![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Ranst: als maatregelen binnen de 10-12 dagen geen effect hebben moet er een nieuwe lockdown komen.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom ze binnen de media die dictator nog spreektijd geven begrijp ik niet. Ze schijnen niet te kunnen vatten dat hun Rasputin geen beslissingsrechten heeft De politici hebben zelfs hem uit iedere adviesraad gestampt en geven de adviesraden zelfs geen woordvoerder meer. Het zijn de politici zelf die nu alles uitleggen. En werken nu met disciplinaire gemengde adviesraden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, ik moet de memo gemist hebben waar Marc Van Ranst dan toch minister van volksgezondheid is geworden
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien hebben ze dat wel beslist na de schaamtelijke verdediging van Frank Vandenbroucke in het parlement deze namiddag, waarin hij schoorvoetend moest toegeven dat ze absoluut niet weten of er besmettingen plaatsvinden op café. De cafébazen zouden zich beter verenigen en naar de raad van State trekken om dit terug te draaien.
We weten het niet, dus we sluiten de boel maar. Op wat slaat dat nu.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 oktober 2020 om 15:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben deze namiddag een koffie gaan drinken hier in de buurt, heb zoals altijd braaf mijn naam en nummer achtergelaten.
Vraag me af of de betreffende zaak ooit al werd gevraagd naar die documenten.
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal het geval zijn als een van de klanten positief test, en dat cafe aangeeft als een van zijn plekken waar hij geweest is he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is toch gewoon belachelijk?
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.ninefornews.nl/duitse-pu...na-overdreven/ https://twitter.com/JJ_Almekinders/s...-overdreven%2F |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar mensen, wie gaat die onbenul van een Van Ranst nu eens doen zwijgen aub? Die zit nu constant te lullen over lockdown alhier en lockdown aldaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet niet hoe het met cafe's is. Maar sportclubs moeten ook een lijst bijhouden wie op welke training was, en de zaaluitbater moet dezelfde lijst hebben. Ik weet van meerdere mensen die positief testten, zelf de club op de hoogte hebben gebracht en ook bij het contactonderzoek gemeld hebben - maar geen enkele van de betrokken clubs of zalen is ooit gecontacteerd geweest. Niemand heeft de lijst met aanwezigen opgevraagd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat was dus voor de mop ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 8 oktober 2020 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |