![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grappige zaak hierover, onlangs op de radio: Nederlandse journaliste die momenteel in België woont had een gesprek met een presentator over het feit dat politici hier zoveel boeken schrijven. Ze zei dat het enige dat ze gelezen had ‘over woke’ was. Toen de presentator vroeg wat ze ervan vond ging het van Stilte Euh… Stilte Tsja… Stilte Wel… Stilte Ik zal dat voorlopig voor mij houden… Je hoorde haar denken: ‘als ik zeg wat ik denk mag ik toekomstige interviews met BDW/NVA’ers op mijn buik schrijven’. ![]()
![]() |
![]() |
#442 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De kans is echter veel groter dat ze dacht: "als ik hem gelijk geef, word ik nooit meer op de VRT gevraagd, want die zijn zo woke als de pest."
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrijdag 8 december 18 min 35 ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 december 2023 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
|
![]() Ik zal het straks eens beluisteren.
Zei ze ook iets over "De Eeuw van de Vrouw" (het flutboekje dat De Croo liet schrijven?). Heeft er iemand die brol gelezen?
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het enige dat ze gelezen had was ‘over woke’, dat van De Croo was het volgende op haar lijstje.
![]() |
#446 |
|
![]() Nonsens, geen kat leest De Croo zijn brol.
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij De Slegte kan je ze krijgen voor een € de kubieke meter.
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let wel, ik heb ook het boek van JMDD gelezen (Geen blad voor de mond). Het boek breekt geen potten, maar het mag gelezen worden. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 december 2023 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
|
![]() Met noblesse heeft het weinig van doen, maar als hielenlikker of slippendrager zou ik beschaamd zijn dat je er nog niet minstens 20 exemplaren van gekocht hebt.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 13 december 2023 om 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
|
![]() Citaat:
Weinigen mensen weten dit, maar een hele groep moslimlanden die wel de Universele Verklaring voor de Rechten van de Mens tekende, heeft nadien de Caïro verklaring getekend (https://nl.wikipedia.org/wiki/Ca%C3%...en_in_de_islam), waarin die rechten voor een groot deel weer ongedaan gemaakt werden. Zo werd godsdienstvrijheid beperkt tot vrijheid om zich tot de islam te bekeren, maar niet om de islam te verlaten, wordt de vrijheid van meningsuiting sterk aan banden gelegd en wordt de gelijkheid tussen mannen en vrouwen van tafel geveegd... Maar moslims wel altijd heel schijnheilig met de mensenrechten schermen als het hen uitkomt.
![]() |
![]() |
#452 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zo vaak zei: in persoonlijke aanvallen zijn de Vlaams-nationalistjes sterk. Maar dan hebben we het ook gehad, want argumenten die hebben ze zelden. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 december 2023 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat de Vlaams-nationalistjes betreft, daar hebben we dus de N-VAtjes (bekt wat moeilijk) en de Blokjes (hoe lief zeg... ![]()
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- ze doen het goed - het is hier leuk leven Jij mag dat misschien sterke argumenten noemen, maar de realiteit is natuurlijk dat het nietszeggende onzin is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA zijn de Vlaams-nationalistjes. Het Blok grossiert in andere ideologie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA zijn geen Vlaams nationalisten meer, zij willen Belgie redden. Het Blok is op papier de enige Vlaams Nationalistische partij die voor Vlaamse onafhankelijkheid gaat, maar je hebt gelijk dat ze tegenwoordig eerder gekarakteriseerd is door als enige de strijd tegen het fascisme te voeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig hebben we nog wel redelijk veel stemmen bij elke verkiezing.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |