Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 februari 2005, 01:07   #441
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Hebt u er besef van dat een dergelijke geschreven beschuldiging wel eens gerechterlijk gevolgen zou kunnen krijgen? Volgens ik ons rechtsysteem ken is dat niet meer of niet minder dan laster en smaag! Maar ik had ook al wel de indruk dat je je daar niet zozeer aan stoort
[font=Arial][size=3]Daar gaan we weer ... de registers worden weer opengetrokken: beschuldiging, laster, gerechterlijke stappen, ... de perfecte identificatie van uw leefwereld en enge ingesteldheid[/size][/font]
[font=Arial][size=3][/size][/font]
[font=Arial][size=3]... kan U mij ff verklaren wat U met smaag bedoelt?[/size][/font]
Oud 8 februari 2005, 01:18   #442
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
[font=Arial][size=3]Daar gaan we weer ... de registers worden weer opengetrokken: beschuldiging, laster, gerechterlijke stappen, ... de perfecte identificatie van uw leefwereld en enge ingesteldheid[/size][/font]
[font=Arial][size=3][/size][/font]
[font=Arial][size=3]... kan U mij ff verklaren wat U met smaag bedoelt?[/size][/font]
Smaad jonge, smaad!

Niemand heeft jou verplicht Sharon als oorlogsmisdadiger te bestempelen. Daar heb je toch zelf voor gekozen. Neem dan ook eens de verantwoordelijkheid op voor je woorden, of ben je minderjarig en moeten we ons tot je ouders wenden?

Laatst gewijzigd door nadine : 8 februari 2005 om 01:18.
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2005, 01:33   #443
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Smaad jonge, smaad!
Niemand heeft jou verplicht Sharon als oorlogsmisdadiger te bestempelen. Daar heb je toch zelf voor gekozen. Neem dan ook eens de verantwoordelijkheid op voor je woorden, of ben je minderjarig en moeten we ons tot je ouders wenden?
[font=Arial]Staat U me enig sceptisisme toe?[/font]

[font=Arial]Gedurende de oorlog van 1967 bezette Israël de regio’s van de West Bank en Gaza. De oorlog is intussen afgelopen, we zijn 38 jaar later, maar nog steeds worden deze Palestijnse gebieden bezet. Deze gebieden maakten geen deel uit van de staat Israël die in 1948 ,met goedkeuring van de VN, boven de doopvont werd gehouden.[/font]

[font=Arial]De meeste inwoners van Israël zijn voorstander van de vrede, ze verkozen Yitzak Rabin tot eerste minister. Rabin zette meer stappen naar vrede met de Palestijnen dan al zijn voorgangers samen. In de jaren 90 leken Yasser Arafat en Yitzak Rabin, met bemiddelling van de VS onder Bill Clinton,eindelijk de finale stap naar vrede te zetten.[/font]

[font=Arial]Yigal Amir, een fanatisch zionistische student rechten, schoot Yitzak Rabin 5 kogels door het lichaam toen deze in 1995 een Israëlische vredesmanifestatie bijwoonde. In latere ondervragingen bevestigde Yigal Amir dat hij geen spijt had van zijn daden en dat hij de Joodse zaak een dienst betuigde.[/font]

[font=Arial]Vandaag staat aan het hoofd van Israël een brutale man die reeds verscheidene malen op bezoek is geweest bij president George W. Bush sinds deze in 2000 het witte huis heeft betreden. Zijn naam: Ariel Sharon, door zijn aanhangers liefkozend “Arik King” genoemd. De arabieren kennen hem echter al deciennia als beenhouwer, terrorist en oorlogscrimineel. Er was een tijd dat de politieke carièrre van Ariel Sharon ten dode leek opgeschreven. Hij werd geïsoleerd en gemeden omwille van zijn rol als minister van defensie en de bloedige manier waarop hij Palestijnse vestigingen had aangepakt.[/font]

[font=Arial]In 1982 hadden de troepen van Ariel Sharon de wegen van en naar de vluchtelingenkampen Sabra en Shattila versperd terwijl een Libanese pro-Israël-militie 1500 ongewapende Palestijnse burgers elimineerde. De slachtpartij stond onder supervisie van Ariel Sharon.[/font]

[font=Arial]Een overlevende van deze aanval heeft in België een proces gestart tegen Ariel Sharon, maar onder druk van de VS (!?) is de wetgeving in België aangepast. De aanklacht tegen Ariel Sharon is niet langer van toepassing.[/font]

[font=Arial]Na bijna 20 jaar politieke ballingschap maakte Ariel Sharon zijn comeback in oktober 2000. Op de hoogte zijnd van het feit dat de Palestijnen hem haatten omwille van de gebeurtenissen in 1982 betrad Ariel Sharon de “Tempelberg”, een heilige plaats voor zowel Moslims als Joden. Door deze provocatie maakte bullebak Sharon in een aantal minuten brandhout van jaren behoedzaam werken naar vrede. Het directe gevolg was een gevecht waar langs de ene kant stenen en langs de ander kant kogels van kamp wisselden. Al snel werd in de publieke opinie Ariel Sharon naar voor geschoven als de sterke man die de Israëlieten zou beschermen. Ariel Sharon werd dan ook verkozen tot eerste minister.[/font]

[font=Arial]Er heerst een ongelijke strijd tussen het meest gesofistikeerde leger ter wereld en een arme, reeds decennia lang uitgemergelde, bevolking die enkel stenen en zelfmoordcomando’s voor handen heeft.[/font]
Oud 8 februari 2005, 01:44   #444
Bert Bubber
Provinciaal Statenlid

Bert Bubber's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

[font=Arial]Gedurende de oorlog van 1967 bezette Israël de regio’s van de West Bank en Gaza. De oorlog is intussen afgelopen, we zijn 38 jaar later, maar nog steeds worden deze Palestijnse gebieden bezet. Deze gebieden maakten geen deel uit van de staat Israël die in 1948 ,met goedkeuring van de VN, boven de doopvont werd gehouden.[/font]

[font=Arial]De meeste inwoners van Israël zijn voorstander van de vrede, ze verkozen Yitzak Rabin tot eerste minister. Rabin zette meer stappen naar vrede met de Palestijnen dan al zijn voorgangers samen. In de jaren 90 leken Yasser Arafat en Yitzak Rabin, met bemiddelling van de VS onder Bill Clinton,eindelijk de finale stap naar vrede te zetten.[/font]

[font=Arial]Yigal Amir, een fanatisch zionistische student rechten, schoot Yitzak Rabin 5 kogels door het lichaam toen deze in 1995 een Israëlische vredesmanifestatie bijwoonde. In latere ondervragingen bevestigde Yigal Amir dat hij geen spijt had van zijn daden en dat hij de Joodse zaak een dienst betuigde.[/font]

[font=Arial]Vandaag staat aan het hoofd van Israël een brutale man die reeds verscheidene malen op bezoek is geweest bij president George W. Bush sinds deze in 2000 het witte huis heeft betreden. Zijn naam: Ariel Sharon, door zijn aanhangers liefkozend “Arik King” genoemd. De arabieren kennen hem echter al deciennia als beenhouwer, terrorist en oorlogscrimineel. Er was een tijd dat de politieke carièrre van Ariel Sharon ten dode leek opgeschreven. Hij werd geïsoleerd en gemeden omwille van zijn rol als minister van defensie en de bloedige manier waarop hij Palestijnse vestigingen had aangepakt.[/font]

[font=Arial]In 1982 hadden de troepen van Ariel Sharon de wegen van en naar de vluchtelingenkampen Sabra en Shattila versperd terwijl een Libanese pro-Israël-militie 1500 ongewapende Palestijnse burgers elimineerde. De slachtpartij stond onder supervisie van Ariel Sharon.[/font]

[font=Arial]Een overlevende van deze aanval heeft in België een proces gestart tegen Ariel Sharon, maar onder druk van de VS (!?) is de wetgeving in België aangepast. De aanklacht tegen Ariel Sharon is niet langer van toepassing.[/font]

[font=Arial]Na bijna 20 jaar politieke ballingschap maakte Ariel Sharon zijn comeback in oktober 2000. Op de hoogte zijnd van het feit dat de Palestijnen hem haatten omwille van de gebeurtenissen in 1982 betrad Ariel Sharon de “Tempelberg”, een heilige plaats voor zowel Moslims als Joden. Door deze provocatie maakte bullebak Sharon in een aantal minuten brandhout van jaren behoedzaam werken naar vrede. Het directe gevolg was een gevecht waar langs de ene kant stenen en langs de ander kant kogels van kamp wisselden. Al snel werd in de publieke opinie Ariel Sharon naar voor geschoven als de sterke man die de Israëlieten zou beschermen. Ariel Sharon werd dan ook verkozen tot eerste minister.[/font]

[font=Arial]Er heerst een ongelijke strijd tussen het meest gesofistikeerde leger ter wereld en een arme, reeds decennia lang uitgemergelde, bevolking die enkel stenen en zelfmoordcomando’s voor handen heeft.[/font]

[font=Arial]Er heerst een ongelijke strijd tussen het meest gesofistikeerde leger ter wereld en een arme, reeds decennia lang uitgemergelde, bevolking die enkel stenen en zelfmoordcomando’s voor handen heeft[/font]
[font=Arial][/font]
[font=Arial]Mergel-martelaren. [/font]
Oud 8 februari 2005, 01:54   #445
Bert Bubber
Provinciaal Statenlid

Bert Bubber's schermafbeelding

Standaard

[font=Arial]Staat U me enig sceptisisme toe?

Gedurende de oorlog van 1967 bezette Israël de regio’s van de West Bank en Gaza. De oorlog is intussen afgelopen, we zijn 38 jaar later
[/font]

[font=Arial][/font]
[font=Arial]Nog 137 jaren geduld, beste vriend, en dan gaan de Palestijnen dat vieren; 175 jaar..[/font]
[font=Arial]Net zoals de Vlamingen, nu.[/font]
Oud 8 februari 2005, 01:55   #446
nadine
Parlementslid

Standaard

Ha, het is Sharon die je zo stoort omdat hij Israël al een paar keer gered heeft zoals oa in 1973

Kwa Sabra en Shatilla geloof jij natuurlijk dezelde propaganda, zonder het echte verhaal te kennen van de persoonlijke lijfwacht van Elie Hobeike, de echte butcher, en die toen reeds in dienst stond van de Syrische geheime dienst, zoals bewezen door zijn ministerpostjes die hij toen mooi kreeg van Assad, een echte massamoordenaar van zijn "eigen volk eerst". En de hypocrisie van de PC's en sommige arabieren is tot het summum geraajt met de klacht tegen Sharon, want er is in Libanon ooit eens een carnavalproces geweest tegen Hobeika and guess.... de enige drie copijen van het dossier zijn allen verdwenen. Raar hé... en twintig jaar later en een paar maand na het "verloren gaan" van de laatste copij breekt de klacht tegenSharon uit. Allemaal toeval natuurlijk

't wordt echt eens tijd dat je opgroeit en stopt met fabeltjes te geloven die in je breintje passen.
Oud 8 februari 2005, 01:58   #447
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ha, het is Sharon die je zo stoort omdat hij Israël al een paar keer gered heeft zoals oa in 1973

Kwa Sabra en Shatilla geloof jij natuurlijk dezelde propaganda, zonder het echte verhaal te kennen van de persoonlijke lijfwacht van Elie Hobeike, de echte butcher, en die toen reeds in dienst stond van de Syrische geheime dienst, zoals bewezen door zijn ministerpostjes die hij toen mooi kreeg van Assad, een echte massamoordenaar van zijn "eigen volk eerst". En de hypocrisie van de PC's en sommige arabieren is tot het summum geraajt met de klacht tegen Sharon, want er is in Libanon ooit eens een carnavalproces geweest tegen Hobeika and guess.... de enige drie copijen van het dossier zijn allen verdwenen. Raar hé... en twintig jaar later en een paar maand na het "verloren gaan" van de laatste copij breekt de klacht tegenSharon uit. Allemaal toeval natuurlijk

't wordt echt eens tijd dat je opgroeit en stopt met fabeltjes te geloven die in je breintje passen.
Ik mijn waarheid en U uw godsdienst. Akkoord?
Oud 8 februari 2005, 02:01   #448
nadine
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
Wie gelooft dat deze onderhandelingen tussen Abbas en Sharon tot vrede zullen leiden is ofwel slecht geïnformeerd ofwel dwaas.

De bovengenoemde 'vredesgesprekken' zijn niet meer dan een grote schijnvertoning of komedie. Wat dat betreft is de vergelijking met het carnaval in Aalst inderdaad wel zeer toepasselijk.
Efkes vergeten:
Het staat dus vast dat al die mensen daar dom zijn en in een praalwagen gaan rondtoeren.
Bij de echt intelligente kan jij dus gerekend worden en rara... wie nog die er niet in gelooft? De Hamas, de Hesbollah, enz... allen even vredelievende lui waarmee jij je dus in zeer select gezelschap bevind, maar dat die lui je aanstaan kon ik me ook al indenken vooral als men weet wat ze op het oog hebben.
Was jij er dan ook bij in Brussel en Antwerpen om "hamas, hamas, alle joden aan het gas" te roepen? Men zou het zo al voor minder gaan denken na alles wat je hier al geschreven hebt
Oud 8 februari 2005, 02:05   #449
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Israel kan vannacht weer rustig slapen, Nadine waakt!
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2005, 02:05   #450
nadine
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ik mijn waarheid en U uw godsdienst. Akkoord?
Voor je waarheden

http://www.entrefilets.com/Cobra_1.htm
http://www.aceviper.net/members/cobra/07.html

Als je een betere ooggetuige vindt, kom het maar melden hoor...
Oud 8 februari 2005, 02:06   #451
nadine
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Israel kan vannacht weer rustig slapen, Nadine waakt!
Bedankt flipper
Oud 8 februari 2005, 02:23   #452
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor je waarheden

http://www.entrefilets.com/Cobra_1.htm
http://www.aceviper.net/members/cobra/07.html

Als je een betere ooggetuige vindt, kom het maar melden hoor...
[font=Arial]Betere ooggetuige? Kan moeilijk objectief genoemd worden![/font]

[font=Arial]... coup de théâtre au premier jour d’audience, le 9 octobre 2000, Elie Hobeika retirait sa plainte ... onder druk van?[/font]

[font=Arial]Si les faits relater par Cobra devaient s’avérer exacts, c’est �* n’en pas douter sur cette question qu’Ariel Sharon pourrait avoir �* s’expliquer en Belgique[/font]
Oud 8 februari 2005, 11:10   #453
nadine
Parlementslid

Standaard

Citaat:
[font=Arial]Betere ooggetuige? Kan moeilijk objectief genoemd worden![/font]

[font=Arial]... coup de théâtre au premier jour d’audience, le 9 octobre 2000, Elie Hobeika retirait sa plainte ... onder druk van?[/font]

[font=Arial]Si les faits relater par Cobra devaient s’avérer exacts, c’est �* n’en pas douter sur cette question qu’Ariel Sharon pourrait avoir �* s’expliquer en Belgique[/font]
Wat is er niet objetief in? Kom eens af met feiten!!
Druk van wie? Voor wie werktte die vent toen? De Syrische bezetter
en de franse zin ruk je zoals gewoonlijk gewoonlijk uit hun context en is maar een interpretatie van een journalist.
De zin die belangrijk is "Cobra disculpe en quelque sorte Ariel Sharon"
Maar dat durf je weer niet quoten...

Maar zoals ik reeds schreef bevindt jij je ook in goed gezelschap wat het vredesproces aangaat: in gezelschap van Hamas en co. En misschien heb je ook al staan huilen op straat van "hamas, hamas, ...."
Oud 8 februari 2005, 14:12   #454
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is er niet objetief in? Kom eens af met feiten!!
Druk van wie? Voor wie werktte die vent toen? De Syrische bezetter en de franse zin ruk je zoals gewoonlijk gewoonlijk uit hun context en is maar een interpretatie van een journalist. De zin die belangrijk is "Cobra disculpe en quelque sorte Ariel Sharon" Maar dat durf je weer niet quoten...
Maar zoals ik reeds schreef bevindt jij je ook in goed gezelschap wat het vredesproces aangaat: in gezelschap van Hamas en co. En misschien heb je ook al staan huilen op straat van "hamas, hamas, ...."
Beste Nadine uit Malines,

Wanneer ik het over 'Objectief' heb referreer ik naar de snede waarin je jezef voorstelt: 'Als je een betere ooggetuige vindt, kom het maar melden hoor...'

Geef toe, objectiviteit kan moeilijk als sterke eigenschap naar voor geschoven worden, in tegendeel. Van zodra er iets wordt gepost dat niet 100% in jouw kraam past begin je te brullen en briesten. Rustig reageren op een post zit er voor jou nooit in, uw 'hamas, hamas, ...' bevestigt dit eens te meer.

"Cobra disculpe en quelque sorte Ariel Sharon" heeft niets met durf te maken, ik stel 't één en 't ander in twijfel en kies daarvoor de zinsnede die mijn twijfels het best verwoorden.

PS: deze komt ook van uw keyboard: "hamas, hamas, alle joden aan het gas", dit ruikt naar smaag
Oud 8 februari 2005, 17:26   #455
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Garfield,
Groene flamingant,
Slegie,

Laat me jullie eerst en vooral feliciteren met de tijd die jullie in jullie reacties hebben gestopt. Er zit in ieder geval een visie en structuur in, maar ... jullie lijken het toch wat idealistisch, een beetje naïef te benaderen.
Er zijn machten en krachten die in jullie uitgebreid geschrijf nooit worden vermeld en die een bepalende impact hebben op het verloop der dingen.

Was het maar zo eenvoudig ...
ik besef maar al te goed dat wa ik schrijf een utopie is.maar ik probeer een oplossing te bedenken en dat dit niet zo eenvoudig is weet ik ook.
maar het is leuk om er over te praten met andere ook is het soms wat te naïef wat ik zeg inzake de oplossing maar toch bedankt voor de opmerking en eigenlijk zou ik jouw oplossing ook eens willen weten beste 2004gun?
misschien is jou voorstel beter en kunnen we hier dan verder over praten
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2005, 17:35   #456
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
Ja zeg, dacht je nu echt, alleen omdat ik die organisaties niet expliciet vernoem dat ik het bestaan ervan niet kende? Wat je vorige bericht betreft, ben ik toch wel zeer verbaasd dat je mijn berichten op één lijn zet met berichten als die van slegie of garfield (heb je ook de voorgaande berichten gelezen?). Als ik de berichten van slegie lees dan krijg ik inderdaad óók de indruk dat hij nog gelooft in de mythe van de Israëlische vredeswil (sorry slegie; als conflicten 100 jaar aanslepen is er echt wel méér aan de hand). Voor mezelf dacht ik dat ik in mijn voorgaande berichten toch wel blijk had gegeven van een iets bredere visie. En garfield, 2004gun, is niet naïef maar een evangelische christen die sympathiseert met een geflipte organisatie als christenen voor Israël (christenfundamentalisten). Dat laatste geldt trouwens óók voor Antoon. Ikzelf ben er mij zeer goed van bewust dat een oplossing voor dit conflict nog niet voor morgen is en onderhandelingen alléén zeker niet zullen volstaan om hier een oplossing af te dwingen. Maar het is hopelijk nog niet verboden om te geloven dat desondanks dat een oplossing mogelijk is. Als we daar desnoods nog 30 jaar op moeten wachten, dan moet dat maar. Ik heb geduld.
beste groene flamigant,

Dat je jouw mening niet wilt vergelijken met de mijne is normaal hé.
ik denk dat we hier allemaal wel een andere visie hebben op dit conflict.
ik zal ook nooit beweren dat de oplossingen die ik hier geef nu de enige juiste zijn.
ik geef toe dat ik wat te naïef ben op momenten.
De haat tussen beide volkeren is niet zomaar verdwenen ook al zou de goede wil er zijn van alle partijen.
dat mijn oplossing meer een utopie is nu weet ik maar al te goed en gezien het recente nieuws nog maar nauwelijks haalbaar.
maar ik ben blij dat we nu praten over oplossingen in plaats van constant feiten uit de geschiedenis te vernoemen.
dus alle reactie in verband met oplossingen blijven welkom.
Oud 8 februari 2005, 17:39   #457
slegie
Staatssecretaris

Standaard

oh ja dan nu eens een moppeke om nadine op stang te jagen

Waarom deden de joden niet meer aan de 2de WO?????

