Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Gelooft u in de NWO
Ja 24 20,34%
Nee 75 63,56%
Ik weet er niet veel van, maar acht het niet onmogelijk 19 16,10%
Aantal stemmers: 118. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juli 2008, 17:02   #441
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Je bewijst alleen maar mijn stelling dat wetenschappers echt potdicht zitten

Pin d"Ar
Neen: jij maakt loze veronderstellingen en bewijst juist niets, laat staan dat ik dat zou doen.
Indien je globaal, alle wetenschappers domoren noemt die ontmethodisch en kritisch nonsens praten, en de crackpots van de NWO theorieën nuchtere en wetenschappelijk handelende mensen dan stapel je grootheidswaan op je paranoïa.
Daar zijn kosten aan verbonden, schat!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 17:03   #442
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Yep dat is nog het strafste, maar blijkbaar begrijp je dat stukje tekst niet dus ik zal het even vertalen:

"We zijn op de hoogte dat sommige van de kapers die we genoemd hebben nog rondlopen, maar het zal ons een zorg zijn, wat wij zeggen is finaal".

Ze proberen het zelfs niet uit te leggen en zelfs DAN ben je niet instaat om het te doorzien. Volgens mij is het hoogtijd dat je jezelf wat gaat verdiepen vooraleer je met meer van die kemels afkomt.
engels was niet je sterkste vak zekers
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 17:07   #443
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door terzijde Bekijk bericht
Wie spreekt hier over een inside job? Ik niet hoor. Ik zeg alleen dat de officiële complottheorie onmogelijk is. En vraag me nu niet om je alles persoonlijk uit te leggen he. Tussen de massa's rommel die op internet te vinden is heb je daar hele goeie sites voor. Als je graag Nederlands leest, is deze de beste. Maar wel bij de les blijven hoor!
tja er wel geen 3e mogelijkheid of is de officiele versie juist ofwel niet en dus een inside job
Oud 24 juli 2008, 17:28   #444
terzijde
Burger

terzijde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
tja er wel geen 3e mogelijkheid of is de officiele versie juist ofwel niet en dus een inside job
Hoezo? Stel nu dat ik zou zeggen dat ik denk dat de torentjes zijn opgeblazen met explosieven. Stel he. Waarom zou dat impliceren dat de Amerikaanse overheid dat heeft gedaan?
Oud 24 juli 2008, 17:57   #445
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoezo? Stel nu dat ik zou zeggen dat ik denk dat de torentjes zijn opgeblazen met explosieven. Stel he. Waarom zou dat impliceren dat de Amerikaanse overheid dat heeft gedaan?
het waren misschien aliens een andere mogelijkheid bestaat niet
Oud 24 juli 2008, 18:02   #446
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Neen: jij maakt loze veronderstellingen en bewijst juist niets, laat staan dat ik dat zou doen.
Indien je globaal, alle wetenschappers domoren noemt die ontmethodisch en kritisch nonsens praten, en de crackpots van de NWO theorieën nuchtere en wetenschappelijk handelende mensen dan stapel je grootheidswaan op je paranoïa.
Daar zijn kosten aan verbonden, schat!
Voordat je als een klein meisje gaat gillen, verdiep je eerst eens in wat zaken
Voor de rest bewijs je mijn stelling wederom.

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 18:18   #447
terzijde
Burger

Standaard

Citaat:
Wie twijfelt over het bestaan van NWO (en andere) samenzweringen dient aan die mensen volgende vragen te stellen:
...
...
...
Indien men zich deze vragen stelt over om het even welke "samenzweringstheorie" dan valt deze onmiddellijk door de mand.
Citaat:
Scherp, scherp. Mag ik jou ertoe uitnodigen je analysemodel eens toe te passen op de officiële 9/11-samenzweringstheorie? Ik vat hem even samen:
"19 Arabieren, gewapend met kartonmesjes en vanuit Afghanistan gecoördineerd door Osama Bin Laden, verschalkten tot vier keer toe de Amerikaanse luchtverdediging. Eén vliegtuig vlogen ze feilloos in het Pentagon, twee andere parkeerden ze in de WTC-torens. Tengevolge van dat laatste kwamen 3 stalen torenconstructies, waarvan 2 410 meter hoog en 1 240 meter hoog, en ondanks de natuurkundewetten, tegen valsnelheid en perfect symmetrisch naar beneden."
Bedankt!
Lukt het met je analyse, Eric?

Voor meer achtergrondinfo: http://911research.wtc7.net/

Overigens ben ik het helemaal met je erover eens dat er niet zoals als een Nieuwe Wereld Orde bestaat, althans niet in de zin van één massieve samenzweringspiramide met een paar mannetjes (of liever nog: reptiliaantjes) aan de top. Misschien stelt dat je gerust. Of misschien net niet...

Laatst gewijzigd door terzijde : 24 juli 2008 om 18:22.
terzijde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 19:05   #448
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Bewijs nu eens dat er een universeel complot is, waar alle journalisten in zitten, en wie daar aan de touwtjes trekt.
Er zijn allerlei belangengroepen, natuurlijk!
Maar een logisch en nuchter denkend mens gelooft dus niet dat die ALLEMAAL uit een NWO achtige organisatie worden aangestuurd.
Niemand beweert dat "iedere" journalist er door gestuurd wordt. Dat hoeft ook niet, u krijgt als journalist maar de kans om uw verhaal te brengen als dat verhaal niemand tegen de schenen schopt. De enkelingen die daarvan afwijken zijn op 1 hand te tellen en krijgen meestal geen of weinig aandacht.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 19:13   #449
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
engels was niet je sterkste vak zekers
Toch wel, en m'n engels is beter dan dat van u.
Oud 24 juli 2008, 19:31   #450
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Overigens ben ik het helemaal met je erover eens dat er niet zoals als een Nieuwe Wereld Orde bestaat, althans niet in de zin van één massieve samenzweringspiramide met een paar mannetjes (of liever nog: reptiliaantjes) aan de top. Misschien stelt dat je gerust. Of misschien net niet...
Deze topic gaat dus over niets.
Dat dacht ik al.

ps: de hilarische weerleggingen op de site die je citeerde zijn potsierlijk.
Ik heb enorm genoten.
Meer van dat soor BS PLEASE!

Wat de 9/11 betreft: Bin Laden bekende deze aanslag al een hele tijd geleden.
Waar zijn jullie dus nog mee bezig?
A tape aired by Al-Jazeera television Friday showed al-Qaida leader Osama bin Laden admitting for the first time that he orchestrated the Sept. 11, 2001 attacks and saying the United States could face more.

Citaat:
Online NewsHour Special Reports:
Domestic Security: The Homefront and the War on Terrorism

The Response to the Sept. 11 Attacks

It was the first footage of bin Laden to appear in more than a year and came just days before voters head to the polls Tuesday after an extremely tight president race.

In the 18-minute tape, bin Laden, who appeared to be sitting or standing at a table against a neutral background, said: "Despite entering the fourth year after Sept. 11, Bush is still deceiving you and hiding the truth from you and therefore the reasons are still there to repeat what happened."

Bin Laden said he thought of the method of attacking U.S. skyscrapers when he saw Israeli aircraft bombing tower blocks in Lebanon in 1982.

"We decided to destroy towers in America," he said. "God knows that it had not occurred to our mind to attack the towers, but after our patience ran out and we saw the injustice and inflexibility of the American-Israeli alliance toward our people in Palestine and Lebanon, this came to my mind."

Although there was no way to authenticate the tape or say when it was made, it referenced the upcoming presidential election.

"Your security is not in the hands of (Democratic candidate John) Kerry or Bush or al-Qaida. Your security is in your own hands," bin Laden said, according to the Associated Press.

"To the U.S. people, my talk is to you about the best way to avoid another disaster. I tell you: Security is an important element of human life and free people do not give up their security.

"If Bush says we hate freedom, let him tell us why we didn't attack Sweden, for example. It is known that those who hate freedom do not have dignified souls, like those of the 19 blessed ones," he said, referring to the 19 hijackers.

"We fought you because we are free ... and want to regain freedom for our nation. As you undermine our security, we undermine yours."

An editor at Al-Jazeera said the network received the tape Friday but did not say how, Reuters reported.

In September 2003, Al-Jazeera aired a tape of bin Laden with his deputy Ayman al-Zawahiri in which he mentions five Sept. 11 hijackers by name.

An audiotape, which CIA analysts said was likely bin Laden, surfaced in April and called for a truce with European nations if they pulled troops out of Muslim countries.

Laatst gewijzigd door ericferemans : 24 juli 2008 om 19:33.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 19:46   #451
terzijde
Burger

Standaard

Citaat:
Wat de 9/11 betreft: Bin Laden bekende deze aanslag al een hele tijd geleden. Waar zijn jullie dus nog mee bezig?
Meld je dat even aan de FBI? De afloop verneem ik wel in je analyse.
Oud 24 juli 2008, 19:49   #452
terzijde
Burger

Standaard

Citaat:
Wat de 9/11 betreft: Bin Laden bekende deze aanslag al een hele tijd geleden. Waar zijn jullie dus nog mee bezig?
Helemaal uitkijken hè
Oud 24 juli 2008, 20:03   #453
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Het hoofd van de russiche geheime dienst heeft kort na 11 sept 2001 officieel verklaart dat deze aanslagen enkel het werk kunnen zijn van een overheids apparaat en geheime dienst; de complexiteit van de aanslag vergt dermate minitueuse planning dat dit onmogelijk door een gedrogeerde hanny hanjur en een man op sloffen aan de nierdialise kon zijn uit een grot in Afghanistan.

" Chief of Staff of the Russian Armed Forces, Leonid Ivashov recounts how 9/11 was an inside job by forces of international capitalists; and explains that Osama bin Laden and "Al Qaeda" cannot be behind the September 11 attacks.
The same General goes on to reveal that 9/11 is part of an an evil plot to to install a unipolar world government and quench freedom around the world. "

Dit zei ook Andreas Von Bulow ex minister in het duits kabinet belast met staatsveiligheid en zo zijn er nog 750 mensen die een zeer vooraanstaande positie hebben in de VS .
Von Bulow was staatssecretaris van defensie en zegt letterlijk dat westerse democratien gehersenspoeld zijn met de aanslagen. Het vijandbeeld van het communisme taande en moest vervangen. En deze vijand is onzichtbaar en ongrijpbaar. mooi!
Als je dat geen complot noemt?
Als daar geen samenzweerders achter zitten?
Hoe deden ze het dan?

Heb je het filmpje van Derren Brown bekeken? Dan snap je beter hoe snel je beinvloed bent zonder het te merken. hypnose technieken.
Kolonel Bowman ex hoofd Star Wars is bv een van die amerikanen die niet geloven in het complot van de taliban en die strijd voor de waarheid.

www.patriotsquestion911.cm

Vraag je af hoe is het mogelijk dat zoveel informatie op het internet cirkuleert en niets ervan in de media ?

Wij zijn geen nutheads of antisemiten of rechtse dommerikken...
Daarvoor werden de mensen tegen het EU verdrag ook al uit gemaakt...
Het zijn ministers, militairen, ingenieurs, architecten
Ik nodig je alvast uit op een bijeenkomst die er waarschijnlijk gaat komen met de architect Richard Gage die de vereniging architecten voor de waarheid heeft opgericht in de VS en die om steun komt vragen in Oktober in Europa.
Staatsterrorisme zal het thema van de komende tien jaar worden hoe we dat oplossen
Je ziet het beter onder ogen Eric.
Het is er gewoon in ernstige mate en het bedreigt onze vrijheid.

Ik voorspel allang valse vlag aanslagen in een station op het vaste land
Mind my words als het gebeurt zullen we de officiele uitleg niet geloven.
Het staat er aan te komen.
Herinner u Bologna, Madrid en London.
Er zijn zoveel feiten zo veel zo veel...
Je moet er naar willen kijken.
deprogrammeren hoe doe je dat?

Laatst gewijzigd door Babylonia : 24 juli 2008 om 20:06.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 20:06   #454
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Het hoofd van de russiche geheime dienst heeft kort na 11 sept 2001 officieel verklaart dat deze aanslagen enkel het werk kunnen zijn van een overheids apparaat en geheime dienst; de complexiteit van de aanslag vergt dermate minitueuse planning dat dit onmogelijk door een gedrogeerde hanny hanjur en een man op sloffen aan de nierdialise kon zijn uit een grot in Afghanistan.

Dit zei ook Andreas Von Bulow ex minister in het duits kabinet belast met staatsveiligheid en zo zijn er nog 750 mensen die een zeer vooraanstaande positie hebben in de VS .
Von Bulow was staatssecretaris van defensie en zegt letterlijk dat westerse democratien gehersenspoeld zijn met de aanslagen. Het vijandbeeld van het communisme taande en moest vervangen. En deze vijand is onzichtbaar en ongrijpbaar. mooi!
Als je dat geen complot noemt?
Als daar geen samenzweerders achter zitten?
Hoe deden ze het dan?

Heb je het filmpje van Derren Brown bekeken? Dan snap je beter hoe snel je beinvloed bent zonder het te merken. hypnose technieken.
Kolonel Bowman ex hoofd Star Wars is bv een van die amerikanen die niet geloven in het complot van de taliban en die strijd voor de waarheid.

www.patriotsquestion911.cm

Vraag je af hoe is het mogelijk dat zoveel informatie op het internet cirkuleert en niets ervan in de media ?

Wij zijn geen nutheads of antisemiten of rechtse dommerikken...
Daarvoor werden de mensen tegen het EU verdrag ook al uit gemaakt...
Het zijn ministers, militairen, ingenieurs, architecten
Ik nodig je alvast uit op een bijeenkomst die er waarschijnlijk gaat komen met de architect Richard Gage die de vereniging architecten voor de waarheid heeft opgericht in de VS en die om steun komt vragen in Oktober in Europa.
Staatsterrorisme zal het thema van de komende tien jaar worden hoe we dat oplossen
Je ziet het beter onder ogen Eric.
Het is er gewoon in ernstige mate en het bedreigt onze vrijheid.

Ik voorspel allang valse vlag aanslagen in een station op het vaste land
Mind my words als het gebeurt zullen we de officiele uitleg niet geloven.
Het staat er aan te komen.
Herinner u Bologna, Madrid en London.
Er zijn zoveel feiten zo veel zo veel...
Je moet er naar willen kijken.
deprogrammeren hoe doe je dat?
Zoals ik al eens gezegd heb, ik verwacht de eerstvolgende echte
'aanslag' in Belgie.

Pin d"Ar
Oud 24 juli 2008, 20:09   #455
Babylonia
Parlementslid

Standaard

internet radio live
leuk over de NWO
http://www.indigosoulstation.nl/
Oud 25 juli 2008, 01:37   #456
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch wel, en m'n engels is beter dan dat van u.
ja ik zie het aan je vertaling
Oud 25 juli 2008, 10:06   #457
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
ja ik zie het aan je vertaling
Wat jij doet is het stukje tekst vertalen en aannemen dat ze gelijk hebben. Dat is niet alleen onrealistisch het is bovendien dom, naïef en onvolledig.

Wat je eigenlijk zou moeten doen is nagaan wat er echt met die kapers is gebeurd (of wat er van overblijft). Dan wordt die vertaling plots hetgeen IK zeg, niet hetgeen jij zegt door het simpelweg te vertalen en te slikken.

Ergens tussen uw eerste en uw vierde idiote reply had ik gehoopt dat uwe "frang" zelf zou vallen maar blijkbaar heb ik u toch te hoog ingeschat.
Oud 25 juli 2008, 10:23   #458
Babylonia
Parlementslid

Standaard

jobbeke voor menig een hier!!

http://img107.imageshack.us/img107/9...tatrollmu5.jpg

We often think of psychological warfare as meaning disinformation.

But psyops also includes inducing and spreading fear, because fear immobilizes people more than any other emotion. We all know about false flag terror. And many people argue that the government's real reason for torturing innocent people is to spread fear and intimidation.

And we already know that the Pentagon employs bloggers to spread its propaganda (indeed, even private companies appear to do it).10 000

Het Fok forum in NL is er vol mee 24 uur op 24 uur cameras van trollen
vies echt vies
Oud 25 juli 2008, 11:50   #459
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat jij doet is het stukje tekst vertalen en aannemen dat ze gelijk hebben. Dat is niet alleen onrealistisch het is bovendien dom, naïef en onvolledig.

Wat je eigenlijk zou moeten doen is nagaan wat er echt met die kapers is gebeurd (of wat er van overblijft). Dan wordt die vertaling plots hetgeen IK zeg, niet hetgeen jij zegt door het simpelweg te vertalen en te slikken.

Ergens tussen uw eerste en uw vierde idiote reply had ik gehoopt dat uwe "frang" zelf zou vallen maar blijkbaar heb ik u toch te hoog ingeschat.
haha zit je in't nauw dan speel je toch gewoon op de man ... ik ben niet de persoon die zoals jij leugens neerpent door iets te vertalen wat er niet staat hoor of onvolledige info te verschaffen
ik slik liever iets van de FBI dan van iemand die zijn wereld niet groter is dan het bezoeken conspiracysites dat is pas zeer dom naief en onvolledig zijn
laffe en persoonlijke aanvallen dat kan je goed he voor een keer laat ik het zo ik zie je liever elke keer op je bek te gaan en je jezelf belachelijk maakt op dit forum
Oud 25 juli 2008, 12:04   #460
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
haha zit je in't nauw dan speel je toch gewoon op de man ... ik ben niet de persoon die zoals jij leugens neerpent door iets te vertalen wat er niet staat hoor of onvolledige info te verschaffen
ik slik liever iets van de FBI dan van iemand die zijn wereld niet groter is dan het bezoeken conspiracysites dat is pas zeer dom naief en onvolledig zijn
laffe en persoonlijke aanvallen dat kan je goed he voor een keer laat ik het zo ik zie je liever elke keer op je bek te gaan en je jezelf belachelijk maakt op dit forum
wat zorgt er voor dat je de F.B.I maar enigszins vertrouwd?

Pin d"Ar
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be