![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u voor of tegen Homohuwelijk/ adoptie | |||
Het homohuwelijk kan voor mij, adoptie echter niet. |
![]() ![]() ![]() |
32 | 23,02% |
Zowel het homohuwelijk als adoptie moeten kunnen. |
![]() ![]() ![]() |
55 | 39,57% |
Geen homohuwelijk, geen adoptie! |
![]() ![]() ![]() |
52 | 37,41% |
Aantal stemmers: 139. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als lesbische single kan je adopteren, als koppel niet ~ erg logisch is het allemaal niet hee?
![]() |
![]() |
#443 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#444 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook in Nederland is er een wettelijke regeling voor adoptie door homo's. En nog in een ander Europees land, Zwitserland dacht ik, maar die ben ik niet helemaal zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dove mensenkunnen in ieder geval kinderen adopteren. Ik ken er namelijk zo eentje héél erg goed: m'n schoonmoeder ![]() Dus, als je dan nog in je narrow-minded visie homoseksuelen als gehandicapt wil zien, wat bewijst dat dan ten aanzien van adoptie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gelukkig bestaat er zoiets als een aangetekende zending. Ik ken trouwens ook 3 homokoppeltjes die een kind opvoeden. Als ik die ook nog eens opstuur, staan er meteen 26 homoseksuelen voor Peace z'n deur. Misschien meteen ook een lading immodium meesturen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Minister-President
|
![]() Ook al opgevallen dat sinds het herposten van deze
Citaat:
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ze beseffen dat zelf nog niet vrees ik ~
![]() |
![]() |
#454 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens hetgeen wat je zegt van je hebt de ziekte van Bartje overgenomen neem ik op als een héél sterk persoonlijke aanval! Ik voel me zo gezond als een visje en heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld!
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 12 augustus 2004 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op héél wat berichten waarin argumenten pro gegeven worden, komt zelfs nooit een poging tot weerlegging. Ze blijven draaien in de idiote cirkel 'da mag nie want da is nie natuurlijk' en weigeren na te denken of de basispremissen waarop die these steunt, wel klopt. Geef je een aantal argumenten waarom die niet klopt, dan negeren ze het bericht compleet... Ik hoop dat hier eindelijk eens iemand probeert om de argumenten die we aanhalen deftig te counteren. Een discussie is niet tof als je medediscutant zo zwak staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet alleen is het véél ouder dan eenderwelke administratie of kerk, het heeft ook een belangrijk maatschappelijke (meer)waarde. Uw homohuwelijk is inderdaad 'maar' een contract. Het is niet geldig in het buitenland, en heeft al evenmin een maatschappelijke waarde, integendeel!
![]() |