![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben gelukkige vrij gez(w)el
![]() Ik wil zelf geen kinderen , niet direkt omwille van mijn handicap , maar ik wil er geen , ik ben vrijgezel & ben er gelukkig mee Trouwens , ik ben graag alleen ; ik kan daarvan zalig genieten Maar ok , omwille van mijn handicap , is mijn eigen beslissing !! En ja , ik moet eerst voor mezelf kunnen zorgen !! Mocht ik getrouwd of samenwonend zijn , mijn vrouw is niet mijn bezit !! Echter , ik heb ook een grens , wil ze met een ander neuken , mij best , maaaar , dan mag ze ONMIDDELLIJK met haar destijds aangekomen spullen ophoepelen !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Vrouwen die weten wat ze willen" heb ik geen probleem mee, wel vrouwen die ook weten wat ze willen voor hun partner en kinderen... en dat lijkt het geval met de meeste vrouwen in België... De man moet allerlei klusjes doen en mag ook meestal betalen, dat deel van het traditionele rolpatroon bestaat nog. haha.. maar hij moet nu ook de strijk en de was doen, en maar beter goed of er zwaait wat... En hij moet niet denken dat hij zondag met vrienden op café kan als vrouwlief naar ikea of iets dergelijks wil... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nee de Libelle, Mijn geheim en de Flair hebben hun geen goed gedaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarvoor wou jij dan nog solliciteren Tomm? toch niet om 's avonds te beslissen naar welk TV programma IK mag kijken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 april 2014 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En hij begrijpt nog steeds niet dat een vader de kosten van zijn kinderen op zich moet nemen, ongeacht beide partijen arm of rijk zijn. De nieuwe partner van de ex heeft dan ook niets te maken met financiën van de vorige verhouding. Kroost hebben, deal with it.
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms denk ik dat dat nog het beste is, zolang er geen kinderen zijn wel te verstaan. Men ziet elkaar om de momenten dat men het samen leuk willen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
oulala! *wink wink* ![]() ![]() (toevallig niet de buurvrouw van Demper?) lolz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
yep cookie, ik begin mij stilaan ook af te vragen of ik er wel goed mee doe van naar de spermabank te gaan, want als ik het kostenplaatje zoal zie hier, dan ga ik (bijna) helemaal niets aan het kindergeld overhouden, vermits het + alimentatie al niet evident lijkt .. hmm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei : wat is de meerwaarde van een man in huis voor mij? Als hij zelfs de tuin of de klusjes niet wenst te doen? Waarom moet ik dan extra onderbroeken en hemden wassen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ziet u een relatie tussen man en vrouw ergens als een soort economisch gewin? Zijn er misschien ook andere invalshoeken dan louter "is hij of zij nuttig voor mij?"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is maar in de wasmachine steken he circe, je doet precies alsof je naar de rivier moet om er met stenen over te wrijven.
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor vriendschappelijke steun e.d. hoeven ze niet bij mij thuis te wonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben namelijk geen gratis huishoudster.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom vind ik het de moeite een leven te leiden dat ik deel met mijn vrouw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mooie liedjes duren niet lang en madam dacht dat de verhaaltjes van haar gescheiden collega's de zuivere en volledige waarheid waren. Ze heeft ondertussen de keerzijde leren kennen en daar is ze niet gelukkig over. En madam dacht te kinderen mee te kunnen neenemen bij de scheiding. En ik weet dat niet alle vrouwen hetzelfde zijn. Heb zo een vriendin gehad, die dacht dat ze na een relatie van 3 maanden het recht had om mij te vertellen hoe ik mijn garage moet inrichten. Ze wist heel snel waar het gat van de timmerman is. En eigelijk heb ik de ideale vrouw gevonden. Zij wil niet dat haar ventje iets doet in huis aan de was en plas. Ze wil enkel in een woning zonder tuin wonen. Ze heeft die volledig laten betegelen en reinig die zelf elke maand, want anders is het toch niet zoals zij het wil. Ze gaat regelmatig haar partner van zijn partijtje biljarten afhalen, na haar dagje shoppen en markten. Ze heeft er een hekel aan als hij mee gaat winkelen, want dan doet hij toch niets anders dan zagen en klagen. Kinderen wil ze niet, want een zwangerschap zou haar sexy lichaam kunnen misvormen. En klusjes zoals schilderen en behangen of een lekkende kraan herstellen, laat ze door vakmannen doen. Die mannen hebben daarvoor geleerd en kunnen dat dus stukken beter en sneller volgens haar. Volgens haar partner heeft ze slechts 2 hobby's, haar huis in perfecte staat houden en haar partner tot op de draad verwennen. Alleen spijtig dat ze reeds bezet is. Laatst gewijzigd door Jantje : 3 april 2014 om 07:22. |
|
![]() |
![]() |