![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij moet en mag alleen niet meer in de maatschappij komen. Laat hem lekker mens erger je niet doen met zijn mede psychopaten in een of andere kliniek? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Minister-President
|
![]() Daar zitten natuurlijk ook populisten tussen. Maar toch minder dan in extreem-rechtse hoek. Ik heb nog enkel links politicus hier in België horen pleiten voor het uit handen geven van pedo's aan het volk en het organiseren van standrechterlijke executies. Bij VB'ers daarentegen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom naar de States verhuizen? Dat lijkt me vluchten te zijn. Waarom niet hier de democratie laten zegevieren? De mensen het wereldvreemde gerecht laten veranderen? Omdat jij dat niet leuk vind? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee niks, ik vraag het me gewoon af, naar het schijnt zou ie wel niet zo koosjer geweest zijn (uit inside information van mensne van unicef destijds) .. ik kan het me eigenlijk niet goed inbeelden als big fan van hem, maar ja .. alles kan hé, we zullen het nooit echt weten ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben voor een hele humane behandeling van misdadigers. Iemand als Benno mag van mij zelfs het meest lekkere eten op tafel krijgen.
Zolang het maar met twee voorwaarden is. 1: De garantie dat zo,n iemand niet meer de maatschappij in kan . 2: Er niet teveel wordt betaald van mijn en andermans belastingcenten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij kan wel de maatschappij in => Cambodia ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar effe serieus: Pedofielen glippen maar al te vaak door de mazen van het gerechtelijk net .. cf. deze case door Peter R. de Vries ..
http://www.youtube.com/watch?v=3s-o2gtSJ7E |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Europees Commissaris
|
![]() Het volk heeft dan tenminste toch het recht op voldoende bescherming, of niet? Onze politiekers kunnen dat duidelijk niet garanderen in deze 'moderne' rechtstaat!!
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 24 februari 2014 om 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Minister-President
|
![]() Het volk heeft inderdaad recht op voldoende bescherming ... en krijgt die ook ! Als we er de geschiedenis bijhalen zijn er nog nooit zo weinig misdaden tegen de bevolking geweest dan in onze 'moderne' tijd. Over pedo's: nu worden slachtoffers tenminste vaak au sérieux genomen door gerecht en politie, iets wat vroeger niet altijd gezegd kon worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die gingen "het volk"eventjes vertellen wat goed voor hen was. Ze kenmerken zich door over "plebs","uitschot","mestkevers","buikgevoelens " enz...te praten. Ze eisen respect voor een duidelijk falende justitie. Die gaan nooit hun ongelijk toegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die gingen "het volk"eventjes vertellen wat goed voor hen was. Ze kenmerken zich door over "plebs","uitschot","mestkevers","buikgevoelens " enz...te praten. Ze eisen respect voor een duidelijk falende justitie. Die gaan nooit hun ongelijk toegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mocht één van de 58 vaders Benno afgemaakt hebben,dan kreeg hij van mij gelijk. Wettige zelfverdediging. In feite zijn de vaders veel te braaf geweest.Die hebben vertrouwen gehad in het gerecht.Volkomen misplaatst vertrouwen. Dus,misbruikers van kinderen dienen ter plaatse afgemaakt te worden. Ikke een beetje rechts?Alléz hoe kom je daarbij? |
|
![]() |
![]() |