![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Banneling
|
![]() deskundigen!
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#443 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#444 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben het VB niet. En wat ik wil aanduiden is heel simpel. Jullie beginnen steeds weer te jammeren dat het de stoute facistoïde VB'ertjes zijn die tegen jullie ageren en proberen zo enerzijds mijn en andere mensen hun argumenten te ontkrachten en anderzijds niet VB'ers die negatief op jullie ideeën reageren in een verdomhoekje te drummen. Al wie contra homohuwelijk of adoptie is moet volgens jullie blijkbaar extreem-rechts zijn. Dat tegelijkertijd zowat heel de linksgeoriënteerde politieke massa van deze maatschappelijke discussie profiteert om zich als progressief pro-holebi te profileren uit pure stemmenhonger wil je tegelijkertijd niet zien. Net zoals je op dezelfde manier de belangen van de betrokken kinderen negeert. Dus als ik Mao en co hier vernoem, doordenkertje, niet al te moeilijk dacht ik, bedoel ik gewoon dat alle gruwels en waanideeën die onder die mensen hun bewind plaatsvonden... toen en daar ook politiek correct werden geacht. Politiek correct en correct hebben namelijk niets met elkaar te maken vat je.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
#445 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heteros die in het publiek zo ver over de schreef gaan en gepakt worden (wat op de parade duidelijk niet gebeurt) worden veroordeeld voor openbare zedenschennis.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
#446 |
Banneling
|
![]() linksgeoriënteerde politieke massa, progressief, Politiek correct.
Nog zo van die ckichés die vele eigenbelangers naar voren halen om argumenten te vermijden. Leg maar eens uit hoe je de belangen van de betrokken kinderen negeert? |
![]() |
![]() |
#447 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
& Je kan zeggen wat je wilt over de parade, ik heb nog nooit 1 lul gezien daar.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Eternity : 2 juni 2005 om 16:23. |
|||||
![]() |
![]() |
#448 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn vrouwke is leerlingbegeleidster in een midddelbare school. Als je daar eens je oren openzet wat de minderjarigen daar allemaal te horen en te zien krijgen van hun doorgaans hetero ouders, dan zoek je op een verkeerde plek naar essentie van de problematiek. Je moet het probleem aanpakken, niet een bevolkingsgroep. Als er dus minderjarigen op een manier geschokeerd worden door sexuele handelingen,... dan moet je de verantwoordelijken aanpakken en niet een bepaalde groep. Moest ik jou redenering volgen en groepen aanpakken ipv problemen dan ga ik mannen streng controleren omdat het veel duidelijker bewezen is dat mannen meer crimineel gedrag vertonen. Maar ik zou het zelf anders doen, namelijk de criminelen harder aanpakken of ze nu man, vrouw of onzijdig zijn. Logisch toch?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 2 juni 2005 om 16:26. |
|||||
![]() |
![]() |
#449 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoek naar de verantwoordelijken en niet algemene bevolkingsgroepen ! |
|
![]() |
![]() |
#450 |
Banneling
|
![]() Deze topic is nu toch niet beëindigd, of wel?
|
![]() |
![]() |
#451 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#452 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En je zegt dat je het Blok niet bent, vanwaar dan je avatar van het VB......
![]() |
#453 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zie dus het verschil totaal niet.
![]() |
#454 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#455 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#456 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#457 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#458 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#459 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Net zoals relnicht of ledercowboy zijn niet hetzelfde is als 'de' holebi. Van de laatste soort zijn er trouwens ook heteroversies. Uitkomen voor mijn politieke strekking, met alle negatieve reacties vandien, is gewoon deel van mijn instelling. Ik discusieer open en eerlijk onder mijn eigen identiteit. Ik heb geen masker nodig om openlijk te durven zeggen wat ik werkelijk denk. Ik waardeer deze houding in anderen maar heb een grondige afkeer van mensen die in deze fora hun 'onbekendheid' misbruiken om idioterijen en haatmail te posten. Zoals u wellicht gemerkt heb heb ik een sterk uitgewerkte mening over dit onderdeel. Bovendien, ik ben niet tegen een homohuwelijk, toch niet op zich. Dat dit dezelfde vorm zou moeten hebben als het heterohuwelijk stel ik wel in vraag en wel om volgende redenen: - Het traditionele huwelijk houdt automatisch de mogelijkheid van adoptie en het grootbrengen van kinderen in. Zoals u weet ben ik daar op dit moment nog geen voorstander in. De dag dat u werkelijk kan aantonen dat alle deskundigen het grootbrengen van kinderen door homofielen als onbelastend voor de kinderen in kwestie aanduiden vervalt mijn verweer op dit punt. - Het traditioneel huwelijk is sterk verbonden aan de Christelijke kerk. U mag dat als onbelangrijk beschouwen, voor mij heeft dat een zekere waarde. En in tegenstelling tot wat nogal vaak wordt gesteld staat daarover in de bijbel wel degelijk een duidelijk standpunt. Namelijk dat het een gruwel/schande (de vertaling hier is dubieus) is om met een man te liggen alsof het een vrouw is. Of men is gelovig of niet, dat maakt men zelf uit. Maar net zoals u heb ik het recht op een mening en het recht om deze mening op een democratische manier te verdedigen. U weet, en ik weet, dat mijn standpunt niet het 'politiek correcte' is en ik derhalve niet dezelfde mogelijkheden heb om het in de media en de politieke arena te verdedigen zoals u dat voor u wel kan. Alleen dit al maakt de beslissingen die op dit moment over deze problematiek genomen worden ondemocratisch. En ook wanneer zulks in het eigen voordeel is zou men als democraat dit moeten aanklagen. Ik heb er echter geen enkel probleem mee dat homfielen een samenlevingsvorm zouden aangaan die perfect gelijk is aan het huwelijk (afgezien van de adoptierechten ) maar dit huwelijk noemen blijkt bij vele mensen een uiting van zich afzetten tegen de christelijke moraal. Dat is zeker geen gezonde houding, de eigen mening laten bepalen of beïnvloeden door derden bewijst enkel karakterzwakte. De stelling dat dit dezelfde benaming zou moeten hebben vanuit een gelijkberechtigingsstandpunt valt te verdedigen, maar zoals gezegd, dit druist in tegen de bijbel en derhalve vidt ik dit personlijk een ongelukkige keuze. Een derde strekking die nogal wat aanhang heeft in politiek actieve middens is dat een 'huwelijk' een eerste stap is naar adoptie enz... tja, daar kent u mijn mening.
|
![]() |
![]() |
#460 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hoe komt u erbij dat het huwelijk iets christelijks is? Nog nooit van het burgerlijk huwelijk gehoord?
Homo's vragen ook niet om voor de kerk te mogen trouwen eh |
![]() |