![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Schepen
|
![]() En dit plaats ik ook nog eens opnieuw om te bevestigen dat ik niets geschreven heb dat conscience beweert dat ik zou geschreven of gemeend hebben:
Dat elke niet Turk voor elke Turk een minderwaardig schepsel is, is enkel in uw fantasie.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Turk: Geen jood of ongelovige als buur! Turken hebben weinig op met etnische en religieuze andersdenkenden. Niet-moslimminderheden zouden niet loyaal zijn aan het land en Turken zien hen liever niet in belangrijke politieke functies. Dat berichtten Turkse media woensdag op basis van een peiling van het Turkse bureau Frekans. Van de 1108 ondervraagde Turken gaf meer dan de helft (57 procent) aan niet naast een atheïst te willen wonen. Maar ook een jood (42 procent) of christen (35 procent) is niet geliefd als buur. Daarnaast wil 18 procent onder geen beding naast familie uit het buitenland wonen. Bijna de helft van de respondenten gaf te kennen, dat ze denken dat joden niet loyaal zijn aan de Turkse staat. In Turkije wonen joden, Armeniërs en Grieken, die officieel erkend zijn als minderheden onder de Vrede van Lausanne in 1923. Dat verdrag maakte officieel een einde aan de Grieks-Turkse oorlog (1921-1922). Uit de peiling bleek ook, dat 57 procent van de Turkse respondenten niet wil dat niet-moslims bij de nationale inlichtingendienst gaan werken en 55 procent ziet hen liever ook niet bij de rechterlijke macht. Dit geldt in mindere mate ook voor functies bij gemeentes, wetenschappelijke instanties en medische centra." http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...elovige_a.html Link is wel al dood, ik heb dit van een Marokkaans forum http://forums.marokko.nl/archive/ind...t-2837636.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Banneling
|
![]() En die peiling betreft dan nog enkel Turken die Turken niet als buur willen omdat ze eenander geloof hebben, ik zou graag eens de cijfers willen zien als het buitenlanders als buren zijn.
Vlaanderen en de wijde west-europese omgeving is bij de minst racistische van alle landen, door die goedgelovigheid zitten al die moslims hier al passen ze compleet niet binnen onze cultuur. En toch blijven wij de nazis en niet de Turken die duidelijk racistischer zijn dan wij, bij moslims is racisme een stuk van hun cultuur en dat is blijkbaar anders, tja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Minister-President
|
![]() In het westen proberen wij discriminatie zoveel mogelijk uit te roeien maar we worden wel verplicht om mensen, voor wie discriminatie inderdaad cultureel erfgoed is, niet in vraag te stellen, te bekritiseren of zelfs op een niet geweldadige manier te bevechten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het is het argument waarmee journalisten, andersdenkenden, minderheden en andersgelovigen in Turkije worden vervolgd, gemarteld en geëlimineerd. Er zijn in de 20° eeuw in Turkije méér Christenen verdwenen in Turkije dan Joden in Duitsland. Hou dus je nazi-beledigingen voor jezelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Multiculturele samenleving dat werkt niet punt.
Om toch nog even voort te jammerklachten wil ik langs mijn fijn neusje om even opmerken dat, als je regelmatig naar de Eurosport TV uitzendingen kijkt en die prachtige reclame boodschappen bekijkt, tot vervelens toe uiteraard, tussen de matchen door van wat dan ook, die gaan in de meeste gevallen over andere landen waar er sommigen (lees velen) van naar hier afzakken. Dan kan ik mij niet van de indruk ontmaken dat als ik naar die prachtige natuur en ook prachtige architectuur kijk in die landen dat men daar gewoon diegenen waar zijzelf niets mee kunnen aanvangen en geen blijf mee weten, buiten zwieren. Wat ook hoogst merkwaardig is dat de kinderen van de 'inwijkelingen' bijna allemaal naar een Katholieke school gaan is dat niet in strijd met hun geloof of volg ik nu helemaal niet meer. Sinterklaas (het fictieve figuurtje met de lange baard die wij kennen) kwam eigenlijk uit Turkije niet uit Spanje ... (Nicolaas kwam uit Myra - Turkije en trok zich het lot aan van den armen mensch) Als die 'anderen' met onze wetten/plichten/regels/samenleving niet kunnen leven, dan vraag ik mij nog steeds af wat ze hier komen doen? Grootste blunder in Europa was/is, al de grenzen zomaar lukraak opengooien dacht ik. And last but not least Ik heb geen enkel probleem met iemand zijn/haar geloofsovertuiging maar als men dat geloof aan anderen gaat proberen op te dringen en door het naleven van bepaalde dingen/regels in hun geloof mensen gaat neerknuppelen, bestelen, drugs verhandelen en zo dan heb ik er wel een probleem mee en mogen ze die van mij direct terug huiswaarts sturen. Waar ik niet mee bedoel dat men deze mensen een slavenrol moet aanmeten, maar gewoon ook respect moeten kunnen laten tonen voor onze manier van leven en dat is soms wel heel ver te zoeken. Ik stop aan een zebrapad ook om iemand van een andere origine over te laten steken. In veel gevallen krijg je toch een beleefde groet zelfs een tumbs-up in je richting met een flauw lachje, in extremis dan wel. Wel dat is gewoon leuk. Er is een enorm verschil tussen racisme en realisme. Tip in het algemeen: mocht u de woorden niet begrijpen is een aankoop van een van Dale in de betere boekhandel geen overdreven optie. Het leuke van de zaak dat als je hier in België de zaken zowat volgt, Antwerpenaars, Limburgers, Gentenaars, West Vlamingen ... en anderen nog niet overeen komen, wat dan met al die inwijkelingen? ![]() Der Untergang ... Waarschijnlijk zondig ik nu ... http://hetgroteongenoegen.skynetblogs.be/
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Je kan gewoon ontkennen dat islam een haat religie is, en steeds herhalen dat het een vredelievende religie is. Weet je wel, zoals de moreel en ethisch superieure elite zoals Barroso e.d. doen. Argumenten zijn daar niet voor nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zag gisteren zo'n aflevering van "Arne, de Kruisridder". In navolging van die film "The Kingdom of Heaven" bleek Saladin zo'n braaf lieflijk eerbaar doetje te zijn die vooral "zijn woord hield", terwijl de kruisvaarders uiteraard woeste vuile stinkende moordenaars waren. Je vraagt je af hoe ze ooit de kruistochten konden verliezen tussen zovele vredevolle goedertierende toeristen die toevallig langs Jeruzalem of Constantinopel passeerden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Minister-President
|
![]() Je kan ook gewoon stellen dat zwart wit is.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb geen probleem met de islam wel met het feit dat ons landje beperkt is in oppervlakte. Het liberalisme waar elke politieke partij van doordrongen is bevordert de verdere import van goedkope werkkrachten aangemoedigd door de particraten van SPA NVA etc. Dus nee, jij bent niet het probleem wel het systeem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
'Goedkope werkkrachten'. Grapjas.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wees eerlijk, het hoofdprobleem is niet de Islam hier in Belgie.... wel de aanhoudende aanvoer van nieuwe migranten wat ervoor zorgt dat de lonen laag blijven en het aanbod van werk kleiner blijft worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De explosieve groei van de godsdienst van haat zou iedereen zorgen moeten baren. Indien u denkt dat alles bij het oude gaat blijven wanneer de allahtonen in de meerderheid zullen zijn, bent u goedgelovig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Minister-President
|
![]() 'Het kakken op de Islam' versterkt net de gedachte dat remigratie meer dan ooit nodig is; weerstand bieden aan de bezetter is geen misdaad.
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Leuke tactiek.
|
![]() |
![]() |