Ze waren op kamp
Oud 8 februari 2005, 17:58   #458
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

[font=Arial]Yigal Amir, een fanatisch zionistische student rechten, schoot Yitzak Rabin 5 kogels door het lichaam toen deze in 1995 een Israëlische vredesmanifestatie bijwoonde. In latere ondervragingen bevestigde Yigal Amir dat hij geen spijt had van zijn daden en dat hij de Joodse zaak een dienst betuigde.
[/font]
[font=Arial][/font]
[font=Arial]Yigal Amir is tuig , je vermoordt geen minister met kogels maar straft hem af in de verkiezing. Rabin koos idd. voor vrede. [/font]
[font=Arial]Het Israëlische volk wil vrede maar ook veiligheid. onder deze slagon werd Sharon voor de eerste maal verkozen hij versloeg Barak met een enorme overwinning , Sharons herverkiezing bevestigt dat "Vrede en Veiligheid" nog steeds actueel is. [/font]
[font=Arial][/font]
Citaat:

Bush heeft net zoals Clinton ook een plan voor vrede in het midden oosten . Bush weigerde terrecht om met Arafat te onderhandelen.
Sharon kan je ook niet beschuldigen van mededaderschap in de zaak Sabra en Shatilla , hoogtens schuldig verzuim. Sharon heeft ook al het recht om de voor de joden heilige tempelberg te bezoeken indien de moslim het daar moeilijk mee hebben is hun zaak.
Sharon heeft reeds in de jaren 70 toen hij enkele joodse gemeenschappen moest ontmantelen om de Sinai Jüdenrein aan Egypte terug te geven aagetoond dat hij in geval van nood harde noten kan kraken.
Oud 8 februari 2005, 19:38   #459
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ga hier niet reageren op de propaganda ... Typische Israëlbashing...want de bevolkings dichtheid in het huidige israel+palestina is wat het bij ons was in.... 1860. Ook volgens de zelfde boeken leefden daar in de romeinse tijden en zelfs later veel meer volk en was het land vruchtbaar. Al die zaken staan in de getuigenissen! Het gaat misschien op voor de Kempen tot in 1960!!! maar niet voor België dat +/- zelfde oppervlaktegrootte als het betrokken gebied heeft. Een eerlijke analyse ... en Catherine is daar echt ... een "mea culpa" zoals zijn acoliet De Neuter ooit gedaan heeft... pardon zal wel zionisteenhaat zijn in de PC-terminologie) kan mij misschien ooit van idee doen veranderen over die vent!
Nergens heb ik gezegd dat de Belgische en Israëlische bevolkingsdichtheid identiek zou zijn. Ik heb gewoon genuanceerd. Niet meer of niet minder.

Dat de Ottomanen hun provincies verwaarloosden is niks nieuw.

Dat het land in de Romeinse tijd vruchtbaar was zal ook wel. (wat doet dat terzake?)

Die berichten over wat eventueel zou kunnen gebeuren met het slib van de toekomstige ontziltingsinstallaties werden vermeld door
verschillende bronnen. Wel degelijk het vermelden waard dus.

Voor de rest veel gezwam over jodenhaat, propaganda (wat niet in je kraam past) en Israëlbashing. Maar dat zijn we ondertussen gewoon.

Misschien kan je naar het voorbeeld van Wim De Neuter een mea culpa slaan. Het is nog niet te laat.
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2005, 19:57   #460
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Efkes vergeten:
Het staat dus vast dat al die mensen daar dom zijn en in een praalwagen gaan rondtoeren.
Bij de echt intelligente kan jij dus gerekend worden en rara... wie nog die er niet in gelooft? De Hamas, de Hesbollah, enz... allen even vredelievende lui waarmee jij je dus in zeer select gezelschap bevind, maar dat die lui je aanstaan kon ik me ook al indenken vooral als men weet wat ze op het oog hebben.
Was jij er dan ook bij in Brussel en Antwerpen om "hamas, hamas, alle joden aan het gas" te roepen? Men zou het zo al voor minder gaan denken na alles wat je hier al geschreven hebt
Sharon wond er minder doekjes rond dan u: "praten over vrede? Neenee, alleen over veiligheid". Israëlische veiligheid natuurlijk. Palestijnse veiligheid staat niet op de agenda. Het onderdrukte volk heeft geen recht op veiligheid. Die telt alleen voor de bezetter zelf.

Wie gelooft dat er na driehonderd en zoveel rondes van dat soort gepalaver vrede komt, is inderdaad dwaas. Of slechts gedeeltelijk geïnformeerd (wat geen schande is). Of (aanvulling) sympathiseert met de bezetter zelf.

Uw geraas, ten slotte, over Hamas is waarschijnlijk gewoon bedoeld om uw tekst vol te krijgen. Niet op reageren dus.
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be