![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paniek in Berlijn?
Niet voor corona maar volkswoede? https://www.facebook.com/10004565968...51057/?app=fbl
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dit soort toestanden zijn de dokters slimmer dan de advokaten. gelukkig ! Laatst gewijzigd door Boduo : 27 augustus 2020 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En fabrikanten wijzen verantwoordelijkheid af, dokters zijn niet verantwoordelijk en de regering gaat ons verplichten. Niemand verantwoordelijk dus? Dit zal anders moeten.
![]() |
![]() |
#446 | ||||||||||||
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Sinds de Tweede Wereldoorlog heeft men het liever over "Indo-Europees" omdat ten eerste het woord "Germaans" een stempel gekregen heeft en ten tweede het Germaanse taalblok slechts een tak binnen deze taalverzameling bedraagt. In rein Nederlands wordt "Europees" uiteraard "Avondlands". Binnen deze taalverzameling staat het Litouws het dichts bij deze godentaal. De overeenkomst is treffend. Raadpleeg onderstaande webschakel voor enkele voorbeelden: https://lingvo.info/nl/lingvopedia/lithuanian Citaat:
Citaat:
Is dit een houten wagen? Of is dit een kraanwagen om bv. de lichten in een hoog bedrijf te vervangen? Citaat:
De liederen van een opgeleide klankkunstenaar zijn goed om bv. de bijeenkomsten van heemkundige kringen op te vrolijken. In het uitgaansleven hebben ze weinig tot geen waarde. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Geleende vertalingen zoals "raketwetenschap" (rocket science) zijn eveneens te vermijden. Citaat:
Verbetering: "Alle wijven zijn luie konten". Wordt hiermee een bovenstuk van het mannelijk badpak bedoeld? Baai (uitspaak: "boi") is West-Vlaams voor "trui". Citaat:
Citaat:
De slappe Vlaming heeft zichzelf verraden en draagt in het openbaar in grote getalen een vernederende, belachelijke en schadelijke muilband. In de nabije toekomst zullen de Vlaamse wijven zichzelf ongetwijfeld opnieuw verraden en de klederdracht van de ingeweken onderworpen lieden (islamieten) zonder slag of stoot overnemen. Onnozel kotjesvolk! Er zijn wellicht nog zaken die hij niet graag zal horen. Het zal K.D. een grote worst wezen. K.D. heeft dit nog niet meegemaakt, wel eens 115 tiendebel. Citaat:
Met mondvodwerende groet
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. Laatst gewijzigd door Koenaard Depuydt : 27 augustus 2020 om 22:27. |
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kniepijn = covid registratie.
https://www.facebook.com/721740386/p...10387/?app=fbl Zo komt men wel aan genoeg om de boel te sluiten.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 augustus 2020 om 12:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is de cultuur sector uitgeschakeld?
Omdat zingen opzwepend en als propaganda werkt?
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Morgen berlijn grote demostratie.
Toch nog maar het begin. Alle regeringsgebouwen afgezet. Ministers in de atoomschuilkelders? Leger en politie ingezet. Ben benieuwd. Zal het in het nieuws komen?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 augustus 2020 om 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij zal hopelijk eindelijk ervaren dat Duitse matrakken harder kloppen dan Nederlandse. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 29 augustus 2020 om 08:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De temperatuur in Berlijn begint te stijgen.
https://www.facebook.com/10001091019...51947/?app=fbl En het zal mogelijks 5 dagen duren. Bus en vliegmaatschappijen betalen alles terug als de regering valt. https://www.facebook.com/10000423162...68944/?app=fbl
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 augustus 2020 om 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat je tenminste beseft dat de gekte die in die Bubbel wordt verspreid, gekte is? Je kan morgen of overmorgen eens evalueren hoeveel van deze nonsens realiteit geworden is : (tegen dan is die post uiteraard verwijderd uit pure schaamte natuurlijk, dus gecopy pasted ter referentie) Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 29 augustus 2020 om 11:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het zou al heel wat zijn als er een fractie van zou uitkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook London is bezig met protesteren.
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Berlijn loopt vol.
Italiaanse media liegt. https://www.facebook.com/10000146649...61578/?app=fbl De volledige media liegt blijkbaar. Live nu https://www.facebook.com/10000423162...11396/?app=fbl
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 augustus 2020 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Leugens.
![]() |
![]() |
#459 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat een groepje halfzachte wappies gaat demonstreren is eigenlijk totaal niet belangrijk en zeker geen nieuws. Alleen snappen ze dat zelf helaas nog niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent een voorstander van liegen, uitroeien en verval?