![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Banneling
|
![]() Gaan slinkse streken hem en zijn partij geliefd maken? Mss bij een aantal cynische hobbyisten die politique politicienne weten te waarderen. Maar zulke ventjes lust ik niet. Dat hij maar rap genoeg op politiek pensioen gaat die krokodil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Banneling
|
![]() NVA, VB en PVDA, 1 strijd !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zijn dringend aan een nieuwe omwenteling toe:: de gigantische schuld van het zuiden tov de zo goed als onbestaande schuld van het noorden; de ondervertegenwoordiging van het noorden in federaal la Belgique; de verschillen in de aanvaarding van de globalisering, waar het zuiden veel en veel meer achter staat, toch zo lang het hun eigen belang betreft (lees europese overeenkomst met Canada dat Magnette tegenhield); de nog al dictatoriale trekjes van de francofonie enz... Laatst gewijzigd door marie daenen : 19 maart 2020 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben geen politiek ziener, maar ik verwacht ook nadrukkelijk nog een aantal discussies in de coulissen over welke bevoegdheden daar nu precies allemaal onder vallen, 'de coronacrisis'. Mag de voor-meer-dan-driekwart liberale regering bijvoorbeeld naar eigen goeddunken de economische fallout van de crisis regelen, en gaat de PS dat allemaal minzaam ondergaan? Een volwaardige regering was oneindig veel beter geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Minister-President
|
![]() Ik weet niet waar u naartoe wil met die uitspraak, maar een motie van vertrouwen kan natuurlijk op elk moment gevolgd worden door een motie van wantrouwen. In die zin zijn ze uiterst voorwaardelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Minister-President
|
![]() Deze volmachtenregering met een mmeerderheid aan Waalse ministers zal vooral maatregelen treffen die Wallonië ten goede komen. Eens zien of de Vlamingen ook dat zomaar zullen blijven verdragen. Misschien dat alles nog niet eens zo slecht is om de Vlamingen wakker te schudden.( voor zover het slechts zes maanden betreft)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoog tijd dat er een belletje gaat rinkelen maar ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mij ook goed hoor ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |