![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe men het ook draait en keert, men kan niet blind zijn voor het feit dat Bartje het voor zijn partij goed heeft verprutst. Er blijft zo'n Marrakesh-luchtje hangen in alles wat hij sindsdien ondernam .
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 maart 2021 om 18:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Perfecte analyse ! Geen woord aan toe te voegen.
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Veel lering trekt die idd niet uit zijn fouten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
|
![]() Citaat:
Zijn pensioensverzekering N-VA had de wind in de zeilen. Was er al eens een slippertje dan maskeerde het ecclatante succes van zijn partij dat onmiddellijk. Hij werd slapend rijk. Zelfs ik zou de N-VA in die tijd kunnen leiden hebben. Nochtans liet zoveel jaar deelname aan de Vlaamse regering niet eens een positief palmares zien voor die partij. Succes en wat geluk waren opgebruikt toen hij zijn fenomenale strategische capaciteiten liet zien met zijn Marrakesh vlucht... de rest kennen we. Bergaf, naar beneden tot in het hoekje met een pruillipje zitten mokken.
![]() |
![]() |
#445 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, het is niets dat een competente psychiater niet kan oplossen in een tiental jaar therapie.
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu , let wel, ik heb niets tegen de man zelf natuurlijk. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 maart 2021 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom: dikke middenmoot eenheidsworst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, over zo'n filosofisch meesterwerk is zonder twijfel hard en lang nagedacht.
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |||
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=348 Citaat:
ttps://forum.politics.be/showpost.php?p=9630450&postcount=362 Citaat:
Onze politieke conclusie is ook niet echt funadamenteel verschillend. Mijn afkeur van de politiek laat ik blijken door ongeldig (of blanco) te stemmen. Inderdaad dat ze er hun plan mee trekken. Maar ook een VB stem, in volle bewustzijn van het cordon sanitair is politiek je m' en foutisme" van de hogere soort. Mensen die Vb stemmen weten dat hun stem machteloos blijft achter het terechte cordon, en denken dus ook dat ze er hun plan mee trekken. Het verschil tussen ons ? ik krijg het echt niet met mijn geweten in orde op een racistische anti partij te stemmen en op die manier mijn stem te vergooien. Ik heb nog enig politiek fatsoen.
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na 50.000 keer de opmerking gemaakt te hebben is het stilaan genoeg geweest. Laatst gewijzigd door Henri1 : 17 maart 2021 om 07:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En of hij in dialoog gaat met kiezers van het VB durf ik te betwijfelen. Er is bij politici altijd een gigantische kloof tussen wat ze zeggen en wat ze doen. Je gaat het VB niet klein krijgen : - door niet in dialoog te gaan met hun kiezers - als je bovenstaande niet doet, dan in dialoog gaan in het parlement - door geen moeite te doen om echte problemen te zien - politiek correct te zijn Zelfs NVA gaat daar in fout mee. En De Croo is in feite alleen met zichzelf bezig. Dat is een tafelspringer eerste klas, en quicky is er eentje van tweede klasse. In dialoog gaan betekent niet dat je akkoord moet gaan met VBers, maar wel naar oplossingen moet zoeken die de essentie van hun probleem aanpakken. En toch zie ik lichtpuntjes. Vandaag op de radio, ze willen subsidies afpakken van religieuze organisaties die homohaat prediken. Wel dat vind ik dus goed. Dat is niet heulen met het VB maar toch wel een reeel probleem aanpakken van iets dat niet past in onze maatschappij. Van mij mocht het woordje religieus zelfs weg. Er is geen plaats voor homofobe organisaties in onze westerse samenleving. De gevolgen uiteraard als ze dit doorzetten is het stopzetten van subsidies voor islam organisaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De juiste analyse staat ondertussen al in verschillende draden. Politieke domoren moeten het blijkbaar hebben van herhaling en zelfbevrediging zoals deze post. Doe uw vuiligheid elders aub. |
|
![]() |
![]() |