![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ge wilt niet splitsen om ons voordeel, ge wilt splitsen omwille de nadelen voor de walen... Laatst gewijzigd door xylitar : 21 juni 2006 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat nu weer?! Vind je het zo raar dat ik Vlaamse gemeenten die overspoeld worden door franstaligen niet zomaar laat afpakken. De huidige politieke klasse is laf en zou daar inderdaad over onderhandelen, geen sprake van bij ons!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Schepen
|
![]() wel wat is het probleem, overal word geroepen dat er meer vlamingen dan walen zijn... Dus een vlaamse nee of we splitsen... Dan laat je hen tenminste nog de keus... iets wat je nu niet doet, of waar in het verleden niet genoeg gebruik van gemaakt is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Staatssecretaris
|
![]() Vreemde logica hoor, waar leid je dat uit af? Ik wil een goed bestuur voor Vlaanderen in een Vlaamse natie. Heeft absoluut niets van doen met Wallonië, al was het een ander land dan nog wil ik zelfbeschikking voor de Vlamingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Schepen
|
![]() en nu kan vlaanderen zijn eigen weg niet gaan? zorg er dan voor dat dat wel kan... maar laat niet uitschijnen dat dat alleen door een splitsing kan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Staatssecretaris
|
![]() Maar ik wil helemaal niet onderhandelen of samenwerken of wat dan ook. Wij doppen onze boontjes, punt. En als de Walen dat goed vinden: des te beter, zo niet: jammer maar helaas. Wij mogen onszelf toch wel besturen zeker?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Schepen
|
![]() en dat doet vlaanderen nu niet? zichzelf besturen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ZELFBESCHIKKINGSRECHT DER VOLKEREN !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Staatssecretaris
|
![]() 1. Neen, we zitten met bemoeienissen van Waalse zijde.
2. Neen, want het CS blijft in stand gehouden worden en zo wordt de mening van 1 miljoen Vlamingen niet in beleid omgezet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U kan Franstaligen niet voorkomen naar Vlaanderen te gaan leven als ze het willen. Als een Vlaming naar Wallonië wil gaan leven, is het ook zijn goed recht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Staatssecretaris
|
![]() Aanpassen of opkrassen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jouw tweede probleem is dat je schijnbaar niet kan aangeven waarom mensen na 176 jaar miserie nog de moeite zouden doen om die miserie te redden. Laatst gewijzigd door baarle : 21 juni 2006 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
-De walen zijn met minder maar ze leggen ons wetten op???? dan is dat niet democratisch en moet dat veranderen, reden voor splitsing? niet echt. -het CS is al aan het afbrokkelen, en het zal verdwijnen... probleem opgelost zeker.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Z E L F B E S C H I K K I N G S R E C H T D E R V O L K E R E N Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 21 juni 2006 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Schepen
|
![]() Ik ben al lang van dat gedacht, maar tussen het geroep van "Belgie barst" SPLITS SPLITS, hoor je niet veel anders meer, de kabaal makers....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Verder dan een vage term "zelfbeschikkingsrecht" voor een andere vage term "volk" komt u niet... Studeer maar verder, en roepen en tieren ook natuurlijk... want echte onoverkomelijke problemen voor vlaanderen in belgie hebt u niet. enkel een radicaal gedacht. Laatst gewijzigd door xylitar : 21 juni 2006 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En anderen die enkel met Belgie Barst afkomen en verder geen enkele reden om te splitsen, hoeven dat ook niet te doen natuurlijk... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Vlaams-nationalist
![]() Nog 1 keertje en dan ga ik verder studeren, nutteloze tijdsverspilling: Z E L F B E S C H I K K I N G S R E C H T D E R V O L K E R E N Citaat:
![]() En 5 jaar later eist Le Zoute zijn onafhankelijkheid van Knocke... ![]() Nog 5 jaar later roept de Place M'as tu vu haar onafhankelijkheid uit... ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 21 juni 2006 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |