![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is hierbij Israel die veruit de meeste slachtoffers veroorzaakt. Het is Israel die bezetter is en een blokkade in stand houd, en niet andersom. Kletspraatjes over terreur en mohammedanen doen daar niets aan af. Er zijn na WO2 bepaalde afspraken gemaakt en regels opgesteld met als doel het strafbaar stellen van dat wat Hitler en co deden. Het internationaal recht was geboren. Israël handelt in strijd met deze regels, en zo denk de hele wereld er over behalve Israel en de VS. Al die discussies over Joden Christenen moslims en wie er waar al heel lang woont doen raken de kern van de zaak niet. Israel moet stoppen met expanderen en het beleid dat daar voor nodig is .
![]() |
![]() |
#442 |
Vreemdeling
|
![]() En maar blijven discussiëren over dit topic. Ik doe al lang geen moeite meer om me daar nog in te verdedigen.
Label maar, dan weet ik wat te grijpen ook als ik in een niet-koosjere supermarkt koop. Ik hoorde een medewerkster in de Delhaize op de Plantin-Moretus onlangs nog klagen dat ze zelfs de koosjer afdeling niet mag aanvullen. Net luid genoeg dat ik het zou horen. Ik heb ze geen blik gegund en ze bijna omver gelopen, zo gaf ik ze de reactie die ze had verwacht. Bouw maar bij, voor mijn part voor iedere messteek een blok bij in Oost-Jeruzalem. De mohamedanen hebben halve werelddelen om te wonen en al wat ze doen is bloed laten vloeien door het zand. Niks constructief, intellectueel noch economisch behalve het zwarte goud waar ze hoogstens nog enkele decennia kunnen op teren. Kijk om je heen in de wereld, kijk naar Parijs, kijk naar Europa die onder de voet wordt gelopen. Israël hoeft zich al lang niet meer te verdedigen, ze hebben maar in een willekeurige richting te wijzen om hun gelijk te halen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus Joden mogen geen staat hebben, zeg dat dan gewoon en wat is je oplossing dan?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
verder klopt uw stelling ook niet , kijk naar Iran , een land dat juist op wetenschappelijk gebied een enorme groei aan het doormaken is. ze staan hoog in de lijstjes met wetenschappelijke output per land. Citaat:
En , hoezo word Europa onder de voet gelopen ?? Citaat:
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 19 januari 2016 om 20:42. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Christenen zijn volgelingen van de leer van christus. Respect eis je niet, dat verdien je, en ik heb mohamedanen/volgelingen van de leer van mohamed in 't algemeen, nog niet veel zien doen om dat geëiste respect te verdienen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze hebben zeker recht op een staat, meerdere zelfs in het Westen is er godsdienstvrijheid. Maar in godsnaam, kritiek op beleid van de republiek Israël is geen kritiek op alle Joden. Israel is gewoon een volwassen Westerse democratie, dan hoort dit er gewoon bij. Wat dat betreft is Netanyahu soms wel een populist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom zou je überhaupt een Holocaustontkenner verdedigen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Europees Commissaris
|
![]() Je citeert me onvolledig. Jij wist niet dat de Joden de meerderheid vormden in het aan hen toegewezen deel van het VN-verdelingsplan uit 1947.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 22 januari 2016 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat toch wel eens mag aangestipt worden is het eindeloze proberen te bekeren van christenen naar Joden toe. En altijd op een zeer gemoedelijke en vriendelijke manier, maar steeds blijven aandringen dat men christus moet leren kennen en aanvaarden. Het doet me denken aan vriendelijke nonnetjes. Je moest eens weten hoeveel vriendschapsverzoeken je krijgt als Jood op facebook van mensen die de Torah de hemel inprijzen maar je ondertussen met allerlei vriendelijke berichtjes bestoken over het zogenaamde 'nieuw testament'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.middleeastmonitor.com/ne...must-be-lifted And Philippe Krahenbuhl, the top UN refugee official in Gaza, said that the Palestinian territory was "facing a precipice" and said "the illegal blockade of Gaza must be lifted" And Philippe Krahenbuhl, the top UN refugee official in Gaza, said that the Palestinian territory was "facing a precipice" and said "the illegal blockade of Gaza must be lifted" On his first official visit to the Gaza Strip, the new head of the United Nations agency assisting Palestinian refugees across the Middle East underscored the need to lift the seven-year Israeli blockade and end the “illegal collective punishment” unleashed on the population there.http://www.un.org/apps/news/story.as...4#.VqPnnZdL4e4 Gewoon van de VN website 2014 U neemt een volslagen kansloze positie in ! de blokkade is officieel illegaal. En de status "bezet gebied" van Gaza is nooit gewijzigd, zoals de VN woordvoerder ook zegt. Israël is er nog steeds de bezettende macht.
![]() |
![]() |
#455 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De definitie van een bezetting volgens de Haagse Conventie uit 1907 waar de Geneefse Conventie op is gebaseerd: Art. 42. Territory is considered occupied when it is actually placed under the authority of the hostile army. The occupation extends only to the territory where such authority has been established and can be exercised. … Art. 53. An army of occupation can only take possession of cash, funds, and realizable securities which are strictly the property of the State, depots of arms, means of transport, stores and supplies, and, generally, all movable property belonging to the State which may be used for military operations. All appliances, whether on land, at sea, or in the air, adapted for the transmission of news, or for the transport of persons or things, exclusive of cases governed by naval law, depots of arms, and, generally, all kinds of munitions of war, may be seized, even if they belong to private individuals, but must be restored and compensation fixed when peace is made. …. Art. 55. The occupying State shall be regarded only as administrator and usufructuary of public buildings, real estate, forests, and agricultural estates belonging to the hostile State, and situated in the occupied country. It must safeguard the capital of these properties, and administer them in accordance with the rules of usufruct.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 24 januari 2016 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erkennen de Joden Jezus dan wel als Messias? En in welke mate zou het antwoord op die vraag getuigen van antisemitisme? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Europees Commissaris
|
![]() Bravo, Jan!
![]() |
#459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Jan, je verdoet je tijd aan LiberaalNL. Hij ziet je als een ordinaire antisemiet waar een fatsoenlijke discussie onmogelijk mee is.
Het is spijtig dat ik mijn privéberichten niet openbaar mag maken, want dan had ik dat kunnen bewijzen. |
![]() |
![]() |