![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ale vooruit, t'is toch al iets he ![]() Draai a.u.b. niet rond te pot ... Je interpreteerd em letterllijk, of je interpreteerd em figuurlijk. Citaat:
Wie beweert dat ze geen betekenis hebben ? Niemand, zeker ik niet. De point is of je het letterlijk moet nemen. Dus, ja of neen, letterlijk of niet, durf je nu antwoorden of hoe zit het ? Citaat:
Zijn vrouwen volgens jouw van nature sletten, maar word het overal ter wereld, behalve in het westen, er uitgemept ? Zo ja blijft een vrouw verwerpelijk he, zelfs na jouw "heropvoeding". Zo neen, wat is de oorzaak dan wel ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tussen haakjes, drugs en kriminaliteit zijn hier in deze cultuur ook een aanvaarde grond tot echtscheiding. Al de rest wordt hier ook scheef bekeken, maar zijn niet echt aanvaarde gronden tot echtscheiding, want scheiden doen ze hier niet gemakkelijk; en het wordt zeker niet door de omgeving aangemoedigd, en zeker niet via een federale politiemacht van janetten, sletten en andere hoerejong. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Iedereen doet wat hij of zij zelf wil, zou ik zeggen, om zich evenwaardig te voelen. Bijvoorbeeld, als de man naar de hoeren loopt, dan worden we zelf een hoer, en dan zijn we terug mekaars gelijke. Voila. Problem solved. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben er zelf geweest ![]() Overtuigend genoeg ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Statistieken liegen er ook niet om meer dan 50% van de schoolgaande jeugd leeft niet meer in een gezin waar vader en moeder nog samen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
de oplopende spanningen bij z'n ouders. De problemen waren opgelost toen deze appart zijn gaan wonen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je word niet zomaar uit je domicilie-adres verwijderd, je bent zelfs wettelijk gemachtigd in te breken op je domicilie-adres.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je verdient het niet ooit nog met iemand samen te leven als je niet ingrijpend veranderd. Hopelijk laat geen vrouw zich meer vangen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
als de man naar de hoeren loopt, kan de vrouw haar man de deur wijzen, want hij schend het "heilig sacrament" waarmee je staat te zwaaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik wens enkel te onderstrepen dat sletten een beperkte use case hebben (een beperkt gebruiksgeval): Ge moogt zoveel sletten gebruiken, zoveel als ge zelf maar wilt, maar ge er moogt nooit met één trouwen. Ge trouwt best met een braaf meisje dat maagd is en 's zondags naar de kerk gaat. En inderdaad, als ondertussen alle vrouwen sletten zijn geworden, dan zit de maatschappij met een serieus probleem. En door de sletten op de koop toe altijd maar meer rechten te geven, wordt de maatschappij gewoonweg een hoerenkot. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En natuurlijk moet ik nu opnieuw tijd en moeite steken in het bekijken van nieuwe, uitsluitend maagdelijke kandidates, gevolgd door een veel grondiger onderzoek dan de eerste keer. Ik ben eraan bezig. Daarenboven mag ik haar zeker niet uit die omgeving halen, die er in de eerste plaats voor gezorgd heeft dat het eerbare dame is. Want anders gaan ze haar wijsmaken dat rondsletten toch zo plezant is, vooral op kosten van de belastingsbetaler. Als advies aan diegenen die toch een buitenlandse vrouw mee naar huis nemen: ge kunt best ten allen prijze verhinderen dat ze Nederlands leert, want dan gaan de omgevingssletten haar ogenblikkelijk beginnen opstoken, en stevent ge regelrecht op een echtscheiding af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en dan een maagd tot vrouw nemen . Zelfs in de middeleeuwen was dat al niet meer aanvaardbaar, jong toch, ge zijt echt ziek ![]() En, denk je nu echt dat jouw geval (en ervaringen) representatief zijn voor de westerse wereld ? Get real !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
wat was de oorzaak dat de politie er aan toe is gekomen ? Die komen niet zomaar, weete ![]() Meneer is heilig neem ik aan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | ||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Actori incumbit probatio. Er rust op mij geen enkele verplichting van te bewijzen dat ik onschuldig ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik herhaal, zolang de oneindig diepe staatskassen die dat moeten financieren, financieel nog kunnen volgen, doet men maar gerust verder. In elk geval gaan ze zo'n ketterse smeerlapperijen aan mij niet meer kunnen lappen, want het is ten strengste verboden aan de plaatselijke politie hier om zich te bemoeien met de interne keuken van een gehuwd koppel. Nu, wat betreft de federale politie van janetten, sletten, en andere hoerejong, veronderstel ik dat de moslims de moeite zullen nemen van hen die kuren af te leren. Ik supporter in elk geval voor de moslimfundamentalisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ge moogt zelf aanvullen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Vreemdeling
|
![]() Heb een vechtscheiding in familie meegemaakt waar het de vrouw uiteindelijk alleen om het geld te doen was (en zo is het op veel plaatsen). Je komt thuis en je kot en rekening is volledig leeggemaakt. Als een beetje fatsoenlijk man met wat eer- en rechtvaardigheidsgevoel sta je gewoon met je mond vol tanden, perplex als je ineens de argumenten (lees leugens) te horen krijgt voor de scheiding. En de politie komt inderdaad zomaar, heel graag zelfs, zo kunnen ze dan hun macht tov een weerloos man nog eens laten zien wat altijd fijner is dan rondrijden in pakweg Molenbeek zeg maar. Pas na telefoon naar advocaat die bevestigde dat ze hun boekje te buiten gingen en nadat iemand afkwam om het gebeuren te filmen dropen ze af. En waarom niet scheiden ? Ze hebben als ze het slim aanpakken, dat zijn de meeste wel, niks te verliezen integendeel. De staat subsidieert graag zelfs tot 4 verschillende pro deo advocaten zodat het procederen maar niet ophoudt. Misschien is het wel allemaal een complot van de heren in Brussel waarvan de meeste advocaat zijn want het is big business. Als de kassen leeg zijn zal het aantal scheidingen snel dalen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Noteer dat er ook nog pensioenen te betalen vallen, want we mogen er van uit gaat dat er nog één generatie met relatief hoge levensverwachting redelijkerwijs haar vroeger gestorte bijdragen terug gaat willen zien. Ge kunt ook proberen van de man in kwestie het kot te doen verder betalen. Dat gaat echter vaak niet lukken. Hij moet immers zelf ook ergens wonen, nietwaar? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Op dat moment zal het uur der waarheid niet veraf meer zal zijn, en kan het aantal echtscheidingen eindelijk beginnen dalen. |
|
![]() |
![]() |