditios! Belgicist! Belgicyst! Blauwselventer! Jochie! Xavier Waterslagers! Huisneger! Belgo-bleu'en! Die hard belgo-bleue belgicist!

Wat zeggen we dan?
Dank u Jaak!
Oud 18 juli 2012, 08:21   #450
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja jongen, daar zijn nog CD&V-stemmen te plukken.
Wat gaan de De Bruynes en de Pieters hiervan vinden???
Oud 18 juli 2012, 08:27   #451
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
1. De laatste getuigen hebben het over iets meer dan een "schermutseling", een woord waarmee u het kreupel kloppen van iemand probeet te vergoeilijken. Zijn er ergens recente getuigen �* decharge. u mag ze plaatsen, ik heb er geen weet van.
2. Ja uiteindelijk wel. niet de eerste week met ontkenningen en steeds meer getuigen. In deze fase zitten we nu met Ceder
3. kenmerk 7 van sektes gaat over hoe omspringen met informatie die u niet zint.
7. Geslotenheid voor informatie: de mate waarin het contact met de media en met kritische of alternatieve informatie wordt verbroken.
Dat is wat nationalisten al jaren doen, met elk medium, elk bericht, elke berichtgever die iets zegt wat hun niet zint, die is rood, onbekwaam, gemanipuleert, betaald om dat te zeggen, niet objectief, ...... en nog bladzijden meer van dat soort zever om niet op de boodschap te moeten ingaan. Tegelijkertijdslikken ze de boodschappen van hun leiding als zoete koek, zonder zelfstandig, noch kritisch te denken. Ontmaskerde leugens uit die hoek nemen ze erbij als zijnde voor de "goede zaak"

8. Irrationalisme van geloofsovertuigingen: de mate waarin de groepsleden bepaalde overtuigingen hebben die in strijd zijn met algemeen aanvaarde of wetenschappelijk onderbouwde opvattingen (bijvoorbeeld complottheorieën, het geloof in buitenaardse wezens, niet werkzame "geneesmethodes", enzovoort).

9.Proselytisme : de mate waarin de leden van de groep intense pogingen aanwenden om nieuwe leden te werven.

Ja, en je zal weer zien dat die getuigen met hun getuigenissen niks anders zullen doen dan ze in de gazetten zwieren. Want "de feiten zijn verjaard". Alleen zijn hun feiten niet verjaard en is laster en eeerrof niet iets om mee te lachen. Net zoals de damekes van bedenkelijk allooi die PVD beschuldigden en de reeks (sic) andere getuigenissen (geen enkele dus) die daarop volgden hun staart introkken, zal het nu ook weer zo zijn. Zwart maken in de pers maar niks doen. Typisch belgo-nationalistisch. Een bende helden die achteraf mee komen roepen maar op de moment dat het erom te doen was onder een klak te vangen waren. de geschiedenis herhaalt zich constant. Ik merk wel dat als iemand hier durft naar het gerecht stappen, het wel alleen de mensen zijn die aangevallen worden. de rest blaat, maar levert geen wol.

Citaat:
Oud 18 juli 2012, 08:29   #452
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Wacht, ik zal u wat munitie geven:

Blauwe sossen! Pest voor Vlaanderen! Landverraders ! Smurf! Totale vernietiging! Volksverraders!
Traditios! Belgicist! Belgicyst! Blauwselventer! Jochie! Xavier Waterslagers! Huisneger! Belgo-bleu'en! Die hard belgo-bleue belgicist!

Wat zeggen we dan?
Dank u Jaak!
Mooie beschrijving van een boefermentaliteit. heel herkenbaar. ergens pijn, ventje? Pak een pilleke en kruip terug in uwen tram. Daar doe je tenminste jezelf al niet kwaad. Tenzij...

Citaat:
Oud 18 juli 2012, 08:32   #453
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Mooie beschrijving van een boefermentaliteit. heel herkenbaar. ergens pijn, ventje? Pak een pilleke en kruip terug in uwen tram. Daar doe je tenminste jezelf al niet kwaad. Tenzij...
Heel herkenbaar?
Dat klopt, het is een bloemlezing van wat ik hier ooit naar mijn kop heb geslingerd gekregen.
Oud 18 juli 2012, 08:32   #454
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
en blijkbaar is dat ook zo

http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...illingen.dhtml

ik krijg een déja vu met de zaak van de voormalige brugse lijstrekker niets aan de hand, dreigen met een proces, meer en meer mensen die vinden dat hij hier niet weg kan, en uiteindelijk afdruipen.

Gelieve bij uw reacties niet te zondigen tegen kenmerk 7 van een sekte
De voormalige Brugse lijsttrekker is v.h. schouwtoneel verdwenen.
De huidige Brugse lijsttrekker mag gezien worden !!!
NVA zal in Brugge grote stap VOORUIT zetten.
Dat is nu al zeker.

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 08:35   #455
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Heel herkenbaar?
Dat klopt, het is een bloemlezing van wat ik hier ooit naar mijn kop heb geslingerd gekregen.
Het moet blijven hangen zijn. Dus zal het allemaal wel kloppen. Wat niet op mij van toepassing is, glijdt straal van mij af. Ben ik al vergeten op het moment dat ik het zie.
Tussen haakskes, jaak, hoe staat het met je privédetetivejob? Vordert het een beetje?

Citaat:
Oud 18 juli 2012, 08:36   #456
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Het moet blijven hangen zijn. Dus zal het allemaal wel kloppen. Wat niet op mij van toepassing is, glijdt straal van mij af. Ben ik al vergeten op het moment dat ik het zie.
Tussen haakskes, jaak, hoe staat het met je privédetetivejob? Vordert het een beetje?
Het vordert zoals uw gezondheid, heel stillekes.
Oud 18 juli 2012, 08:36   #457
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ja, en je zal weer zien dat die getuigen met hun getuigenissen niks anders zullen doen dan ze in de gazetten zwieren. Want "de feiten zijn verjaard". Alleen zijn hun feiten niet verjaard en is laster en eeerrof niet iets om mee te lachen. Net zoals de damekes van bedenkelijk allooi die PVD beschuldigden en de reeks (sic) andere getuigenissen (geen enkele dus) die daarop volgden hun staart introkken, zal het nu ook weer zo zijn. Zwart maken in de pers maar niks doen. Typisch belgo-nationalistisch. Een bende helden die achteraf mee komen roepen maar op de moment dat het erom te doen was onder een klak te vangen waren. de geschiedenis herhaalt zich constant. Ik merk wel dat als iemand hier durft naar het gerecht stappen, het wel alleen de mensen zijn die aangevallen worden. de rest blaat, maar levert geen wol.
Tuurlijk zijn het de anderen. Dat zijn de dommekloten, die inderdaad nog vervolgd kunnen worden voor hun ooggetuigenis, als ze die niet kunnen bewijzen.
Een kersvers sektelid geniet van de bescherming van zijn "broeders", door dik en dun, en zelfs als ze zelf eigenlijk wel weten dat zijn verleden of dat van de organisaties waartoe hij behoorde, niet gespeend is van enige agitatie en gebruik van geweld. Hij is nu onze broeder, en de rest zijn leugenaars.
Oud 18 juli 2012, 08:37   #458
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dus als ik het goed begrijp beweert u dat CD&V, VLD en SPA sektes zijn? Straf.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 18 juli 2012 om 08:38.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 08:39   #459
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
De voormalige Brugse lijsttrekker is v.h. schouwtoneel verdwenen.
De huidige Brugse lijsttrekker mag gezien worden !!!
NVA zal in Brugge grote stap VOORUIT zetten.
Dat is nu al zeker.

lol: Vorig jaar stonden we aan de rand van de afgrond, sindsdien hebben we een grote stap vooruit gezet.
Oud 18 juli 2012, 08:40   #460
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die VR heeft tenminste haar zaken op orde. dat ze meningsverschillen hebben is normaal: die zijn er in de FR ook. Denk maar aan de meningsverschillen tussen Quickie en die trees van Lasnes.
Op orde met budgettaire schijnevenwichten ja. En vroeg of laat gaat dit weer uitkomen. Zoals bij de vorige keer. En dan zal NVA-er Muyters weer al zijn fantasie moeten gebruiken om het zoveelste verhaaltje op te hangen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 juli 2012 om 08:41.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be