Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 2 juni 2005, 16:02   #441
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

deskundigen!
Het Skill Effect is offline  
Oud 2 juni 2005, 16:04   #442
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris
Als je bedoelt dat twee halfnaakte mannen die tegen elkaars benen staan op te rijden onder de ogen van schoolkinderen niks met sex heeft te maken ............
Je kan geen park binnengaan, of je ziet wel flikflooiende koppels.............What's the difference ???
Pietje is offline  
Oud 2 juni 2005, 16:09   #443
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je bedoelt dat twee halfnaakte mannen die tegen elkaars benen staan op te rijden onder de ogen van schoolkinderen niks met sex heeft te maken heb je natuurlijk gelijk.

Alvorens je ook hier weer begint over 'minderheid in het gebeuren enz.', ook daarop ging ik vroeger in het topic uitgebreid in.

Vicieuze cirkeltjes aanleggen in de hoop dat er genoeg lezers niet het gehele topic lezen is flauw jongen.
Minderheid of geen minderheid, er is totaal geen verschil met de hetero's op dit vlak.
Oud 2 juni 2005, 16:15   #444
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Ongelofelijk nu halen de VB homohaters er zelf al Stalin, Hitler bij...... Crazy gewoon, enorm crazy!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben het VB niet. En wat ik wil aanduiden is heel simpel.
Jullie beginnen steeds weer te jammeren dat het de stoute facistoïde VB'ertjes zijn die tegen jullie ageren en proberen zo enerzijds mijn en andere mensen hun argumenten te ontkrachten en anderzijds niet VB'ers die negatief op jullie ideeën reageren in een verdomhoekje te drummen.
Al wie contra homohuwelijk of adoptie is moet volgens jullie blijkbaar extreem-rechts zijn. Dat tegelijkertijd zowat heel de linksgeoriënteerde politieke massa van deze maatschappelijke discussie profiteert om zich als progressief pro-holebi te profileren uit pure stemmenhonger wil je tegelijkertijd niet zien.
Net zoals je op dezelfde manier de belangen van de betrokken kinderen negeert.

Dus als ik Mao en co hier vernoem, doordenkertje, niet al te moeilijk dacht ik, bedoel ik gewoon dat alle gruwels en waanideeën die onder die mensen hun bewind plaatsvonden... toen en daar ook politiek correct werden geacht.

Politiek correct en correct hebben namelijk niets met elkaar te maken vat je.
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline  
Oud 2 juni 2005, 16:18   #445
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Minderheid of geen minderheid, er is totaal geen verschil met de hetero's op dit vlak.
Oh toch wel hoor.
Heteros die in het publiek zo ver over de schreef gaan en gepakt worden (wat op de parade duidelijk niet gebeurt) worden veroordeeld voor openbare zedenschennis.
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Oud 2 juni 2005, 16:18   #446
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

linksgeoriënteerde politieke massa, progressief, Politiek correct.
Nog zo van die ckichés die vele eigenbelangers naar voren halen om argumenten te vermijden.

Leg maar eens uit hoe je de belangen van de betrokken kinderen negeert?
Oud 2 juni 2005, 16:23   #447
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oh toch wel hoor.
Heteros die in het publiek zo ver over de schreef gaan en gepakt worden (wat op de parade duidelijk niet gebeurt) worden veroordeeld voor openbare zedenschennis.
Iemand oppakken voor zijn outfit op de parade is even idioot als iemand oppakken voor carnaval (vuile janette iemand?)
& Je kan zeggen wat je wilt over de parade, ik heb nog nooit 1 lul gezien daar.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Eternity on 02-06-2005 at 17:23
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oh toch wel hoor.
Iemand oppakken voor zijn outfit op de parade is even idioot als iemand oppakken voor carnaval (vuile janette iemand?)
& Je kan zeggen wat je wilt over de parade, ik heb nog nooit 1 lul gezien daar.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Oh toch wel hoor.
Iemand oppakken voor zijn outfit op de parade is even idioot als iemand oppakken voor carnaval (vuile janette iemand?)[/size]
[/edit]

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 2 juni 2005 om 16:23.
Eternity is offline  
Oud 2 juni 2005, 16:25   #448
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh toch wel hoor.
Al eens een loveparade gezien? Daar plekken een hoop heteros tegen elkaar. Homo's ook, maar ik steek ze dan ook niet in een ander hokje.

Mijn vrouwke is leerlingbegeleidster in een midddelbare school. Als je daar eens je oren openzet wat de minderjarigen daar allemaal te horen en te zien krijgen van hun doorgaans hetero ouders, dan zoek je op een verkeerde plek naar essentie van de problematiek.

Je moet het probleem aanpakken, niet een bevolkingsgroep. Als er dus minderjarigen op een manier geschokeerd worden door sexuele handelingen,... dan moet je de verantwoordelijken aanpakken en niet een bepaalde groep.

Moest ik jou redenering volgen en groepen aanpakken ipv problemen dan ga ik mannen streng controleren omdat het veel duidelijker bewezen is dat mannen meer crimineel gedrag vertonen.
Maar ik zou het zelf anders doen, namelijk de criminelen harder aanpakken of ze nu man, vrouw of onzijdig zijn.

Logisch toch?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Het Skill Effect on 02-06-2005 at 17:26
Reason:

Citaat:
Oh toch wel hoor.
Al eens een loveparade gezien? Daar plekken een hoop heteros tegen elkaar. Homo's ook, maar ik steek ze dan ook niet in een ander hokje.

Mijn vrouwke is leerlingbegeleidster in een midddelbare school. Als je daar eens je oren openzet wat de minderjarigen daar allemaal te horen en te zien krijgen van hun doorgaans hetero ouders, dan zoek je op een verkeerde plek naar essentie van de problematiek.

Je moet het probleem aanpakken, niet een bevolkingsgroep. Als er dus minderjarigen op een manier geschokeerd worden door sexuele handelingen,... dan moet je de verantwoordelijken aanpakken en niet een bepaalde groep.

Moest ik jou redenering volgen en groepen aanpakken ipv problemen dan ga ik mannen streng controleren omdat het veel duidelijker bewezen is dat mannen meer crimineel gedrag vertonen.
Maar ik zou het zelf anders doen, namelijk de criminelen harder aanpakken of ze nu man, vrouw of onzijdig zijn.

Logisch toch?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Oh toch wel hoor.

Je moet het probleem aanpakken, niet een bevolkingsgroep. Als er dus minderjarigen op een manier geschokeerd worden door sexuele handelingen,... dan moet je de betrokkenen aanpakken en niet een bepaalde groep.

Logisch toch?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 2 juni 2005 om 16:26.
Oud 2 juni 2005, 16:28   #449
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:

Logisch toch?
Hetzelfde geldt trouwens voor ander illegaal gedrag wat dient aangepakt te worden.

Zoek naar de verantwoordelijken en niet algemene bevolkingsgroepen !
Oud 2 juni 2005, 16:35   #450
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Deze topic is nu toch niet beëindigd, of wel?
Oud 2 juni 2005, 17:10   #451
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Deze topic is nu toch niet beëindigd, of wel?
http://forum.politics.be/showthread.php?t=22773
Oud 2 juni 2005, 17:58   #452
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik ben het VB niet. En wat ik wil aanduiden is heel simpel.
Jullie beginnen steeds weer te jammeren dat het de stoute facistoïde VB'ertjes zijn die tegen jullie ageren en proberen zo enerzijds mijn en andere mensen hun argumenten te ontkrachten en anderzijds niet VB'ers die negatief op jullie ideeën reageren in een verdomhoekje te drummen.
Al wie contra homohuwelijk of adoptie is moet volgens jullie blijkbaar extreem-rechts zijn. Dat tegelijkertijd zowat heel de linksgeoriënteerde politieke massa van deze maatschappelijke discussie profiteert om zich als progressief pro-holebi te profileren uit pure stemmenhonger wil je tegelijkertijd niet zien.
Net zoals je op dezelfde manier de belangen van de betrokken kinderen negeert.

Dus als ik Mao en co hier vernoem, doordenkertje, niet al te moeilijk dacht ik, bedoel ik gewoon dat alle gruwels en waanideeën die onder die mensen hun bewind plaatsvonden... toen en daar ook politiek correct werden geacht.

Politiek correct en correct hebben namelijk niets met elkaar te maken vat je.
Hoe dan ook die uitspraken horen gewoon niet door er STalin etc. bij te betrekken; en nog iets ik ben ook meer rechts dan links maar ben voorstander van homohuwelijk, adoptie. Maar ja in de ogen van de VB is dat links hé.

En je zegt dat je het Blok niet bent, vanwaar dan je avatar van het VB......

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline  
Oud 2 juni 2005, 18:00   #453
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oh toch wel hoor.
Ik zie niet in wat er op die parade verkeerd gebeurd aangezien zo'n toestanden op Aalst Carnaval ook voorkomen, daar wordt toch normaal niemand verooredeeld voor openbare zedenschennis.
Ik zie dus het verschil totaal niet.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline  
Oud 2 juni 2005, 18:21   #454
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
& Je kan zeggen wat je wilt over de parade, ik heb nog nooit 1 lul gezien daar.
Laat staan een versnellingspook, btw bij de reclames op tv zie je ook nooit een lul, maar je word wel gebombardeerd met tetten en kutten... Seksistische discriminatie zeg ik U!!!
Oud 2 juni 2005, 18:40   #455
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Laat staan een versnellingspook, btw bij de reclames op tv zie je ook nooit een lul, maar je word wel gebombardeerd met tetten en kutten... Seksistische discriminatie zeg ik U!!!
Filip Dewinter komt toch vaak op TV!
Oud 2 juni 2005, 18:50   #456
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Filip Dewinter komt toch vaak op TV!
Oud 3 juni 2005, 16:55   #457
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Al eens een loveparade gezien? Daar plekken een hoop heteros tegen elkaar. Jawel, in Duitsland, twee keer al. Homo's ook, maar ik steek ze dan ook niet in een ander hokje.
Dat u het onderscheid niet kunt, of wenst te maken, tussen een vrijend koppeltje en een opzettelijk provocerende vertoning zegt iets over u.

Excuseer, uw minimalisatiedrang onderschat, jonge kinderen bedoelde ik uiteraard

Hier stelt u dat ik gans de scene verbindt met de ledercowboys.
Dat is nogal sterk in tegenspraak met het geheel van mijn reacties hier niet?
Nog maar eens details uit hun verband rukken, zwak hoor!

Zoals gezegd, het feit dat ik uitwassen veroordeel zegt niets over de groep.
Ik heb hier al verscheidene keren persoonlijke homofiele kennissen als sympathieke degelijke mensen aangeduid die ten andere zelf van 'relnichten' niets moeten weten.
Steeds maar weer terugkomen en proberen de schijn te wekken dat ik een homohater zou zijn om mijn standpunten onderuit te kunnen halen.
Zwakke discussievorm maat.

Logisch toch?
Iedereen beschouwt zijn eigen oordeel als logisch.
Oud 3 juni 2005, 17:04   #458
Meia noite
Provinciaal Gedeputeerde

Meia noite's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iedereen beschouwt zijn eigen oordeel als logisch.
Daar vat u perfect samen wat u hier al bladzijden lang heeft liggen orakelen.
Meia noite is offline  
Oud 3 juni 2005, 17:20   #459
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Hoe dan ook die uitspraken horen gewoon niet door er STalin etc. bij te betrekken; en nog iets ik ben ook meer rechts dan links maar ben voorstander van homohuwelijk, adoptie. Maar ja in de ogen van de VB is dat links hé.

En je zegt dat je het Blok niet bent, vanwaar dan je avatar van het VB......
Vlaams Belanger zijn is niet hetzelfde als 'het' VB zijn.
Net zoals relnicht of ledercowboy zijn niet hetzelfde is als 'de' holebi.
Van de laatste soort zijn er trouwens ook heteroversies.

Uitkomen voor mijn politieke strekking, met alle negatieve reacties vandien, is gewoon deel van mijn instelling.
Ik discusieer open en eerlijk onder mijn eigen identiteit.
Ik heb geen masker nodig om openlijk te durven zeggen wat ik werkelijk denk.
Ik waardeer deze houding in anderen maar heb een grondige afkeer van mensen die in deze fora hun 'onbekendheid' misbruiken om idioterijen en haatmail te posten.

Zoals u wellicht gemerkt heb heb ik een sterk uitgewerkte mening over dit onderdeel.

Bovendien, ik ben niet tegen een homohuwelijk, toch niet op zich.
Dat dit dezelfde vorm zou moeten hebben als het heterohuwelijk stel ik wel in vraag en wel om volgende redenen:
- Het traditionele huwelijk houdt automatisch de mogelijkheid van adoptie en het grootbrengen van kinderen in. Zoals u weet ben ik daar op dit moment nog geen voorstander in.
De dag dat u werkelijk kan aantonen dat alle deskundigen het grootbrengen van kinderen door homofielen als onbelastend voor de kinderen in kwestie aanduiden vervalt mijn verweer op dit punt.
- Het traditioneel huwelijk is sterk verbonden aan de Christelijke kerk.
U mag dat als onbelangrijk beschouwen, voor mij heeft dat een zekere waarde.
En in tegenstelling tot wat nogal vaak wordt gesteld staat daarover in de bijbel wel degelijk een duidelijk standpunt.
Namelijk dat het een gruwel/schande (de vertaling hier is dubieus) is om met een man te liggen alsof het een vrouw is.
Of men is gelovig of niet, dat maakt men zelf uit.
Maar net zoals u heb ik het recht op een mening en het recht om deze mening op een democratische manier te verdedigen.
U weet, en ik weet, dat mijn standpunt niet het 'politiek correcte' is en ik derhalve niet dezelfde mogelijkheden heb om het in de media en de politieke arena te verdedigen zoals u dat voor u wel kan. Alleen dit al maakt de beslissingen die op dit moment over deze problematiek genomen worden ondemocratisch.
En ook wanneer zulks in het eigen voordeel is zou men als democraat dit moeten aanklagen.

Ik heb er echter geen enkel probleem mee dat homfielen een samenlevingsvorm zouden aangaan die perfect gelijk is aan het huwelijk (afgezien van de adoptierechten ) maar dit huwelijk noemen blijkt bij vele mensen een uiting van zich afzetten tegen de christelijke moraal.
Dat is zeker geen gezonde houding, de eigen mening laten bepalen of beïnvloeden door derden bewijst enkel karakterzwakte.
De stelling dat dit dezelfde benaming zou moeten hebben vanuit een gelijkberechtigingsstandpunt valt te verdedigen, maar zoals gezegd, dit druist in tegen de bijbel en derhalve vidt ik dit personlijk een ongelukkige keuze.
Een derde strekking die nogal wat aanhang heeft in politiek actieve middens is dat een 'huwelijk' een eerste stap is naar adoptie enz... tja, daar kent u mijn mening.
Oud 3 juni 2005, 17:23   #460
Meia noite
Provinciaal Gedeputeerde

Meia noite's schermafbeelding

Standaard

Hoe komt u erbij dat het huwelijk iets christelijks is? Nog nooit van het burgerlijk huwelijk gehoord?
Homo's vragen ook niet om voor de kerk te mogen trouwen eh
Meia noite is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be