![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Gelooft u in de NWO | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
24 | 20,34% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
75 | 63,56% |
Ik weet er niet veel van, maar acht het niet onmogelijk |
![]() ![]() ![]() |
19 | 16,10% |
Aantal stemmers: 118. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Indien je globaal, alle wetenschappers domoren noemt die ontmethodisch en kritisch nonsens praten, en de crackpots van de NWO theorieën nuchtere en wetenschappelijk handelende mensen dan stapel je grootheidswaan op je paranoïa. Daar zijn kosten aan verbonden, schat! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de rest bewijs je mijn stelling wederom. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor meer achtergrondinfo: http://911research.wtc7.net/ Overigens ben ik het helemaal met je erover eens dat er niet zoals als een Nieuwe Wereld Orde bestaat, althans niet in de zin van één massieve samenzweringspiramide met een paar mannetjes (of liever nog: reptiliaantjes) aan de top. Misschien stelt dat je gerust. Of misschien net niet... ![]() Laatst gewijzigd door terzijde : 24 juli 2008 om 18:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat dacht ik al. ps: de hilarische weerleggingen op de site die je citeerde zijn potsierlijk. Ik heb enorm genoten. Meer van dat soor BS PLEASE! Wat de 9/11 betreft: Bin Laden bekende deze aanslag al een hele tijd geleden. Waar zijn jullie dus nog mee bezig? A tape aired by Al-Jazeera television Friday showed al-Qaida leader Osama bin Laden admitting for the first time that he orchestrated the Sept. 11, 2001 attacks and saying the United States could face more. Citaat:
Laatst gewijzigd door ericferemans : 24 juli 2008 om 19:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Parlementslid
|
![]() Het hoofd van de russiche geheime dienst heeft kort na 11 sept 2001 officieel verklaart dat deze aanslagen enkel het werk kunnen zijn van een overheids apparaat en geheime dienst; de complexiteit van de aanslag vergt dermate minitueuse planning dat dit onmogelijk door een gedrogeerde hanny hanjur en een man op sloffen aan de nierdialise kon zijn uit een grot in Afghanistan.
" Chief of Staff of the Russian Armed Forces, Leonid Ivashov recounts how 9/11 was an inside job by forces of international capitalists; and explains that Osama bin Laden and "Al Qaeda" cannot be behind the September 11 attacks. The same General goes on to reveal that 9/11 is part of an an evil plot to to install a unipolar world government and quench freedom around the world. " Dit zei ook Andreas Von Bulow ex minister in het duits kabinet belast met staatsveiligheid en zo zijn er nog 750 mensen die een zeer vooraanstaande positie hebben in de VS . Von Bulow was staatssecretaris van defensie en zegt letterlijk dat westerse democratien gehersenspoeld zijn met de aanslagen. Het vijandbeeld van het communisme taande en moest vervangen. En deze vijand is onzichtbaar en ongrijpbaar. mooi! Als je dat geen complot noemt? Als daar geen samenzweerders achter zitten? Hoe deden ze het dan? Heb je het filmpje van Derren Brown bekeken? Dan snap je beter hoe snel je beinvloed bent zonder het te merken. hypnose technieken. Kolonel Bowman ex hoofd Star Wars is bv een van die amerikanen die niet geloven in het complot van de taliban en die strijd voor de waarheid. www.patriotsquestion911.cm Vraag je af hoe is het mogelijk dat zoveel informatie op het internet cirkuleert en niets ervan in de media ? Wij zijn geen nutheads of antisemiten of rechtse dommerikken... Daarvoor werden de mensen tegen het EU verdrag ook al uit gemaakt... Het zijn ministers, militairen, ingenieurs, architecten Ik nodig je alvast uit op een bijeenkomst die er waarschijnlijk gaat komen met de architect Richard Gage die de vereniging architecten voor de waarheid heeft opgericht in de VS en die om steun komt vragen in Oktober in Europa. Staatsterrorisme zal het thema van de komende tien jaar worden hoe we dat oplossen Je ziet het beter onder ogen Eric. Het is er gewoon in ernstige mate en het bedreigt onze vrijheid. Ik voorspel allang valse vlag aanslagen in een station op het vaste land Mind my words als het gebeurt zullen we de officiele uitleg niet geloven. Het staat er aan te komen. Herinner u Bologna, Madrid en London. Er zijn zoveel feiten zo veel zo veel... Je moet er naar willen kijken. deprogrammeren hoe doe je dat? Laatst gewijzigd door Babylonia : 24 juli 2008 om 20:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'aanslag' in Belgie. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja ik zie het aan je vertaling
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat jij doet is het stukje tekst vertalen en aannemen dat ze gelijk hebben. Dat is niet alleen onrealistisch het is bovendien dom, naïef en onvolledig.
Wat je eigenlijk zou moeten doen is nagaan wat er echt met die kapers is gebeurd (of wat er van overblijft). Dan wordt die vertaling plots hetgeen IK zeg, niet hetgeen jij zegt door het simpelweg te vertalen en te slikken. Ergens tussen uw eerste en uw vierde idiote reply had ik gehoopt dat uwe "frang" zelf zou vallen maar blijkbaar heb ik u toch te hoog ingeschat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Parlementslid
|
![]() jobbeke voor menig een hier!!
http://img107.imageshack.us/img107/9...tatrollmu5.jpg We often think of psychological warfare as meaning disinformation. But psyops also includes inducing and spreading fear, because fear immobilizes people more than any other emotion. We all know about false flag terror. And many people argue that the government's real reason for torturing innocent people is to spread fear and intimidation. And we already know that the Pentagon employs bloggers to spread its propaganda (indeed, even private companies appear to do it).10 000 Het Fok forum in NL is er vol mee 24 uur op 24 uur cameras van trollen vies echt vies |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik slik liever iets van de FBI dan van iemand die zijn wereld niet groter is dan het bezoeken conspiracysites dat is pas zeer dom naief en onvolledig zijn laffe en persoonlijke aanvallen dat kan je goed he voor een keer laat ik het zo ik zie je liever elke keer op je bek te gaan en je jezelf belachelijk maakt op dit forum
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |